Моніторинг досягнень здобувача освіти 3 класу на кінець 1 семестру

Про матеріал
Зразок моніторингу досягнень здобувача освіти 3 класу на кінець першого семестру.
Перегляд файлу

Моніторинг досягнень дитини з особливими освітніми потребами

здобувача освіти 3-Б класу.

 

Сфери розвитку/навчальні предмети

Строк проведення моніторингу-

1 семестр 2022-2023 н.р.

Емоційно-

вольова

 Хлопчик на звернену мову відповідає. Самостійність у роботі майже відсутня. Правила поведінки виконує.

Усвідомлення свого емоційного стану у стадії формування. Спокійний, урівноважений.

Когнітивна

Увага нестійка, мимовільна,залежить від рівня зацікавленості. Для засвоєння навіть невеликого обсягу матеріалу потребує багато часу. Не може спланувати свою діяльність. Самостійність у виконанні завдань - часткова.

Мовленнєва

На звернену мову реагує. Інструкції виконує. Мовленнєва активність знижена, мова маловиразна, не досить розбірлива,  не вимовляє багато звуків.  Фраза проста , непоширена, словник нижче вікової норми. На поставлені запитання відповідає.

Соціальна

Не завжди іде на контакт з дорослими,  залежить від настрою. З однолітками спілкується. Правил поведінки  під час уроку дотримується. Комунікативні та психічні навички розвинені недостатньо.

Математика

Знає таблицю множення. Задачі, приклади на віднімання та додавання самостійно не вирішує, тільки за допомогою навідних питань дорослих. Знає геометричні фігури. Слабо орієнтується в порівняннях « більше – менше»

Читання

Читає бігло, на запитання по тексту відповідає короткими фразами. Переказати текст самостійно не може. Розповідь по малюнку складає за допомогою вчителя. Вчить вірші та розповідає виразно, але вимова малозрозуміла.

Українська

 мова

Пише охайно, списує тексти майже без помилок, але завдання  самостійно виконати не може. Слова на склади  розбиває за допомогою вчителя. Пише диктанти. Звуко - буквений аналіз слів виконує частково. Алфавіт знає.

ЯДС

Завжди уважно слухає тему уроку. Але відповісти на запитання по темі може тільки за допомогою асистента або вчителя.

Іноземна

 мова

Самостійно може писати слова та короткі речення, але прочитати та перекласти їх може не завжди. Виконує та надсилає всі домашні завдання, все оформлено охайно, без помилок. Із задоволенням відповідає на уроках.

Фізкультура

Фізичні вправи повторює за вчителем. Володіє основними рухами. Інструкції до вправ виконує за бажанням.  Рухова увага та швидкість реакціі знижені.

Інформатика

Уважно слухає розповідь вчителя, на запитання  відповідає за бажанням. Завдання виконує тільки  за допомогою  дорослих( асистента або батьків).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Яковенко Надежда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Яковенко Николай
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Яковенко Микола
    Дякую Куделі Ларисі!!!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додав(-ла)
Куделя Лариса
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
5 січня 2023
Переглядів
797
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку