Мовна тема. Числівник і займенник, як частина мови.

Про матеріал
Перевірити знання дітей про числівник і займенник. Розвивати вміння учнів застосовувати набуті знання на практиці.
Перегляд файлу

Мовна тема. Числівник. Займенник

Мета.Перевірити знання дітей про числівник, займенник. Вміти застосувати набуті знання на практиці. Розвивати уважність.

1.Числівники— це:

А) Слова, що означають кількість предметів при лічбі;

Б)Слова, що означають порядок предметів при лічбі;

В) Слова, що означають кількість, або порядок предметів при лічбі.

2. Який із числівників записаний правильно?

А)Ш існадцять, сімдесяте;

Б)Шістнадцять, одинадцять;

В)Девять, одинацятий.

3.Зміни числівники  60, 70 за поданим зразком:

Скільки?                                  Скількох?

П´ятдесят                                 П´ятдесяти

4.Запиши математичні вирази словами, використавши прийменники від,до. 16-9, 15+20.

5.Постав займенники я, ти, ви у потрібній формі, утворивши словосполучення.

Друзі прийшли до…, до…, до… .

Удома не було …, …, … .

6. Зміни за відмінками займенник  ми.

7.Спиши текст, замінивши займенники 1-ї особи займенниками 3-ї особи однини.Підкресли їх.

Я навчаюся у третьому класі.У  мене є багато друзів-однокласників. Мені найбільше подобаються уроки рідної мови.

8. Спиши, замість крапок встав займенники з довідки.

Ти … багато допомагаєш, і … дуже вдячний … . Адже … з … - справжні друзі.

Слова для довідки : я, тобі, мені, ми, тобою.

 

docx
Додано
19 квітня 2022
Переглядів
2363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку