Моніторингове дослідження сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики

Про матеріал
Дана публікація містить програму моніторингового дослідження сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики у 2021/2022 навчальному році та довідку про підсумки моніторингового дослідження сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики у 2021/2022 навчальному році. Моніторингове дослідження було проведено дистанційно із використанням технологій дистанційного навчання. Метою моніторингу є визначення рівня сформованості математичної компетентності учнів 4 класу, навчальної та викладацької діяльності учасників освітнього процесу в 4 класі ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ під час формування математичних знань, умінь і навичок. Під час дослідження рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики моніторинговою групою велося спостереження за проведенням навчальних занять.Під час спостереження особлива увага зверталася на такі аспекти роботи вчителя: • визначення, що потребує виправлення або покращення у роботі учня; • вказування на напрями виправлення помилок та подальшої роботи учня; • заохочення учнів до роботи в парах та кооперативної (групової) роботи; • систематичне застосування прийомів отримання зворотного зв’язку від учнів (наприклад, постановка питань на розуміння матеріалу, використання вправи «Світлофор», «Мікрофон», «Вихідний квиток»тощо); • організація самооцінювання та взаємооцінювання учнів.
Перегляд файлу

ДОВІДКА

про підсумки моніторингового дослідження сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики

у 2021/2022 навчальному році

 

Мета: визначення рівня сформованості математичної компетентності учнів 4 класу, навчальної та викладацької діяльності учасників освітнього процесу в 4 класі ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ під час формування математичних знань, умінь і навичок.

Відповідно до діючих нормативно-правових документів щодо організації моніторингових досліджень, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти схваленого рішенням педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ (протокол № 8 від 31.08.2021 року) і затвердженого наказом ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ від 31.08.2021 року № 104-од, порядку проведення моніторингу якості освіти та освітньої діяльності в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № ___ , схваленого на засіданні педагогічної ради ЗОШ І-ІІІ ступенів № ____ (протокол № 8 від 31.08.2021) та з метою виявлення рівня сформованості математичної компетентності учнів 4 класу, навчальної та викладацької діяльності учасників освітнього процесу в 4 класі ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ під час формування математичних знань, умінь і навичок, протягом 16.05.2022 р. – 30.05.2022 р. моніторинговою групою було здійснено дослідження рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики у 2021/2022 навчальному році. Для організації, проведення, підведення підсумків моніторингу дослідження рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики наказом ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___ № __-од від 01.09.2021 р. створена моніторингова група.

Метою математичної освітньої галузі для загальної середньої освіти є розвиток математичного мислення дитини, здатностей розуміти й оцінювати математичні факти й закономірності, робити усвідомлений вибір, розпізнавати в повсякденному житті проблеми, які можна розв’язувати із застосуванням математичних методів, моделювати процеси та ситуації для вирішення проблем.

Відповідно до окресленої мети, одними із головних завдань початкової освіти є розвиток уміння здійснювати дослідження, аналіз, планування послідовності дій для розв’язання повсякденних проблем математичного змісту, зокрема й сюжетних задач; формування та розвиток усвідомлених обчислювальних навичок. Таким чином, основними завданнями моніторингу є: 1. Дослідити рівень сформованості математичної компетентності учнів 4 класу. 2. Виявити найбільш розвинені та найменш розвинені математичні вміння. 3. Виявити залежність між рівнем сформованостіматематичної компетентності в учнів, у тому числі в учнів з ОП, та методами роботи учителя, стилем педагогічної взаємодії, організацією освітнього середовища.

Формування в учнів початкових умінь із математичного моделювання, зокрема під час передбачення ймовірного результату, дослідження реальних об’єктів та процесів, розв’язування навчально-пізнавальних і практико зорієнтованих задач здійснюється у рамках змістових ліній «Лічба», «Числа. Дії з числами», «Вимірювання величин», «Просторові відношення. Геометричні фігури», «Робота з даними».

У межах змістових ліній «Лічба», «Числа. Дії з числами» здійснюється формування поняття числа, насамперед через розуміння принципу утворення різних видів чисел (натуральних одноцифрових, натуральних багатоцифрових, дробових тощо) та способів виконання дій із цими числами ‒ порівняння, додавання, віднімання, множення та ділення. Крім того, розгортається робота з дослідження законів і властивостей, способів виконання арифметичних дій під час розв’язання повсякденних проблем математичного змісту, зокрема й сюжетних задач.

У рамках змістової лінії «Вимірювання величин», спираючись на суб’єктний досвід та допитливість, молодші школярі вчаться вимірювати величини (довжина, маса, температура, час, місткість (об’єм) за допомогою підручних засобів та вимірювальних приладів, а також оперувати грошима.

Водночас учні виконують перетворення, порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, розв’язують повсякденні проблеми математичного змісту, в тому числі й сюжетні задачі, використовуючи різні одиниці вимірювання величин.

У процесі навчальної роботи з різними величинами виокремлюється також і робота з геометричним матеріалом, дослідження просторових відношень та геометричних фігур різних форм, конструювання площинних та об’ємних фігур з підручного матеріалу, створення макетів реальних та уявних об’єктів різних конструкцій, виконання простих завдань, описаних у математичних текстах, зокрема й сюжетних задачах геометричного змісту (змістова лінія «Просторові відношення. Геометричні фігури»).

У межах змістової лінії «Робота з даними» формуються початкові вміння для опрацювання даних (визначення, впорядкування, аналіз та фіксація), поданих в умові задачі чи зібраних за допомогою опитувальника тощо).

Під час дослідження рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики моніторинговою групою велося спостереження за проведенням навчальних занять.Під час спостереження особлива увага зверталася  на такі аспекти роботи вчителя:

• визначення, що потребує виправлення або покращення у роботі учня;

• вказування на напрями виправлення помилок та подальшої роботи учня;

• заохочення учнів до роботи в парах та кооперативної (групової) роботи;

• систематичне застосування прийомів отримання зворотного зв’язку
від учнів (наприклад, постановка питань на розуміння матеріалу, використання вправи «Світлофор», «Мікрофон», «Вихідний квиток»тощо);

• організація самооцінювання та взаємооцінювання учнів.

Учитель початкових класів під час уроків математики використовує цікаві форми і методи навчання, не забуваючи про інтерактивні, що дає можливість активізувати пізнавальну діяльність учнів за допомогою активного спілкування: учня з учнем; учня з групою учнів; учня з учителем; учителя з представником групи; учителя з групою учнів; учителя з класом. Учитель виступає як організатор освітнього процесу, консультант, який не «замикає» процес на собі. Результати навчання досягаються через взаємні зусилля учасників освітнього процесу, за умови чіткої організації, що передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблем на основі аналізу обставин та відповідної ситуації тощо. Учитель у своїй роботі перевагу надає залученню учнів до дослідницької діяльності, під час якої знайомить з основними етапами наукового дослідження – такими як спостереження та експеримент. За такого підходу вчитель не дає нову для учнів інформацію в готовому вигляді, а підводить учнів до усвідомлення поняття за допомогою навчально-пізнавальної діяльності. Дослідницькі роботи вчитель пропонує як для виконання у класі, так і вдома. Ще одним найбільш використовуваним учителем є метод проєктної діяльності, за допомогою якого вона показує тісні міжпредметні зв’язки між математикою та іншими предметами і її прикладну спрямованість.

У межах формувального оцінювання з метою здійснення перевірки рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики, моніторинговою групою було проведено діагностувальну роботу. В результаті аналізу очікуваних результатів навчання математичної освітньої галузі типової освітньої програми для 3-4 класів, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна педагогами методичного гурту початкової освіти було підібрано ряд компетентнісно-орієнтованих завдань, після чого моніторинговою групою було укладено текст діагностувальної роботи з математики. Матеріали діагностувальної роботи підібрано відповідно до віку учнів та вимог Державного стандарту початкової освіти.

Діагностувальна робота з математики містить чотири завдання відкритого типу на знаходження числа за величиною його дробу, п’ять завдань закритого типу (читання,аналіз і порівняння чисел у діаграмі,обчислення виразу з іменованими числами, розв’язування текстової задачі, розв’язування текстової задачі геометричного змісту, розв’язування завдання на додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу)

Оцінювання навичок математичної грамотності учнів відбувається відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 13.07.2021 року №813. Основою для визначення чітких, зрозумілих для всіх учасників освітнього процесу критеріїв оцінювання діагностувальної роботи стала Орієнтовна рамка оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (додаток 1 до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти) та очікувані результатинавчання математичної освітньої галузі, окреслені в типовій освітній програмі для 4 класу. Критерії оцінювання доведено до відома учнів, що дало змогу учням самостійно оцінювати якість своєї роботи.

Критерії оцінювання діагностувальної роботи подано у таблиці.

Характеристика результатів навчання

Рівень результату навчання

Очікувані результати навчання

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

П

Читає, записує і порівнює числа. Читає і записує дроби на рівні копіювання зразка.

С

Читає, записує і порівнює числа. Читає і записує дроби.

Д

Читає, записує і порівнює числа. Читає і записує дроби. Порівнює числа різними способами.Допущена одна-три помилки.

В

Читає, записує і порівнює числа. Читає і записує дроби. Порівнює числа різними способами.

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

П

Володіє навичками додавання й віднімання чисел, множення й ділення за наданими вказівками. Називає окремі ознаки чисел.

С

Контролює дотримання алгоритму дій при обчисленні. Знаходить число за величиною його дробу. Читає, аналізує, порівнює інформацію, подану в діаграмі.Виявлених утруднень чотири  - вісім.

Д

Контролює дотримання алгоритму дій при обчисленні. Знаходить число за величиною його дробу. Читає, аналізує, порівнює інформацію, подану в діаграмі, визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданні, називає їх.

Допускається дві-три помилки.

В

Виконує обчислення в межах мільйона. Знаходить число за величиною його дробу. Читає, аналізує, порівнює інформацію, подану в діаграмі, визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданні, називає їх.

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

П

Учень не приступив до виконання завдання, потребує роз’яснень та підказок.

С

Учень розпочав обчислення виразу, але допустив помилки в алгоритмі, які вплинули на результат виконання завдання.

Д

Встановлює зв’язки між арифметичними діями. Знаходить значення числового виразу.

Результат виразу записано неіменованим числом.

В

Встановлює зв’язки між арифметичними діями. Знаходить значення числового виразу. Робить висновки про досягнення результатів.

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок

 

П

Учень не приступив до виконання задач, або результат роботи над завданням невірний, потребує підказок і навідних запитань.

С

Аналізує проблемні ситуації за допомогою групи величин, які пов’язані між собою. Розв’язує проблемну ситуацію,використовуючи наявні дані. Наявність відносних похибок у алгоритмі розв’язування задачі, потребує роз’яснень для досягнення результату. Одне із завдань виконано невірно.

Д

Аналізує проблемні ситуації за допомогою групи величин, які пов’язані між собою. Розв’язує проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані. Обчислює площу прямокутника відомими способами.  Контролює дотримання алгоритму дій при розв’язуванні задачі. Допущена одна  помилка.

В

Аналізує проблемні ситуації за допомогою групи величин, які пов’язані між собою. Розв’язує проблемну ситуацію, використовуючи наявні дані. Обчислює площу прямокутника відомими способами.  Робить висновки про досягнення результатів виконаної задачі.

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

П

Не будує й не порівнює геометричні фігури за заданими розмірами.

С

Будує й визначає площинні фігури(прямокутник) за заданими розмірами за допомогою вчителя.

Д

Будує й визначає площинні фігури(прямокутник) за заданими розмірами. Порівнює геометричні фігури за площею.

В

Будує й визначає площинні фігури(прямокутник) за заданими розмірами. Порівнює геометричні фігури за площею. Робить висновки про досягнення результатів.

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами

 

П

Учень не приступив до виконання завдання або результат виконання повністю невірний,

потребує підказок і навідних запитань.

С

Виконує додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу, перетворює одні одиниці величин в інші. Потребує підказок і навідних запитань.

Д

Виконує додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу, перетворює одні одиниці величин в інші.Виявлено одне-два утруднення.

