МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ –КОУЧА, МЕНТОРА, ТЬЮТОРА, ФАЛІСИТАТОРА

Про матеріал
Опанування мовно-комунікативними компетентностями сприятиме професійному і особистісному становленню учителя – тьютора, коуча, ментора, фаліситатора.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МОВНО-КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ –КОУЧА, МЕНТОРА, ТЬЮТОРА, ФАЛІСИТАТОРА(на прикладі програми “Освітологія”)Виконала студентка : Пшетаковська МГрупа ФПЛМ–14з

Номер слайду 2

Людмила Зеленська, доктор педагогічних наук,професор кафедри освітології та інноваційної педагогіки. Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. У статті представлено пропозиції щодо формування соціально і професійно значимих мовнокомунікативної компетентності учителя сучасної української школи на прикладі аналізу освітньо-професійної програми “Освітологія”, для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузь знань – освітні,педагогічні науки. Автором через призму нових ролей учителя – коуча, тьютора, ментора, фаліситатора – схарактерезовано компоненти мовно-комунікативної компетентності. Перспективою подальшого розроблення означеної проблеми визначено питання попередження і коригування патернів – стереотипів мовно-комунікативних взаємодій у системі “учитель – учень”.20 XXSample Footer Text2

Номер слайду 3

Постановка проблеми. Україна і світ змінились. Змінилися вектори розвитку педагогічної освітию. Заявлені процеси актуалізували виклики передусім вищою педагогічною освітою, яка є основоположною у творенні нової генерації учителя – коуча, фаліситатора, ментора, координатора персоналізованого розвитку особистості дитини. Такий учитель не тільки володіє загальними компетентностями, але й здатний синтезувати академічні і гнучкі компетентності, мотивувати здобувача вчитися упродовж життя . Життєві і професійні практики підтверджують значимість мовно-комунікативної компетентності у цих процесах.

Номер слайду 4

Мета статтіКонкретизувати компоненти мовно-комунікативноїкомпетентності через призму нових ролей учителясучасного закладу освіти, визначити сильністорони і перспективи в створенні формувальногосередовища на прикладі освітньо-науковоїпрограми “Освітологія” для здобувачів другого(магістерського) рівня вищої освіти, галузь знань– освітні, педагогічні науки.

Номер слайду 5

Мовнокомунікативна компетентність є системоутворювальною не лише у становленні учителя сучасного закладу освіти. Її значимість важко переоцінити в особистісному і професійному розвитку, збереженні і продукуванні національної ідеї у світовій спільноті. Традиційно компетентністю визначають складне динамічне утворення, синтез осмислених знань, умінь, особистісних якостей, здатність людини успішно розв’язувати завдання особистісного і професійного розвитку. В розробленій освітньо-професійній програмі “Освітологія” підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, галузь знань – освітні, педагогічні науки основний фокус зосереджено на “міждисциплінарний характер змісту, пріоритет професійних компетентностей в прогнозованих очікуваних результатах навчання, спрямованість на оволодіння фундаментальними та прикладними знаннями у галузіосвіти.

Номер слайду 6

Уміння створювати та впроваджувати новий зміст освіти, новітні методики (технології) навчання; здійснювати моніторинг, експертизу, супервізію, консультування, адміністрування в освіті; проводити дослідницьку роботу й використовувати її результати в інноваційній освітній практиці; набуття навичок комунікації в професійному і науковому спілкуванні”. У змістовій частині презентованої для аналізу освітньо-професійної програми “Освітологія” базисом визначено педагогіку партнерства. “Освітологія” сформована у такий спосіб, щоб синтезувати фундаментальні завдання підготовки педагогів і сприяти їх особистісному прогресу, активувати вербальні і невербальні типи комунікації, створити спільне середовище для ефективного спілкуватися у різних сферах і ситуаціях життєдіяльності. Зазначимо, що якість комунікації залежить від розуміння і когнітивного осмислення двостороннього обміну інформацією, результатом якого є взаєморозуміння.

Номер слайду 7

Висновки з даного дослідження іперспективи подальших розвідок у даномунапрямку. Підсумовуючи викладене , зазначимо, опанування мовно-комунікативними компетентностями сприятиме професійному і особистісному становленню учителя – тьютора, коуча, ментора, фаліситатора. На прикладі програми “Освітологія” у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, проаналізовано сильні сторони і окреслено перспективи формування мовно-комунікативної компетентності вчителя. Сильні сторони названої програми:системний підхід у формуванні освітніх компонент, орієнтування на Зальзбурзькі принципи створенні спільного дослідницького простору. Перспективами подальшої розробки проблеми формування мовно-комунікативної компетентності учителя в контексті нових соціально-педагогічних ролей вбачаємо міждисциплінарні дослідження патернів стереотипів навчально-пізнавальних процесів.

Номер слайду 8

Дякую за увагу!20 XXSample Footer Text8

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 травня 2023
Переглядів
370
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку