Про матеріал
Не секрет, що низька мотивація до навчання – одна з головних проблем сучасної школы.
Тому, на уроках математики ми намагаємося створювати та підтримувати мотивацію протягом всього уроку.
Для цього ми :
1. Апелюємо до життєвого досвіду учнів Наводимо приклади де ці поняття зустрічаються нам у повсякденному житті(«Теми: Дроби. Паралелепіпед. Куб тощо). І саме відповідаємо на головне питання, яке турбує учнів «Навіщо я це вчу»
2. Для того, щоб підігріти інтерес до навчальної теми, можна використовувати ребуси, в яких зашифрована тема уроку, або математичні терміни
3. Також, наприклад, для того, щоб підвести учнів до поняття площі, можна ознайомити учнів з легендою про танграмми, а потім перейти до виконання вправи на смарт дошці, або попрацювати на місці з розрізаними кольоровими фігурами.
4. використання інтерактивнї дошки на уроках мотивує до вивчення математики. Наприклад з теми «Опуклі та не опуклі чотирикутники» можна виконати таку інтерактивну вправу.
5. Створюємо проблемну ситуацію, а потім разом з учнями вирішуємо її.
6. Використовуємо нетрадиційні форми проведення уроків: уроки-казки, уроки подорожі, квести, рольові та ділові ігри, що суттєво підвищує позитивну мотивацію до предмета.