Діагностувальна робота
Мовна тема «Дієслово»
І варіант
Дієслово – це частина мови, яка вказує на
а) предмет;
б) дію чи стан предмета;
в) ознаку предмета.
Дієслова «виконав, намалювали, пошила» виражають
а) завершену дію;
б) незавершену дію ;
в) дію, яка ще буде відбуватися.
а) літаю, думати, намалювали;
б) дивитися, перемогати, лежати ;
в) виконав, заробляти, гралися .
Пекти раків - __________________
задирати носа - ___________________
прикусити язика - ___________________
Танець - _______________________________________________
Біг - __________________________________________________
Радість - ______________________________________________
Обіда…ш, співат…муть, вибира…те, плават…ме, внос…ш.
З пісні слова ( не ) викидають і свого ( не ) вставляють. На ласкаве слово ( не ) кидайся, а за грубе ( не ) гнівайся.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
У ліс ( прийти ) справжня весна. ( Засяяти ) ласкаве сонечко, (подути ) теплий вітерець. У зелене вбрання ( одягати ) дерева та кущі. ( Прокидатися ) лісові квіти й трави. Джмелі та інші комахи ( починати ) наполегливо працювати над квітам.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностувальна робота
Мовна тема «Дієслово»
ІІ варіант
Дієслово – це частина мови, яка відповідає на запитання
а) який ? яка ? яке ? які ?;
б) скільки ? котрий ?;
в) що робити ? що зробити ? що робив ? що роблю ?.
Дієслова «виконую, спостерігаю, відповідаю» виражають
а) завершену дію;
б) незавершену дію ;
в) дію, яка ще буде відбуватися.
3. Визнати групу дієслів в формі минулого часу
а) пишу, обідаю, намалювали;
б) дивитися, записувати, танцюю ;
в) розкрила, заробляв, світило .
Літати у хмарах - __________________
замилювати очі - ___________________
тримати язик за зубами - ___________________
Обід - _______________________________________________
Спів - _______________________________________________
Читання - ____________________________________________
Малю…ш, літат…муть, раді…те, читат…ме, вход…ш.
( Не ) кажи гоп, поки ( не ) перескочиш. Кого ( не ) б’є слово, тому й палиця ( не ) поможе.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Клен цілу зиму ( спати ). Крізь сон він ( чути ) завивання хуртовини і тривожний крик ворона. Холодний вітер ( гойдати ) віти, ( нагинати ) їх. Та ось одного сонячного ранку ( відчувати ) клен, ніби до нього ( доторкатися ) щось тепле і лагідне.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________