Дидактична гра "Сходинки успіху"

Про матеріал
Дидактична гра, що сприяє впровадженню формувального оцінювання учнів на початковому етапі навчання в 1 класі. Сприяє мотивації учнів до навчання та прагнення досягати максимально можливі результати.
Перегляд файлу

ІМ’Я ______________________________ТИЖДЕНЬ_________________ 

 

УРОК

ПОНЕДІ-ЛОК

ЯДС

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.МОВА

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

ВІВТОРОК

УКР.МОВА

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

ЯДС

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

СЕРЕДА

ЧИТАННЯ

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.МОВА

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

ЧЕТВЕР

ЯДС

 

 

 

 

ЧИТАННЯ

 

 

 

 

ПРАЦЯ

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

П’ЯТНИЦЯ

УКР.МОВА

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.ЛІТ

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

ЗА ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

               ІМ’Я ______________________________ТИЖДЕНЬ_________________

 

УРОК

ПОНЕДІ-ЛОК

ЯДС

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.МОВА

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

ВІВТОРОК

УКР.МОВА

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

ЯДС

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

СЕРЕДА

ЧИТАННЯ

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.МОВА

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

ЧЕТВЕР

ЯДС

 

 

 

 

ЧИТАННЯ

 

 

 

 

ПРАЦЯ

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

П’ЯТНИЦЯ

УКР.МОВА

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

 

 

 

УКР.ЛІТ

 

 

 

 

МИСТЕЦТВО

 

 

 

 

 

ВСЬОГО

 

 

 

 

 

ЗА ТИЖДЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 








 


 

 

 

 

 

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

Картинки по запросу "пчелки"

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

 

 

 

 

 

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

Картинки по запросу "совушки милие картинки для детей"

 

            

 

 

Дидактична гра

«Сходинки зростання та успіху»

Мета: мотивувати учнів до навчання, стимулювати прагнення учня удосконалювати власні вміння та навички під час виконання вправ, формувати прагнення досягати вищих результатів, шляхом виконання додаткових завдань та завдань підвищеної складності, сформувати в учнів вміння досліджувати власний поступ у навчанні.

Застосування гри під час уроків. Учні отримують картки з відповідним зображенням за певний вид діяльності на уроці. Також заробити картку можна за самостійно виконані проєктні, дослідницькі завдання різних видів складності. Учень фіксує у таблиці, що вклеєна до Щоденника вражень, кількість отриманих карток на певному уроці протягом дня. В кінці кожного дня підбиває підсумок. Також робиться підрахунок отриманих карток протягом тижня, місяця, семестру.

 

 

ЛЮТИЙ

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

 

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

 

 

 

 

 

ЗА ІІ СЕМЕСТР

 

 

 

 

100                                        

 =  1

 

50

 = 1

25

 = 1

 

 

ЛЮТИЙ

 

ТИЖДЕНЬ І

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ  ІІ

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ  ІІІ

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ ІV

 

 

 

 

 

 

 

Сходинки гри розподілені за рівнями навчання згідно Свідоцтва досягнень учнів 1-2 класів.

 

Характеристика діяльності учня за Свідоцтвом досягнень

Діяльність учня на уроці

Рівень особистих досягнень

Виявляє інтерес до навчання, активно працює на уроці.

Працюю колективно рід час фронтального опитування, відповідаю на прості запитання. Читаю складами. Працюю за шаблоном виконаної вправи.

Ще потребує уваги і допомоги

Співпрацює з іншими, контролює хід навчальних завдань

Працюю в групі, правцюю біля дошки, коментую обчислення, коментую власне письмо, виразно читаю. Працюю з опорою на алгоритм виконання, за планом.

Досягає результат з допомогою вчителя.

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем, вступає в діалог на теми, які викликають зацікавленісь.Розуміє зміст прочитаних творів.

Працюю в парі та самостійно, виконую завдання підвищеної складності, допомагаю друзям у навчання.

Демонструє помітний прогрес.

Виявляє самостійність у роботі, працює зосереджено, висуває гіпотезу, обгрунтовує власну думку.

Розвязую задачі та вирази самостійно без допомоги вчителя, висловлюю власне ставлення до прочитаного, виконую досліди.

Має значні успіхи.

 

 

 

 
Висновок апробації гри.

  • Сприяє розвитку формувального оцінювання учня:
  • Підтримує навчальний розвиток дітей;
  • Демонструє учню  власні можливостях і здібності, виявляє сильні сторони.
  • Простежує індивідуальну траєкторію розвитку дітей;
  • Діагностувати досягнення учня на різних етапах процесу навчання;
  • Аналізувати хід реалізації навчання з певної теми або галузі навчання;
  • Мотивує прагнення здобути максимально можливі результати.
  • Розвиває математичну компетентність:
  • Навчає рахувати та порівнювати числа в межах 10 та 100;
  • Вчить працювати даними в таблицях;
  • Аналізувати та прогнозувати результати.

 

  

  

  

  

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2022
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку