Моніторинг семестрових контрольних робіт
з англійської мови
за ІІ семестр
2021 - 2022 навчального року
З метою виявлення рівня знань, умінь та навичок володіння англійською мовою, набутих учнями протягом ІІ семестру у 2021 – 2022 навчальному році протягом травня було проведено моніторинг з англійської мови у 2 – 4 класах НУШ та 5 – 9 класах.
Контрольні роботи були складені відповідно до вимог навчальних програм, затверджених МОН України для 2 - 4 класів та 5 – 9 класів.
Результати та аналіз робіт показав, що більшість учнів успішно оволоділи уміннями та навичками, передбаченими навчальною програмою.
Зміст контрольних робіт включав програмний матеріал ключових питань останніх тем, а також раніше вивченого матеріалу.
У кожному класі було проведено 4 види контролю: читання, аудіювання, письмо та говоріння.
Результати написання контролю аудіювання:
Моніторинг з аудіювання для учнів 2 – 9 класів проводився дистанційно.
Контрольна робота з аудіювання у 2 - 4, 8 – 9 класах містила 2 завдання тестового характеру: 1- визначення відповідності речень почутому. 2-вибір правильного варіанту відповіді.
Контрольна робота з аудіювання у 5 – 6 класі містила 3 завдання: 1-визначення рівня знань лексичних одиниць для перекладу словосполучень, 2 - 3 завдання - тести граматичного характеру.
Контрольна робота з аудіювання у 7 класі містила 2 завдання: 1 - визначення відповідності речень почутому; 2 завдання – визначення рівня лексичних одиниць для перекладу тексту.
Результати контрольної роботи з аудіювання подано в таблиці:
ПІБ учителя |
Високий рівень (12 – 10 балів |
Достатній рівень (7 – 9 балів) |
Середній рівень (6 – 4 балів) |
Початковий рівень (1 – 3 бал) |
|||||||||
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
||||||
2 |
7 |
7 |
3 |
44% |
1 |
14% |
2 |
28% |
1 |
14% |
86% |
58% |
|
3 |
9 |
9 |
4 |
45% |
1 |
11% |
1 |
11% |
3 |
33% |
67% |
56% |
|
4 |
9 |
8 |
- |
- |
2 |
25% |
4 |
51% |
2 |
24% |
76% |
25% |
|
5 |
9 |
5 |
1 |
20% |
2 |
40% |
2 |
40% |
- |
- |
100% |
60% |
|
6 |
10 |
10 |
2 |
20% |
2 |
20% |
6 |
60% |
- |
- |
100% |
40% |
|
7 |
6 |
3 |
1 |
34% |
1 |
33% |
1 |
33% |
- |
- |
100% |
77% |
|
8 |
10 |
6 |
1 |
16% |
2 |
34% |
3 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
9 |
4 |
4 |
1 |
25% |
1 |
25% |
2 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
Всього: |
|
63 |
52 |
13 |
|
12 |
|
21 |
|
6 |
|
|
|
% |
|
100% |
82% |
25% |
|
23% |
|
40% |
|
12% |
|
88% |
48% |
Якісний показник - 48% |
Основні помилки: фрагментарне розуміння учнями прослуханого тексту, неправильне використання граматичних часів, недостатнє знання лексичних одиниць вивченої теми, граматичні помилки при побудові запитань до запропонованого речення, неутримання в оперативній пам’яті смислового розвитку тексту.
Результати моніторингу контрольних робіт з аудіювання за І семестр та підсумками написання контрольних робіт за ІІ семестр 2021 – 2022 навчального року
Порівнюючи якісний показник семестрових контрольних робіт з аудіювання за І семестр 2021 – 2022 навчального року та семестрових контрольних робіт з аудіювання за ІІ семестр 2021 – 2022 н.р., робимо висновки про те, що він знизився на 28%. З діаграми видно, що на 3% знизилась кількість учнів, які виконали контрольну роботу на високому рівні та на 25% знизилася кількість учнів з достатнім рівнем знань, відсоток учнів з середнім рівнем зріс на 10%, відсоток учнів з початковим рівнем не змінився.
Отже, наведені діаграми засвідчили той факт, що володіння учнями навичками аудіювання як видом іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається переважно на достатньому та середньому рівнях.
Результати написання контролю письма:
Завдання контрольної роботи складалося з конструктивного характеру та мало за мету перевірити рівень сформованості мовної компетенції, а саме здатність учнів перекладати англійською мовою, вживаючи дієслова у граматичних часах: Present, Past, Future Simple; Present , Past, Future Continuous; Present, Past Perfect та на вживання лексики.
Результати контрольної роботи з письма подано в таблиці:
ПІБ учителя |
Високий рівень (12 – 10 балів |
Достатній рівень (7 – 9 балів) |
Середній рівень (6 – 4 балів) |
Початковий рівень (1 – 3 бал) |
|||||||||
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
||||||
2 |
7 |
7 |
2 |
28% |
1 |
14% |
3 |
44% |
1 |
14% |
86% |
42% |
|
3 |
9 |
9 |
4 |
45% |
1 |
11% |
1 |
11% |
3 |
33% |
67% |
56% |
|
4 |
9 |
8 |
1 |
12% |
2 |
24% |
2 |
24% |
3 |
40% |
60% |
36% |
|
5 |
9 |
5 |
3 |
60% |
1 |
20% |
1 |
20% |
- |
- |
100% |
80% |
|
6 |
10 |
10 |
3 |
30% |
1 |
10% |
6 |
60% |
- |
- |
100% |
40% |
|
7 |
6 |
2 |
1 |
50% |
- |
- |
1 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
8 |
10 |
8 |
1 |
13% |
3 |
37% |
4 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
9 |
4 |
4 |
- |
- |
1 |
25% |
3 |
75% |
- |
- |
100% |
25% |
|
Всього: |
|
63 |
53 |
15 |
|
10 |
|
21 |
|
7 |
|
|
|
% |
|
100% |
84% |
28% |
|
19% |
|
40% |
|
13% |
|
87% |
47% |
Якісний показник - 47% |
Типові помилки в написанні в завданнях були допущені на порядок слів, правопис лексики, вживання іменників в однині замість іменників у множині, вживання двох підметів, неправильне вживання артиклів, неправильне вживання видо-часових форм дієслова, артиклів та прийменників, вживання неправильної форми дієслова та помилки стилістичного характеру.
Результати моніторингу контрольних робіт з письма за І семестр та підсумками написання контрольних робіт за ІІ семестр 2021 – 2022 навчального року
Порівнюючи якісний показник семестрових контрольних робіт з письма за І семестр 2021 – 2022 навчального року та семестрових контрольних робіт з письма за ІІ семестр 2021 – 2022 н.р., робимо висновки про те, що він знизився на 6%. З діаграми видно, що на 1% знизилась кількість учнів, які виконали контрольну роботу з початковим рівнем на 8% знизилася кількість учнів з достатнім рівнем знань, відсоток учнів з середнім рівнем зріс на 3%, відсоток учнів з високим зріс на 3%..
Отже, наведені діаграми засвідчили той факт, що володіння учнями навичками письма як видом іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається переважно на достатньому та середньому рівнях
Результати написання контролю читання:
Читання - як виду мовленнєвої діяльності. З метою виявлення сформованості в учнів уміння прочитати й зрозуміти текст і виконати завдання до нього учням були запропоновані тести. У тестах оцінювався рівень розуміння тексту, уміння учня узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення незнайомих слів за контекстом або словотворчими елементами.
Результати контрольної роботи з читання подано в таблиці:
ПІБ учителя |
Високий рівень (12 – 10 балів |
Достатній рівень (7 – 9 балів) |
Середній рівень (6 – 4 балів) |
Початковий рівень (1 – 3 бал) |
|||||||||
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
||||||
2 |
7 |
7 |
2 |
29% |
2 |
29% |
2 |
28% |
1 |
14% |
86% |
58% |
|
3 |
9 |
9 |
3 |
33% |
2 |
22% |
- |
- |
4 |
45% |
55% |
55% |
|
4 |
9 |
8 |
1 |
12% |
1 |
12% |
3 |
38% |
3 |
38% |
62% |
24% |
|
5 |
9 |
5 |
2 |
40% |
1 |
20% |
1 |
20% |
1 |
20% |
80% |
60% |
|
6 |
10 |
10 |
3 |
30% |
3 |
30% |
4 |
40% |
- |
- |
100% |
60% |
|
7 |
6 |
6 |
1 |
33% |
- |
- |
1 |
33% |
1 |
34% |
66% |
33% |
|
8 |
10 |
7 |
1 |
14% |
5 |
72% |
1 |
14% |
- |
- |
100% |
86% |
|
9 |
4 |
4 |
- |
- |
- |
- |
3 |
75% |
1 |
25% |
75% |
0 |
|
Всього: |
|
63 |
53 |
13 |
|
14 |
|
15 |
|
11 |
|
|
|
% |
|
100% |
84% |
25% |
|
27% |
|
29% |
|
19% |
|
81% |
52% |
Якісний показник - 52% |
Аналіз результатів дослідження показав, що переважна більшість учнів вміє самостійно прочитати текст, розуміє запитання до нього, усвідомлює різницю між поданими варіантами відповідей і вміє обрати серед них правильну.
Результати моніторингу контрольних робіт з читання за І семестр та підсумками написання контрольних робіт за ІІ семестр 2021 – 2022 навчального року
Порівнюючи якісний показник семестрових контрольних робіт з читання за І семестр 2021 – 2022 навчального року та семестрових контрольних робіт з читання за ІІ семестр 2021 – 2022 н.р., робимо висновки про те, що він знизився на 6%. З діаграми видно, що на 3% знизилась кількість учнів, які виконали контрольну роботу з високим рівнем на 1% знизилася кількість учнів з достатнім рівнем знань, відсоток учнів з середнім рівнем залишився без змін, відсоток учнів з початковим рівнем зріс на 4%..
Отже, наведені діаграми засвідчили той факт, що володіння учнями навичками письма як видом іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається переважно на достатньому та високому рівні.
Слід зазначити, що роботи, виконані на низькому рівні, складають незначну частину в загальній їх кількості.
Результати контролю говоріння:
Останне завдання було присвячене діагностуванню володіння навичками висловлювати власну думку, обґрунтовувати її міцними доказами та формулювати умовивиди. Учням було запропоновано написати невеликий твір-есе, прокоментувати вислови відомих людей та додати свою власну думку з питання.
Результати контрольної роботи з говоріння подано в таблиці:
ПІБ учителя |
Високий рівень (12 – 10 балів |
Достатній рівень (7 – 9 балів) |
Середній рівень (6 – 4 балів) |
Початковий рівень (1 – 3 бал) |
|||||||||
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
К-ть учнів |
% |
||||||
2 |
7 |
7 |
1 |
14% |
3 |
44% |
2 |
28% |
1 |
14% |
86% |
58% |
|
3 |
9 |
9 |
3 |
33% |
2 |
22% |
- |
- |
4 |
45% |
55% |
55% |
|
4 |
9 |
9 |
1 |
11% |
1 |
11% |
4 |
45% |
3 |
33% |
67% |
22% |
|
5 |
9 |
9 |
1 |
11% |
3 |
33% |
4 |
45% |
1 |
11% |
89% |
44% |
|
6 |
10 |
10 |
2 |
20% |
1 |
10% |
7 |
70% |
- |
- |
100% |
30% |
|
7 |
6 |
6 |
1 |
16% |
2 |
34% |
3 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
8 |
10 |
10 |
1 |
10% |
2 |
20% |
4 |
40% |
3 |
30% |
70% |
30% |
|
9 |
4 |
4 |
- |
- |
2 |
50% |
2 |
50% |
- |
- |
100% |
50% |
|
Всього: |
|
63 |
63 |
10 |
|
16 |
|
26 |
|
12 |
|
|
|
% |
|
100% |
100% |
16% |
|
24% |
|
41% |
|
19% |
|
81% |
40% |
Якісний показник – 40% |
Найнижчі результати учні продемонстрували саме з усного мовлення, адже в ньому перевірялися вміння учнів грамотно і логічно викладати свої думки.Результати моніторингу контрольних робіт з говоріння за І семестр та підсумками написання контрольних робіт за ІІ семестр 2021 – 2022 навчального року
Порівнюючи якісний показник семестрових контрольних робіт з говоріння за І семестр 2021 – 2022 навчального року та семестрових контрольних робіт з говоріння за ІІ семестр 2021 – 2022 н.р., робимо висновки про те, що він знизився на 2%. З діаграми видно, що на 3% збільшилась кількість учнів, які виконали контрольну роботу з високим рівнем, на 2% знизилася кількість учнів з достатнім рівнем знань, відсоток учнів з середнім рівнем збільшився на 1 %, відсоток учнів з початковим рівнем зріс на 2%..
Отже, наведені діаграми засвідчили той факт, що володіння учнями навичками письма як видом іншомовної мовленнєвої діяльності відбувається переважно на достатньому та середньому рівні.
.