Моніторинг навчальних досягнень англійської мови протягом 2022-2023 навчального року
У цьому році Головіна Інна розпочала вивчати перший рік англійську мову. Для неї було створенні індивідуальні завдання.
У першому та другому семестрі було розглянуто по 4 теми. Із кожної теми надавалися слова для вивчення. Надавалися літери та звуки до них, які Інна вчилася писати. Також вчилася писати, вимовлят та читати слова з кожної теми.
Для вивчення граматичної теми надавалися прості завдання. Вивчення особових та вказівних займенників, порядкові та кількісні числівники, форми дієслова to be в Present Simple та Past Simple, загальні питання та відповіді на них.
Протягом першого семестру навчального року може повторити за вчителем слова але не знає їх. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише, частково за допомогою асистента вчителя може виконати вправу.
Після закінчення другого семестру навчального року може повторити слова за вчителем, але самостійно прочитати не може. Тільки за допомогою асистента вчителя може реагувати на прості запитання та відповідати на них. Намагається зрозуміти іншомовне мовлення, але потребує допомоги. Має труднощі із опрацюванням простими завданнями але має бажання приймати участь в ігрових формах роботи.