Моніторинг рівня професійної компетентності вчителяукраїнської мови та літератури

Про матеріал
Мета моніторингу: Визначення рівня професійної компетентності педагога, кількісна та якісна оцінка його діяльності; Отримання оперативної інформації про взаємозалежність різноманітних мотивів і чинників у діяльності вчителя, які впливають на освітній процес; Виявлення позитивних і негативних аспектів професійної діяльності педагога; Ознайомлення з результатами участі учнів школи у різноманітних конкурсах, олімпіадах, турнірах; Ознайомлення з результатами вступу школярів у ВНЗ на філологічний факультет.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Моніторинг рівня професійної компетентності вчителя української мови та літератури Кальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів ЛУПИНІС МИРОСЛАВИ ЗІНОВІЇВНИ Підготувала заступник директора з навчально-виховної роботи Кальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Гіджак Оксана Миронівна

Номер слайду 2

Вогнище духовності і моральності, майстерня людяності, законодавець якості життя, дарувальниця світла і міці знань, хранителька культури і мови, сіяч духовного і доброго. Наш вчитель несе мудрість століть, новизну технологій, гуманізм у найкращих традиціях суспільства. Це вчитель – особистість, з якої не соромно брати приклад.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

У визначенні якості освіти одним з перших показників є рівень підготовки педагогічних працівників, їх теоретичний рівень і педагогічна майстерність.

Номер слайду 5

Лупиніс Мирослава Зіновіївна – вчитель української мови та літератури Кальненської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, учитель - методист Педагогічне кредо Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити. Стародавня мудрість

Номер слайду 6

І етап – підготовчий І етап – підготовчий Мета моніторингу: Визначення рівня професійної компетентності педагога, кількісна та якісна оцінка його діяльності; Отримання оперативної інформації про взаємозалежність різноманітних мотивів і чинників у діяльності вчителя, які впливають на освітній процес; Виявлення позитивних і негативних аспектів професійної діяльності педагога; Ознайомлення з результатами участі учнів школи у різноманітних конкурсах, олімпіадах, турнірах; Ознайомлення з результатами вступу школярів у ВНЗ на філологічний факультет.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Встановлення термінів: 2015 – 2016 н.р. Вибір методів дослідження: Аналіз документації; Аналіз портфоліо вчителя; Анкетування; Фіксування результатів спостереження.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

№ з/п Назва конкурсу Учасники конкурсу Рік Рівень Зайняте місце 1 Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови ім. П.Яцика учні 2010-2011 районний ІІІ 2 Конкурс творів «Соціальна несправедливість – найвища цінність держави» учні 2010-2011 районний Диплом І ступеня 3 Конкурс творів «Просвіта й утвердження української нації» учні 2010-2011 районний Диплом І ступеня 4 «Маленький українець»(номінація «Щаслива родина – багата Україна») вчитель 2010-2011 районний ІІІ 5 Конкурс творів «Ліс – зелений друг землі» учні 2010-2011 районний грамота

Номер слайду 14

6 Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови імені П. Яцика учні 2010-2011 районний ІІ 7 Конкурс читців «Тарасовими шляхами» учні 2010-2011 районний ІІІ 8 Конкурс «Здорова планета-здоровий ти!» вчитель 2010-2011 всеукраїнський грамота 9 Панорама творчих уроків вчитель 2010-2011 всеукраїнський грамота 10 Конкурс «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу» учні 2011-2012 районний всеукраїнський І диплом 11 Конкурс читців «За Честь і Волю!» учні 2011-2012 районний І 12 Панорама творчих уроків вчитель 2011-2012 всеукраїнський грамота 13 Конкурс «Моральний вчинок» учні 2011-2012 всеукраїнський 14 Конкурс читців «Тарасовими шляхами» учні 2011-2012 районний ІІІ 15 Міжнародний шкільний проект «Майбутнє починається сьогодні» (презентація «Наслідки зловживання алкоголем») вчитель 2011-2012 всеукраїнський

Номер слайду 15

16 Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської молоді імені Т.Г.Шевченка учні 2011-2012 районний ІІІ 17 ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови учні 2011-2012 районний ІІІ 18 Участь вчителя в районному етапі конкурсу «Учитель року» (номінація «Українська мова та література»). вчитель 2011-2012 районний І 19 Участь вчителя в обласному етапі конкурсу «Учитель року» (номінація «Українська мова та література»). вчитель 2011-2012 обласний 20 Конкурс читців патріотичної прози та поезії, присвячений 70-річчю УПА. учні 2012-2013 районний ІІ 21 Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської молоді імені Т.Г.Шевченка учні 2012-2013 районний ІІ ІІІ 22 Міжнародний дитячий конкурс знавців української мови імені П. Яцика учні 2012-2013 районний ІІІ

Номер слайду 16

23 ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови. учні 2012-2013 районний ІІ 24 Конкурс «Олімпус». учні 2012-2013 Всеукраїнський Дипломи, грамоти 25 Конкурс читців патріотичної прози та поезії.(Районний фестиваль «Свята Покрова»). учні 2013-2014 районний ІІІ 26 Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської молоді імені Т.Г.Шевченка. учні 2013-2014 районний ІІІ 27 ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови. учні 2013-2014 районний ІІІ 28 Всеукраїнський літературний конкурс «Розкрилля душі». учні 2013-2014 обласний І 29 Захист науково - дослідницької роботи «Образ України в щоденнику Т.Г.Шевченка». учні 2013-2014 Тернопільське відділення МАН, секція «Українська література» ІІІ 30 Захист науково - дослідницької роботи «Жанрові особливості казок В.Симоненка». учні 2013-2014 Тернопільське відділення МАН, секція «Українська література» Переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт 31 Всеукраїнський конкурс «Іду з дитинства до Тараса», «Соняшник». учні 2013-2014 Регіональний Дипломи, грамоти

Номер слайду 17

32 Конкурс «Лицарі українського романтичного світосприйняття. М.Коцюбинський, С.Параджанов» учні 2014-2015 Всеукраїнський Дипломи лауреатів 33 V ІІІ Міжнародний конкурс з українознавства «Актуальність Шевченкової спадщини в історичному бутті сучасної України» учні 2014-2015 Міжнародний Грамота 34 Міжнародний конкурс для української молоді «Життя Тобі…» учні 2014-2015 Міжнародний Грамота 35 Захист науково - дослідницької роботи «Мій Шевченко» (ІІ Всеукраїнська мистецька акція). учні 2014-2015 Тернопільське відділення МАН, секція «Українська література» І 36 Всеукраїнський літературний конкурс «Розкрилля душі». учні 2014-2015 Обласний І 37 Захист науково - дослідницької роботи «Образ України в щоденнику Т.Г.Шевченка». учні 2015-2016 Тернопільське відділення МАН, секція «Українська література» Переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу дослідниць ких робіт 38 39 40 Конкурс «Ми – за тверезе життя». Конкурс «Лист до мами». Конкурс «Незвідана Туреччина». Учні учні 2015-2016 2015-2016 Всеукраїнський Всеукраїнський Всеукраїнський Грамота Участь Участь

Номер слайду 18

ВИСНОВКИ Найвищий результат вступу випускників на філологічні факультети ВНЗ у 2014-2015 н.р. Найнижчий результат вступу випускників на філологічні факультети ВНЗ у 2013-2014 н.р.

Номер слайду 19

№ з/п Тема уроку, модуля, заходу Назва журналу № журналу Рік видання 1 Не загубись серед бурхливих хвиль життя... (година спілкування). Шкільний світ № 43 2008 2 Грошолюбство – корінь усього лихого. (І.Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч»). Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя» № 34-35 2010 3 Любко Дереш. Дивні дні Гані Грак. Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя» № 17-18 2012 4 Використання кросвордів на уроках української літератури. Методичний посібник 2012 5 Використання кросвордів на уроках української літератури. Українська мова та література в школі № 22 2013 6 Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. Інформаційно-практичний бюлетень «Все для вчителя» № 11 2013 7 Народна казка «Летючий корабель». Відкритий урок № 7 2014 8 Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Українська мова та література № 2 2015

Номер слайду 20

Обробка результатів: заступник директора з навчально-виховної роботи, опрацювавши результати, готує аналітичну довідку.

Номер слайду 21

Узагальнення статистичної інформації: Вищенаведена інформація дає змогу зробити висновки про те, що рівень професійної майстерності вчителя української мови та літератури у період з 2011/2012 н. р. по 2015/2016 н. р. зріс.

Номер слайду 22

Висновки Порівняльний аналіз результатів моніторингового дослідження дає змогу зробити загальні висновки про показники результатів участі учнів школи в олімпіадах, конкурсах, турнірах з української мови та літератури за період з 2011-2012 н.р. по 2015-2016 н.р. Результат участі учнів в олімпіадах, конкурсах, турнірах зростає відповідно до рівня їх проведення. Найвищий результат вступу випускників на філологічні факультети у ВНЗ у 2014-2015 н.р. Найнижчий результат вступу випускників на філологічні факультети у ВНЗ у 2013-2014 н.р. На належному рівні здійснюється видавнича діяльність. Професійна компетентність вчителя української мови та літератури Лупиніс Мирослави Зіновіївни висока. Учні володіють міцними знаннями з предмета, з охотою відвідують модулі і позакласні заходи, беруть участь у предметних конкурсах і турнірах. Батьки та школярі задоволені викладанням української мови та літератури у школі. Вчитель створює умови для розвитку здібностей дітей, готує їх до самостійного життя. Впродовж 6 років, враховуючи результати проведеного анкетування батьків та учнів, у школі організовано поглиблене вивчення української мови. Тому в школярів не виникає потреби навчатися в інших вчителів української мови та літератури, оскільки рівень методичної готовності педагога для підготовки школярів до участі в ЗНО досить високий.

Номер слайду 23

Прийняття управлінських рішень: Рекомендувати методисту Козівського РМК Гладчук Л.Л. поширювати досвід роботи вчителя української мови та літератури Лупиніс М.З. з проблеми «Розвиток критичного мислення школярів на модулях української мови та літератури» серед педпрацівників району шляхом організації роботи майстер-класу та пропонувати Тернопільському ОКІППО залучати її до обміну досвідом роботи з даної проблеми на курсах підвищення кваліфікації. Рекомендувати вчителю української мови та літератури Лупиніс М.З. продовжувати узагальнювати методичні матеріали з досвіду роботи з наступною публікацією на сторінках фахових видань.

Номер слайду 24

ЗДНВР Гіджак О.М. провести індивідуальну бесіду з вчителем української мови та літератури Лупиніс М.З. з питання пошуку шляхів покращення результативності учасників районних та обласних олімпіад, конкурсів. ЗДНВР Гіджак О.М. провести індивідуальну бесіду з вчителем української мови та літератури Лупиніс М.З. з питання активізації профорієнтаційної роботи та стимулювання школярів до обрання професії філологічного напряму. ЗДНВР Гіджак О.М. призначити Лупиніс М.З. керівником творчої групи вчителів філологічного напряму у 2016-2017 н.р.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Візьми промінь світла І спрямуй його туди, Де панує темрява... Візьми усмішку І подаруй її тому, Хто так її потребує. Візьми доброту І яви її тому, хто сам Не вміє віддавати. Візьми віру І віддай кожному, Хто не має її. Візьми любов і неси її всьому світові.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
5 березня 2020
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку