Ранков. А ЗУСТРІЧ У нуш ПІДГОТУВАЛА : Дядій олена сергіївна. Вчитель початкових класів Володимирівської гімназії
Номер слайду 2
Ранкова зустріч Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі. Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з вчителем. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього всі діти беруть участь у короткій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоб представити навчальні завдання дня.
Номер слайду 3
Структура. Час 15-25 хвилин на початку дня. Мета – створити позитивну атмосферу у класі на весь день. Ранкова зустріч складається з чотирьох компонентів Вітання обмін інформацієюІгри та вправи щоденні новини
Номер слайду 4
ВІтання перший компонент ранкової зустрічі. Учні разом із вчителем, розміщуються у колі. Усі діти вітаються і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі – ігри та вправи.
Номер слайду 5
Обмін інформацієюдругий компонент ранкової зустрічі. Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити і слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.
Номер слайду 6
ІГРИ та вправи третій компонент ранкової зустрічі, що розпочинається після спокійного періоду обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва, кооперативні за суттю, враховують індивідуальний рівень розвитку певних навичок дітей. Такі ігри та вправи, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається у класі.
Номер слайду 7
Щоденні новинизавершальний елемент ранкової зустрічі. Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності. Такі заняття дають дітям змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає надзвичайні результати як у спільноті класу, так і поза його межами. Вчителі відповідають за проведення ранкової зустрічі та моделювання демократичної поведінки.
Номер слайду 8
Значення ранкової зустрічіПозитивний вплив на загальний розвиток особистості, її критичного мислення;Виявлення та успішного розв'язання проблем, творчості, уяви та винахідливості;Піклування про інтереси колективу, своє держави.