Моніторинг рівня навчаності (річна контрольна робота)

Про матеріал

Моніторинг рівня навчаності учнів допоможе вчителеві об'єктивно оцінити кожного. Пропоную вам різноманітні тестові завдання з усіх тем, які вивчалися в 5 класі.

Перегляд файлу

Діагностична Контрольна робота з української мови

…………………………………………………………..

…………………………………………………………..

 

1 варіант

Початковий/Середній  рівень (0,5 б.)

1.На другий склад падає наголос у слові                                                                  

А листоноша                                                                                                 1. 

Б новина

В столяр

Г літопис

2. Мякий знак треба писати на місці обох пропусків у словах                         

А пробиваєт…ся промін…чик                                                                   2.

Б заход…те до книгозбір…ні

В гуцул…ське різ…блення

Г чотир…ох велет…нів

3. Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка                 

А пр…буток,пр…крашений, пр…своїти                                                   3.

Б пр…бічник, пр…славний, пр…легкий

В пр…ховати, пр…звище, пр…гріти

Г пр…подобний, пр…бій, пр…ваба 

4.Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка                                 

А бутоньєрка, святковий, в’юн                                                                   4.

Б екологія, повітря, обов’язок

В надвечіря, мрія, браконьєр

Г  весілля, явір, ластівятко

Д пацієнт, люстерко, жульєн

5. Літеру е на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка                

А р…тельно, горл…чко, мор…во                                                                5.

Б зуп…нися, кл…котіти, стеж…чка

В п…ріг, справ…дливий, ст…блина

Г з…рнина, зад…вився, л…вада

Д заб…рати, оп…рація, оч…рет

6. Подвоєння літери треба писати в усіх словах рядка                        

А бе…захисний, с…авці, написан…ий                                                      6.

Б сприян…я, шален…ий, розрі…ся

В баштан…ик, проніс…я, ніжніст…ю

Г бов…аніти, віділ…ється, цілин…ий

Д міськ…ом, під…аний, передміст…я

7. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка                

А проїжджають, щебінь, вибоїна                                                               7.

Б юрмитись, ляскати, баластний

В зброєносець, ліщина, ялинник

Г вибілюють, яблунька, затишшя

Д щоденний, ялівець, дієздатність

8. Спільнокореневим до слова гора є

А горнятка                                                                                                     8.        

Б горечко

В гірський

Г гороскоп 

9. Просте речення подано в рядку             

А Ще треті півні не співали, ніхто ніде не гомонів.                                 9.

Б Ой три шляхи широкії докупи зійшлися.

В У долині село лежить, понад селом туман дрежить, а на горбі край села стоїть кузня немала.

Г Ліниво верби коси заплітали, і таємничо ліс дрімав.

 

 

 

10. Речення у якому немає звертання, подано в рядку

А Літечко, літо, де твої квіти, чом не цвітуть вони в лузі?                     10.

Б Виростиш ти, сину, вирушиш в дорогу, виростуть з тобою приспані тривоги.

В Земле наша мила, горда і велична – ти для всіх колиска рідна і одвінчна.

Г І якщо впадеш ти на чужому полі, прийдуть з України верби і тополі.

11. Речення з непрямою мовою подано в рядку

А «Мене звуть Олена Пилипівна», – сказала вчителька                        11.

Б Дідусь мовляє тихо, урочисто: « Щасливі, дітки, що народилися в лагідний час, в безпечну годину».

В «Ти любиш вечірню зорю?» – питає Григорій Стратонович.

Г Вчителька сказала, що її звуть Олена Пилипівна.

12. Складне речення подано в рядку

А Палає сонце в рясних заметах.                                                               12.

Б У хаті жила Кармелева дружина.

В Лис Микита вискочив із своєї незвичайної купелі, перебіг вулицю і ускочив в садок.

Г Ліс стоїть мовчки, та проте смереки шепочуть щось.

Достатній рівень (1 б.)

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 


1.Установіть відповідність. Яким членом речення є виділене слово.

1.підмет         А. Квітковий мед бджоли виробляють з нектару багатьох видів рослин.   

2.присудок     Б. Електронний ліхтар на березі змагався з темрявою.

3.додаток        В. Козаки визволяли Україну від ворогів.

4.означення     Г. По лиці їй пробігла тінь вдоволеного усміху.

                         Д. Задумався перед зимовим сном ясен.

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

2. Установити відповідність між розділами науки про мову і тим, що вони вивчають. 


1.Синтаксик               А. Розділ мовознавства, що вивчає звуки мови

                                    Б.Розділ мовознавства, що вивчає правильну вимову слів.

2.Лесикологія            В. розділ мови, що вивчає словосполучення і речення. 

3.Словотвір                Г. розділ мови, що вивчає слова мови, словниковий запас мови

4. Фонетика               Д. розділ мови, що вивчає будову слова

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

3. Установити відповідність між префіксами та словами, у яких вони вживаються:

1 с-           А…кріпити, …творити

2 з-            Б пр…звище, пр…рва

3 прі-        В пр…старий, пр…соромити

4 пре-       Г …цідити, …гладити

                 Д пр…освященний, пр…солодкий

 

4.Утворити антонімічні пари

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1 добрий           А великий

2 солодкий        Б лихий

3 рано                В кислий

4 холодно          Г тепло

                           Д пізно

 

 

 

Високий рівень (2 б.)

1. Скласти 1 речення із звертанням та 1 речення із вставними словами.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Діагностична контрольна робота з української мови

 

………………………………………….……………………

……………………………………………………………….

2 варіант

Початковий/Середній рівень(0,5 б.)

1.На другий склад падає наголос у слові                                                                  

А столяр                                                                                                        1. 

Б літопис

В листоноша

Г новина

2. Мякий знак треба писати на місці обох пропусків у словах                         

А пробиваєт…ся промін…чик

Г чотир…ох велет…нів                                                                              2.

Б заход…те до книгозбір…ні

В гуцул…ське різ…блення

3.Букви я, ю, є позначають два звуки в кожному слові рядка                                 

А бутоньєрка, святковий, в’юн                                                                   3.

Б екологія, повітря, обов’язок

В надвечіря, мрія, браконьєр

Г  весілля, явір, ластівятко

Д пацієнт, люстерко, жульєн

4. Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка                 

А пр…буток,пр…крашений, пр…своїти                                                   4.

Б пр…ховати, пр…звище, пр…гріти

В пр…подобний, пр…бій, пр…ваба

Г пр…бічник, пр…славний, пр…легкий

5. Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка                

А проїжджають, щебінь, вибоїна                                                               5.

Б юрмитись, ляскати, баластний

В вибілюють, яблунька, затишшя

Г зброєносець, ліщина, ялинник

Д щоденний, ялівець, дієздатність

6. Подвоєння літери треба писати в усіх словах рядка                        

А бе…захисний, с…авці, написан…ий                                                     6.

Б бов…аніти, віділ…ється, цілин…ий

В сприян…я, шален…ий, розрі…ся

Г баштан…ик, проніс…я, ніжніст…ю

Д міськ…ом, під…аний, передміст…я

7. Літеру е на місці пропуску треба писати в кожному слові рядка                

А р…тельно, горл…чко, мор…во                                                                7.

Б зуп…нися, кл…котіти, стеж…чка

В п…ріг, справ…дливий, ст…блина

Г з…рнина, зад…вився, л…вада

Д заб…рати, оп…рація, оч…рет

8. Складне речення подано в рядку

А Палає сонце в рясних заметах.                                                               8.

Б У хаті жила Кармелева дружина.

В Ліс стоїть мовчки, та проте смереки шепочуть щось

Г Лис Микита вискочив із своєї незвичайної купелі, перебіг вулицю і ускочив в садок.

9. Спільнокореневим до слова гора є

А горнятка    

Б гірський                                                                                                 9.        

В горечко

Г гороскоп 

 

10. Просте речення подано в рядку             

А Ще треті півні не співали, ніхто ніде не гомонів.                                 10.

Б Ой три шляхи широкії докупи зійшлися.

В Ліниво верби коси заплітали, і таємничо ліс дрімав.

Г У долині село лежить, понад селом туман дрежить, а на горбі край села стоїть кузня немала.

11. Речення з непрямою мовою подано в рядку

А «Мене звуть Олена Пилипівна», – сказала вчителька                        11.

Б Дідусь мовляє тихо, урочисто: « Щасливі, дітки, що народилися в лагідний час, в безпечну годину».

В Вчителька сказала, що її звуть Олена Пилипівна.

Г «Ти любиш вечірню зорю?» – питає Григорій Стратонович.

12. Речення у якому немає звертання, подано в рядку

А Літечко, літо, де твої квіти, чом не цвітуть вони в лузі?                     12.

Б Виростиш ти, сину, вирушиш в дорогу, виростуть з тобою приспані тривоги.

В Земле наша мила, горда і велична – ти для всіх колиска рідна і одвінчна.

Г І якщо впадеш ти на чужому полі, прийдуть з України верби і тополі

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

Достатній рівень (1 б.)

 

1.Установіть відповідність. Яким членом речення є виділене слово.

1.підмет           А. Квітковий мед бджоли виробляють з нектару багатьох видів рослин.   

2.присудок      Б. Електронний ліхтар на березі змагався з темрявою.

3.додаток         В. Задумався перед зимовим сном ясен.

4.означення     Г. По лиці їй пробігла тінь вдоволеного усміху.

                         Д. Козаки визволяли Україну від ворогів.

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

2. Установити відповідність між розділами науки про мову і тим, що вони вивчають. 


1.Синтаксик                  А.Розділ мовознавства, що вивчає правильну вимову слів.

2.Лесикологія               Б. Розділ мовознавства, що вивчає звуки мови

3.Словотвір                   В.розділ мови, вивчає слова мови, словниковий запас мови

4. Фонетика                   Г. розділ мови, що вивчає словосполучення і  речення.

                                       Д. Розділ мовознавства, що вивчає будову слова.

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

3. Установити відповідність між префіксами та словами, у яких вони вживаються:

1 с-           А…кріпити, …творити

2 з-           Б …цідити, …гладити                

3 прі-        В пр…старий, пр…соромити

4 пре-       Г пр…звище, пр…рва

                 Дпр…освященний, пр…солодки             

 

4.Утворити антонімічні пари

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

1 добрий           Апізно

2 солодкий        Б лихий

3 рано                В великий                          

4 холодно          Г тепло

                           Д кислий

 

 

високий рівень (2 б.)

1. Скласти 1 речення із звертанням та 1 речення із вставними словами.

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
25 квітня 2018
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку