Моніторинг знань здобувача освіти 1 клас,1 рік навчання

Про матеріал
Цей матеріал допоможе класному керівнику скласти розгорнутий моніторинг здобувача освіти з ООП.
Перегляд файлу

Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

здобувача освіти з вродженим горизонтальним астигматизмом обох очей. Q 14.3
1 клас,1 рік навчання

 

  Сфери розвитку/навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

Протягом другого півріччя навчального року

Після закінчення навчального року

Пізнавальна сфера

Навчальний матеріал засвоює на середньому рівні. Темп сприймання та усвідомлення інформації уповільнений (потрібен час для роздумів).  Мимовільна увага переважає над довільною. Низький рівень розвитку довготривалої пам’яті, труднощі в пригадуванні, може згадати тему, яку вивчали з підказками, але сутність самої теми, завдань, які виконували не пам’ятає. При заохоченні та підтримці працює добре. Уява відтворююча, бідна деталями.

Навчальний матеріал засвоює на середньому рівні. Уповільнений темп переробки інформації (потрібен час для роздумів).  Мимовільна увага переважає над довільною. Пам’ять за обсягом покращилась: є труднощі в пригадуванні, але за допомогою підказок, схем, таблиць може згадати сутність теми, яку вивчали. При заохоченні та підтримці працює добре, але працездатність  дитини   нерівномірна,  до  кінця виконання завдання  знижується. Допомогу  використовує  вибірково. Увага  інколи буває  нестійкою, відсутній  достатній  обсяг  зосередженості  на  певному  завданні. Недостатньо  сформовані процеси  мислення: аналіз. Переважає предметно-образне мислення.

Емоційно-вольова

Адекватно реагує на емоційний тон оточуючих. Приймає та використовує допомогу дорослого. Прояви волі помітно залежать від стимуляції дорослого, також виявляє самостійне бажання відповідати на запитання та виконувати завдання, але не завжди правильно їх виконує. Уважний до однокласників.

Спостерігаються  навички  самоконтролю; проявляє  позитивні  емоції  під  час  занять.  Дитина  спокійна,  адекватна, відповідальна  та  активна. Приймає та використовує допомогу дорослого. Прояви волі помітно залежать від стимуляції дорослого, також частіше  проявляє   ініціативу  під  час  виконання  завдань.

Фізична

Фізичний розвиток дитини нижче середніх показників норми даної вікової категорії. Дрібна моторика пальців рук розвинена на середньому рівні, тонус м`язів знижений.

 

Рівень працездатності та ефективність навчальної діяльності покращились. Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри.

Мовленнєва

Фонетична компетенція розвинена частково. Порушена вимова шиплячих та сонорних звуків. Інтонаційними засобами виразності мовлення володіє частково. Середній рівень розвитку фонематичних процесів. Словниковий запас  відповідає віковій нормі. Граматична компетенція сформована частково. У мовленні використовує короткі речення. Не вміє розпочинати розмову, але підтримує її. Сформовані графо-моторні навички. Літери знає всі, читає складами.

Відмічаються  поліпшення  мовлення: будова  артикуляційного  апарату  з  частковими  порушеннями. Моторика  артикуляційного  апарату  розвинута  достатньо. Фонематичні  процеси  поліпшились. Активний  словник,  але різко  обмежений  побутовою  лексикою. Граматична складова мовлення      сформована  достатньо. Речення  при  вимові  прості, непоширені. Спілкується  за  допомогою  окремих  слів, словосполучень. В  дитини  часто  виникають  труднощі  формулювати  власну  думку. Техніка читання поліпшилась,   прочитане    завжди  розуміє.

Соціальна

Хлопчик  веселий, товариський, проявляє  хороші  відносини  до  своїх  однокласників. В  класі  має друзів. Пропонує свою допомогу, відкритий до спілкування. Класний  колектив  до  учня  відноситься  дуже  добре. Із задоволенням працює в групі, парі.

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку. Доброзичливо ставиться до оточуючих. проявляє власну ініціативу соціально прийнятними методами.

Українська мова

Може виконати деякі письмові завдання самостійно. Відтворення навчальної інформації часто неповне, неточне. При списуванні тексту всі прописні літери пише самостійно, без підказок. При виконанні письмових завдань замінює букви на інші. Під диктовку пише повільно, з помилками. Самостійно не може знайти помилку. Не встигає записувати весь матеріал уроку на рівні з іншими учнями класу. Будову слова знає на середньому рівні. Не може поділити текст на частини (зачин, основна частина, кінцівка).

Складає план тексту з допомогою асистента вчителя.

 

Спостерігається  поліпшення  сприймання  учнем  усної  інформації;  виконує  сприйняті  на слух  інструкції  вчителя, не завжди  відповідає  на  запитання  вчителя  за  змістом  прослуханого  тексту. Краще  розповідає  про  власні  емоції, які  викликав  прослуханий  текст.  З допомогою вчителя дитина приймає  участь  у  розігруванні  діалогів  за  змістом  малих  форм: оповідань, віршів. Ще  погано  встановлює  зв’язки  між  подіями  та  дійовими  особами  в  тексті. Самостійно  не  створює власне  висловлювання, а  тільки  за  допомогою  вчителя. Формування  навичок  читання: поліпшилась  техніка  читання, письмо  розвинуте  на середньому  рівні.  Вже  краще  пише під  диктовку. На середньому рівні  аналізує  звуко-буквенний  склад  слова.

 

Українська мова (читання)

Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяки, прохання, не зрозуміло висловлює власні потреби. Спостерігається  поліпшення  сприймання  учнем  усної  інформації;  виконує  сприйняті  на слух  інструкції  вчителя. За додатковими запитаннями розповідає  про  власні  емоції, які  викликав  прослуханий  текст. Бере  участі  у  розігруванні  діалогів  за  змістом  малих  форм:  оповідань, віршів. Самостійно  не  створює  власне  висловлювання, а  тільки  за  допомогою  асистента вчителя. Текст самостійно переказати не може.

 Учень  стала  краще  сприймати  усні  репліки  співрозмовника: перепитує,  спокійно  реагує  на  них.   Але  дитина  не  завжди  відповідає  на  запитання  за  змістом  прослуханого, та  розповідає  про  власні  почуття, які  викликав  прослуханий  текст. Самостійно  читає та за підказками переказує частину тексту.  Ще  погано  встановлює  зв’язки  між  подіями  та  дійовими  особами  в  тексті. Не може поділити текст на частини, визначити тему та головну думку.

Навички читання розвинені на середньому рівні.

Математика

Має навчальні досягнення середнього рівня. Читає та записує цифри від 1 до 20, але іноді плутає їх. При порівнянні чисел не допускає помилки. Вміє користуватися лінійкою, рахівницею. Вміє рахувати у прямому та зворотному зв’язку до 20. Обчислювальні операції виконує з допомогою вчителя. Самостійно прочитати задачу не може. Не розуміє суть задачі. Будує відрізок з допомогою асистента вчителя. Не має уявлення про довжину предметів. Розпізнає геометричні фігури: круг, відрізок.

 Перераховує  предмети в межах 100 без допомоги. У зворотному зв’язку рахує з допомогою. Приклади на додавання та віднімання виконує самостійноЗадачі самостійно не розв’язує. За допомогою вчителя записує розв’язування задачі у вигляді прикладу. Під контролем вчителя на лінійці

показує кількість сантиметрівЗнає геометричні фігури. Самостійно будує відрізок, квадрат у зошиті, але не дуже охайно та чітко. Вміє визначити час за годинником, з допомогою виконує дії з іменованими числами.

 

Інтегрований курс «Я досліджую світ»

Дитина описує  усно  про  себе: свої  емоції, характер, свій  настрій, почуття. Називає  державні  символи  України, шанобливо  до  них ставиться. Дотримується  встановлених  правил  поведінки  під  час  державних  свят, класних та шкільних. Непогано  має  уявлення  про  різноманітність  людей  у  світі. Усвідомлює  про  толерантне  ставлення  до інших  народів  та  країн. Виражені  кращі  уявлення  про форму  Землі  та  явища  природи. Хлопчик називає  пори  року  та з допомогою асистента аналізує  їх. Любить  спостерігати  за  природою, добре  розуміє  про  наслідки  шкідливих  звичок   та  вплив  їх  на здоров’я  людини. Учень  вже  краще  розуміє  природні  матеріали  за  формою, властивостями,  та   порівнює  природні  та рукотворні  форми. Учениці  ще важко створювати поетапну композицію  виробу  з  природного  матеріалу.

Учень деякі завдання виконує самостійно та з допомогою асистента вчителя. На уроках завжди активний. Має уявлення і за малюнком наводить приклади: предметів неживої і живої природи, рукотворних об'єктів. За відчуттями визначає температуру повітря: тепло, холодно. застосування. Розрізняє дерева, кущі, трави, за малюнками показує приклади охорони природи. Відбирає природні матеріали для виробів. Виконує з допомогою асистента вчителя прості трудові операції з пластиліном, папером.

 

 

Англійська мова

Частково володіє навчальним матеріалом. Знає алфавіт. Записує під диктовку літери та деякі слова, але з помилками. З допомогою читає слова, рахує до двадцяти. Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації частково.

Усні та письмові завдання виконує з допомогою асистента вчителя. Знає  слова з вивчених тем. Списує з дошки. Граматикою володіє на середньому рівні. Вживає прості фрази у спілкуванні: привітання, прощання. Надає найпростішу інформацію про себе з допомогою асистента вчителя. Розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання, вказівки та реагує на них. Записує самостійно деякі вивченні букви під диктовку.

Інтегрований курс «Мистецтво»

Учень  працює  з  ручними  мистецькими  інструментами, дотримується  безпечних  прийомів  праці  та  норм  санітарії. Називає  холодні, теплі  кольори  в  композиції. Підбирає кольори залежно від змісту зображення (за допомогою вчителя); дотримується контурів окремих елементів у процесі розфарбовування. Дотримується правил співу, співає разом з класом. Має уявлення про нотний стан, ноти. Назви нот плутає. Виконує елементарні танцювальні рухи під музику. Може порівняти настрій музичного твору: веселий, сумний.

Учень  працює  з  ручними  мистецькими  інструмен-тами. Розрізняє  холодні, теплі  кольори  в  композиції. Підбирає кольори залежно від змісту зображення; дотримується контурів окремих елементів у процесі розфарбовування. Сприймає твір мистецтва та добирає із запропонованих слів співзвучні особистим емоціям. Дотримується правил співу, співає разом з класом. Має уявлення про нотний стан, ноти. Назви нот плутає. Виконує елементарні танцювальні рухи під музику. Може порівняти настрій музичного твору: веселий, сумний. Володіє знаннями та вміннями на достатньому рівні.

Фізична культура

Сприймає та виконує команди вчителя. Стройові вправи виконує з допомогою асистента вчителя. Вміє узгоджувати дихання з виконанням вправи. Виконує правила безпеки, поведінки та гігієни при проведенні занять. Здійснює взаємодію з іншими дітьми під час гри. Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини.

Сприймає та виконує команди вчителя. Стройові вправи виконує, спостерігаючи за вчителем. Дотримується  правил безпеки, поведінки та гігієни при проведенні занять. Виявляє інтерес до рухових видів активності, ігор, дотримується встановлених умов та правил гри. Взаємодіє з учасниками гри. Виконує навчальні завдання на достатньому рівні.

 

 

Класний керівник                               Гуцул Н.В.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуцул Наталья
Додано
25 жовтня 2022
Переглядів
1126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку