ІМ’Я ______________________________ТИЖДЕНЬ_________________
|
УРОК |
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
ЧИТАННЯ |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МИСТЕЦТВО |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
ЧИТАННЯ |
|
|
|
|
|
ПРАЦЯ |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.ЛІТ |
|
|
|
|
|
МИСТЕЦТВО |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
|
ЗА ТИЖДЕНЬ |
|
|
|
|
ІМ’Я ______________________________ТИЖДЕНЬ_________________
|
УРОК |
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
ЧИТАННЯ |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МИСТЕЦТВО |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
ЯДС |
|
|
|
|
|
ЧИТАННЯ |
|
|
|
|
|
ПРАЦЯ |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
УКР.МОВА |
|
|
|
|
|
МАТЕМАТИКА |
|
|
|
|
|
УКР.ЛІТ |
|
|
|
|
|
МИСТЕЦТВО |
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
|
|
|
|
ЗА ТИЖДЕНЬ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дидактична гра
«Сходинки зростання та успіху»
Мета: мотивувати учнів до навчання, стимулювати прагнення учня удосконалювати власні вміння та навички під час виконання вправ, формувати прагнення досягати вищих результатів, шляхом виконання додаткових завдань та завдань підвищеної складності, сформувати в учнів вміння досліджувати власний поступ у навчанні.
Застосування гри під час уроків. Учні отримують картки з відповідним зображенням за певний вид діяльності на уроці. Також заробити картку можна за самостійно виконані проєктні, дослідницькі завдання різних видів складності. Учень фіксує у таблиці, що вклеєна до Щоденника вражень, кількість отриманих карток на певному уроці протягом дня. В кінці кожного дня підбиває підсумок. Також робиться підрахунок отриманих карток протягом тижня, місяця, семестру.
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ |
|
|
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|
|
|
|
КВІТЕНЬ |
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ |
|
|
|
|
ЗА ІІ СЕМЕСТР |
|
|
|
|
100 |
= 1 |
50 |
= 1 |
25 |
= 1 |
ЛЮТИЙ |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ І |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ ІІ |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ ІІІ |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ ІV |
|
|
|
|
Сходинки гри розподілені за рівнями навчання згідно Свідоцтва досягнень учнів 1-2 класів.
|
Характеристика діяльності учня за Свідоцтвом досягнень |
Діяльність учня на уроці |
Рівень особистих досягнень |
|
Виявляє інтерес до навчання, активно працює на уроці. |
Працюю колективно рід час фронтального опитування, відповідаю на прості запитання. Читаю складами. Працюю за шаблоном виконаної вправи. |
Ще потребує уваги і допомоги |
|
Співпрацює з іншими, контролює хід навчальних завдань |
Працюю в групі, правцюю біля дошки, коментую обчислення, коментую власне письмо, виразно читаю. Працюю з опорою на алгоритм виконання, за планом. |
Досягає результат з допомогою вчителя. |
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем, вступає в діалог на теми, які викликають зацікавленісь.Розуміє зміст прочитаних творів. |
Працюю в парі та самостійно, виконую завдання підвищеної складності, допомагаю друзям у навчання. |
Демонструє помітний прогрес. |
|
Виявляє самостійність у роботі, працює зосереджено, висуває гіпотезу, обгрунтовує власну думку. |
Розвязую задачі та вирази самостійно без допомоги вчителя, висловлюю власне ставлення до прочитаного, виконую досліди. |
Має значні успіхи. |
Висновок апробації гри.