В

Визначає самостійно об’єкти, про які йдеться в завданні, називає їх. Виконує додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу, перетворює одні одиниці величин в інші. Робить висновки про досягнення результатів.

Діагностувальну роботу з математики в 4 класі виконували 23 учні (82%).

У результаті виконання діагностувальної роботи виявлено, що найкраще в учнів сформовано вміння встановлювати взаємозв'язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення й ділення, знаходити значення числового виразу.19 учнів (82%) впорались із завданнями на застосування вказаних умінь.18 учнів (78%)розв’язують проблемні ситуації, використовуючи наявні дані. 10 учнів (43%) знайшли число за величиною його дробу. У той же час 7 учнів (30%) виконали завдання частково правильно. 15 учнів (65%) приступили до виконання завдання на додавання й віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу, але повністю справилися з завданням 10 учнів (43%). Як виявилося, утруднення виникли при розв’язуванні задачі на знаходження площі прямокутника, користуючись відомими формулами й способами. Із 23 учнівзнайшли правильний результат лише 8 учнів (34%).

Узагальнені результати подано в таблиці (додається).

Аналіз діагностувальної роботи показав, що учні в основному засвоїли навчальний матеріал. Спостерігаючи за поступом учнів 4 класу слід відмітити позитивну динаміку розвитку здобувачів освіти. В учнів формується математична компетентність: навички усного та письмового обчислення, вимірювання, порівняння нерівностей, оперування одиницями, аналіз задач, створення моделі розв’язування та відбувається ріст в умінні сприймати, перетворювати й оцінювати отриману інформацію. У ході моніторингового дослідження виявлено типові помилки допущені при виконанні діагностувальної роботи учнями, а саме: в роботі з діаграмою, у перетворенні одних одиниць величин в інші, при роз’язуванні задачі на знаходження площі прямокутника, користуючись відомими способами.

Недоліки, допущені у роботах, свідчать про відсутність систематичного повторення вивченого матеріалу, недостатнє засвоєння навчального матеріалу з окремих тем на уроках. Учитель не завжди враховує індивідуальні можливості учнів, рівень їх готовності до навчальної діяльності.

 



Узагальнені результати рівня сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики

ПІБ учня

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа (завдання 1-5)

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел (завдання 1-6,9)

Читає та записує математичні вирази, зокрема зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною     (завдання 6)

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує та перевіряє розв’язок (завдання 7,8)

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур (завдання 8)

Використовує для вимірювання величини доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується вимірювальними приладами (завдання 6,9)

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

П

С

Д

В

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

П

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

в

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

 

В

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

Д

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

П

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

Д

 

П

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

 

Д

 

 

 

Д

 

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

 

В

 

 

Д

 

 

 

 

Д

 

 

С

 

 

 

 

 

В

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

 

С

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 


РЕКОМЕНДАЦІЇ:

Учителю 4 класу:

  1. більше уваги приділяти повторенню та закріпленню вивченого матеріалу;
  2. удосконалювати обчислювальні навички шляхом використання інтерактивних технологій;
  3. працювати над розвитком уміння розв’язувати типові задачі, передбачені навчальною програмою з математики;
  4. проводити індивідуальну роботу з учнями, які потребують уваги і допомоги, у тому числі з учнями з ООП;
  5. розвивати логічне мислення учнів;
  6. працювати над виробленням навичок самостійної роботи учнів, формувати навички самооцінювання та взаємооцінювання;
  7. розробляти та впроваджувати в навчально-пізнавальну діяльність диференційовані завдання на перетворення інформації (малюнки, схеми, таблиці);
  8. залучати учнів до міжнародних освітніх математичних проєктів (Міксіке, Matific);
  9.     сприяти підвищенню мотивації й зацікавленості до математики, шляхом застосування активних форм роботи.

 

Перегляд файлу

ПРОГРАМА

моніторингового дослідження сформованості результатів навчання учнів 4 класу з математики

у 2021-2022 навчальному році

 

 

Об’єкт моніторингу: рівень сформованості математичної компетентності учнів 4 класу.

Мета моніторингу: визначення рівня сформованості математичної компетентності учнів 4 класу, навчальної та викладацької діяльності учасників освітнього процесу в 4 класі ЗОШ І-ІІІ ступенів № __ під час формування математичних знань, умінь і навичок.

Завдання моніторингу: 1. Дослідити рівень сформованості математичної компетентності учнів 4 класу. 2. Виявити найбільш розвинені та найменш розвинені математичні вміння. 3. Виявити залежність між рівнем сформованостіматематичної компетентності в учнів, у тому числі в учнів з ОП, та методами роботи учителя, стилем педагогічної взаємодії, організацією освітнього середовища.

Суб’єкт моніторингу: моніторингова група ЗОШ І-ІІІ ступенів  № ___.

Вид моніторингу:внутрішній, діагностичний.

Форма проведення моніторингу: безпосереднє та опосередковане одержання інформації від учасників освітнього процесу.

Учасники дослідження:учні 4 класу ЗОШ І-ІІІ ступенів № ___

Місце проведення моніторингу:електронне освітнє середовище ЗОШ І-ІІІ ступенів № __.

 

№ з/п

Заходи по проведенню моніторингу

Методи проведення

 моніторингу 

 Інструментарій

Термін проведення 

Форма узагальнення результатів

Строки узагальнення результатів

Відповідальний

1.

Аналіз змісту і вимог навчальної програми з математики.

Вивчення навчально-методичної літератури.

Типова освітня програма (математика), інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 н.р. (початкова освіта).

16.05.2022-19.05.2022

Довідка

20.05.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

2. 

Підготовка компетентнісних завдань

Складання завдань

Різні за формою тести, мапи, малюнки

20.05.2022-24.05.2022

Розгляд на засіданні моніторингової групи

24.05.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

3.

Підготовка матеріалів контрольної роботи за завданнями дирекції школи з математики.

1. Аналіз програм і очікуваних результатів навчання, визначених у них.

2. Укладення компетентнісно-орієнтованих завдань.

3. Укладання текстів контрольних робіт за завданням дирекції школи.

Навчальна програма з математики.

24.05.2022

Тексти завдань для контрольних робіт

25.05.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

4.

Підготовка критеріїв оцінювання завдань контрольної роботи

Визначення критеріїв оцінювання

Рівнева шкала

25.05.2022-26.05.2022

Розгляд на засіданні моніторингової групи

26.05.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

5.

Написання контрольної роботи

Письмова контрольні роботи

Онлайн-сервіс

Google Forms

26.05.2022

 

 

26.05.2022

ЗДНВР, учитель 4 класу

6.

Перевірка та визначення рівня сформованості математичної компетентності учнів

Аналіз рівня сформованості математичної компетентності учнівза результатами виконаних контрольних робіт.

MS Excel

21.05.202

Таблиця

(по прізвищам), діаграми

До 03.06.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

7.

Спостереження за навчальними заняттями з математики в 4 класі

Відвідування уроків

Спостереження

16.05.2022-05.06.2022

Аналітична довідка, аналізи уроків

10.06.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

8.

Аналіз  результатів дослідження наскрізних умінь учнів

Вивчення статистичних даних результатів

Результати оцінювання компетентнісних завдань

16.05.2022-05.06.2022

Діаграми, аналітична довідка

10.06.2022

ЗДНВР, члени моніторингової групи

 

Підведення підсумків моніторингового дослідження: аналітична довідка (опис, діаграми), наказ.

Оприлюднення результатів моніторингових досліджень:педагогічна рада, сайт закладу.

Очікувані результати:1. Отримання об’єктивної інформації про рівень сформованості математичної компетентності учнів 4 класу. 2. Удосконалення критеріїв оцінювання наскрізних умінь учнів 4 класу з  математики. 3. Удосконалення методів роботи педагога, стилю педагогічної взаємодії з учнями з метою отримання найбільш розвинених математичних умінь учнів.4. Створення оптимальних умов формування математичної компетентності учнів з особливими освітніми потребами.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Міщенко Інна Петрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Байраченко Віта Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
8 січня 2023
Переглядів
8698
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку