Мовна тема. Числівник. Займенник
Мета.Перевірити знання дітей про числівник, займенник. Вміти застосувати набуті знання на практиці. Розвивати уважність.
1.Числівники— це:
А) Слова, що означають кількість предметів при лічбі;
Б)Слова, що означають порядок предметів при лічбі;
В) Слова, що означають кількість, або порядок предметів при лічбі.
2. Який із числівників записаний правильно?
А)Ш існадцять, сімдесяте;
Б)Шістнадцять, одинадцять;
В)Девять, одинацятий.
3.Зміни числівники 60, 70 за поданим зразком:
Скільки? Скількох?
П´ятдесят П´ятдесяти
4.Запиши математичні вирази словами, використавши прийменники від,до. 16-9, 15+20.
5.Постав займенники я, ти, ви у потрібній формі, утворивши словосполучення.
Друзі прийшли до…, до…, до… .
Удома не було …, …, … .
6. Зміни за відмінками займенник ми.
7.Спиши текст, замінивши займенники 1-ї особи займенниками 3-ї особи однини.Підкресли їх.
Я навчаюся у третьому класі.У мене є багато друзів-однокласників. Мені найбільше подобаються уроки рідної мови.
8. Спиши, замість крапок встав займенники з довідки.
Ти … багато допомагаєш, і … дуже вдячний … . Адже … з … - справжні друзі.
Слова для довідки : я, тобі, мені, ми, тобою.