Моя професія - будівельник

Про матеріал
Моя професія - будівельник .Призначення і види робіт які виконує будівельник .Опис технологічного процесу виконання усіх видів робіт.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Кожний народ пишається культурними здобутками своїх предків, бо в них він бачить не тільки своє минуле, а й сучасне і майбутнє.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Зростають будинки і храми За допомогою кранів крилатих. І все створено руками Будівельників завзятих. З тієї пори, як людина будує, її думки невпинно працюють над створенням нових, поліпшенням існуючих знарядь праці, над пошуками складних форм споруд, над зведенням їх у короткі терміни, із зменшеними витратами засобів і зусиль.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Кажуть, що людина народжується двічі – і вдруге коли обирає професію. У кожної молодої людини настає час, коли потрібно вибрати свій шлях у житті – обрати професію, яка стане справою всього життя. Однією із професій, якої навчаються учні нашого училища, є професія будівельника. Яка це професія? Чи актуальна вона в даний час?

Номер слайду 14

БУДIВЕЛЬНИК Будівельник збудував будинок В якому ми живемо. Цеглина за цеглиною І байдуже йому, що погана погода. Він двері поставив, поставив вікно ...

Номер слайду 15

…І в нашій квартирі нам затишно й тепло!

Номер слайду 16

Будучи ще малою дитиною, підлітком чи дорослим кожен мріє про своє майбутнє: яким воно буде, ким я буду? Це питання вибору непросте, адже спрямоване на ваше благополуччя впродовж усього життя… професій, яких навчають учнів нашого училища: штукатур; лицювальник-плиточник; монтажник гіпсокартонних конструкцій; маляр; деревообробник будівельний, муляр; бетоняр; пічник, опоряджувальник будівельний Що це за професії і де потрібні фахівці такого рівня? Які гарантії працевлаштування? Якщо людина робить важку справу і робить її добре, вона ніколи не втратить поваги до себе.

Номер слайду 17

Любов до професії починається з зацікавленості до виконаної роботи: А що може людина за професією «штукатур; лицювальник-плиточник; монтажник гіпсокартонних конструкцій; маляр» змінити своїми руками?

Номер слайду 18

ШТУКАТУР Загальна характеристика професії: Професія «штукатура», як і майже всі будівельні професії, є досить давньою. Серед оздоблювальних робіт штукатурні на будівництві займають чи не найважливіше місце. За даними археологічних досліджень ще 5 тисяч років тому в будівництві широко використовувалась гіпсова штукатурка, що в перекладі з італійської мови означає "оздоблення, спорядження". Свою назву професія «штукатура» отримала від основного матеріалу, з яким доводиться мати справу будівельнику. Штукатурка - це оздоблювальний шар що наноситься на поверхню різних конструктивних елементів будівлі (стін, перегородок, перекриттів, колон) з метою вирівняти ці поверхні, покращити їх санітарні та теплотехнічні характеристики, надати їм певної форми та фактури. Штукатурні роботи сприяють досягненню довговічності споруд, архітектурно-декоративної привабливості. У роботі штукатур виконує такі основні операції: виготовлення розчину з сухих готових матеріалів і сумішей; накладання розчину на поверхню, що підлягає штукатурці; вирівнювання поверхонь; опорядження колон, балок, фасадів, тощо. Зміст цих операцій та техніка їх виконання залишаються незмінними протягом багатьох століть. Штукатури працюють в будівельно-монтажних організаціях, домобудівних комбінатах, ремонтних і житлово-експлуатаційних управліннях та конторах, підприємствах різних форм власності.

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

МАЛЯР Загальна характеристика професії: Маляр-робітник, який фарбує і покриває лаком стіни, підлоги та інші елементи будівель при їх остаточному оздобленні. Назва професії «МАЛЯР» походить від німецького слова «МАЬЕК», що означає живописець. Професія «маляра» має багатовікову історію. Люди здавна прикрашали своє житло, храми, палаци. Нині на будь-якому будівництві: житлового будинку, промислової споруди чи приміщення громадянського призначення неодмінно наступає відповідальний момент оздоблювальних робіт. Саме після них можна говорити, що новий об'єкт завершено. Відійшли в минуле ті часи, коли на озброєнні маляра були лише щітка і відро.

Номер слайду 23

Сучасний маляр повинен знати: види основних матеріалів, що застосовуються при виконанні малярних робіт; способи підготовки поверхонь під фарбування та обклеювання, способи фарбування, підготовки фарбувальних сумішей, їх підбору; способи варіння клею; способи обклеювання стін шпалерами, плівками, лінкрустом; вимоги, що ставляться до якості пофарбованих та обклеєних поверхонь; будову та правила експлуатації машин, механізмів та механізованого інструменту, принцип дії та будову шпалерообрізувальних машин, правила експлуатації пересувних малярних станцій; передові методи організації праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

ЛИЦЮВАЛЬНИК - ПЛИТОЧНИК Загальна характеристика професії: Професія лицювальника - плиточника має давню історію.У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва -піраміди, серед яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку. Але впродовж віків і більш за все, під впливом науково -технічного прогресу професія «лицювальника - плиточника» зазнала багато змін. З'явилися нові машини і механізми, впроваджуються все більш прогресивні оздоблювальні матеріали, сучасні розчини для скріплювання плиток, розроблених на основі нових технологій. Професія має високе суспільно-економічне значення, розповсюджена як в містах, так і сільській місцевості.

Номер слайду 27

Професія лицювальника - плиточника відноситься до комплексу професій оздоблювальних робіт, що виконуються з метою підвищення довговічності будинків (споруд), надання їм естетичного вигляду. Лицювальні роботи бувають як зовнішніми (для збільшення терміну дії будівельних споруд і захисту їх від атмосферних опадів, дії агресивних середовищ), так і внутрішніми (для покращення інтер'єру приміщень). Для лицювально-плиточних робіт фахівець використовує різноманітні природні та штучні матеріали, такі як плити з каменю, граніту та мармуру, вапняків та вулканічних порід; декоративні бетонні та залізобетонні плити; фасадні керамічні плитки; плити з азбоцементу; керамічні, майолікові або фаянсові глазуровані; пластичні маси та інші. У процесі роботи лицювальник-плиточник застосовує різні механізми та інструменти: мозаїчно шліфувальні машини, розчиномішалки, трамбівки, катки, скрабки, кельми, шпателі, рівні тощо. Лицювальник-плиточник у своїй роботі самостійно сортує матеріал, підбирає плитку за розміром, кольором, прирубає і перерубує плитки, підточує краї, свердлить отвори. Готує поверхні під лицювання, робить насічки, очищає поверхні, обезжирює їх, промиває. Потім готує необхідні розчини, сухі суміші та мастики для кріплення плиток, натягує металеві решітки, обмащує їх розчином, наносить вирівнювальний шар розчину і заповнює шви між плитками.

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Лицювальник-плиточник

Номер слайду 30

ДЕРЕВООБРОБНИК БУДІВЕЛЬНИЙ Знає та застосовує у діяльності: - основні породи, властивості та дефекти деревини; - способи оброблення деревини; - основи будови та правила експлуатації механізованого, електричного інструменту, деревообробних верстатів, ручних насосів для перекачування мастики, пістолета для забивання шпильок; - правила заточування та встановлення різального інструменту; - правила застосування шаблонів; - правила користування контрольно-вимірювальними та інш. приладами; - способи приготування столярних клейових, антисептичних та вогнезахисних сумішей, мастик за визначеним складом; - способи нанесення антисептичних та вогнезахисних сумішей фарбопультами та розпилювачами; - види та властивості герметиків; - прийоми чистого обстругування лісо- та пиломатеріалів; - способи та прийоми зарівнювання тріщин, сучків та різних пошкоджень на поверхні деталей; - способи виготовлення простих столярних виробів; - способи та правила знімання та навішування глухих і стулчастих віконних рам, установлення віконних, дверних блоків та інш.; - основні елементи дерев'яних конструкцій та вимоги до їх якості; - способи виконання робіт з встановлення меблів, вбудованих меблів та інших дерев'яних і штучних виробів; - способи влаштовування дерев'яних тимчасових споруд та технологічних конструкцій; - способи заготовлення прямолінійних щитів опалубки та перегородок під час виконання штукатурних робіт; - способи влаштовування цоколів, дощатих настилів, перегородок, чорних обшивок та елементів покрівель; - способи заготовлення одиночних паль та одностоякових опор; - конструкцію дерев'яних будинків; - основні властивості рулонних та штучних покрівельних матеріалів; - способи розмічання простих покрівель; - способи покривання покрівель насухо рулонними та штучними матеріалами;

Номер слайду 31

ДЕРЕВООБРОБНИК БУДІВЕЛЬНИЙ - види паркетних клепок та дощок; - види матеріалів для підстилкового шару під паркет; - способи підготовлення паркету до укладання; - способи настилання, оброблення та ремонту лінолеумової та паркетної підлоги; - правила встановлення вентиляційних решіток та плінтусів; - основні властивості матеріалів, що застосовуються під час улаштовування підлог з лінолеуму; - вимоги до основ під час улаштовування підлог; - способи приготування холодних мастик та клеїв за визначеним складом для наклеювання лінолеумового покриття; - способи розкроювання рулонів лінолеуму; - основні види та властивості матеріалів, що застосовуються під час робіт зі скління; - способи різання та вставляння тонких віконних стекол; - будову та способи користування столом-шаблоном для розкроювання скла; - правила читання креслень та ескізів; - правила виконання робіт згідно з технологічними картами та дотриманням вимог до якості; - правила роботи на підмостках та драбинах;

Номер слайду 32

Кожна дитина – неповторна індивідуальність, яка хоче щоб її любили, поважали, помічали, кожна здібна до праці й навчання, а саме в цій мірі визначається самовираження людини.

Номер слайду 33

Заробіток та перспективи зайнятості У будівництві застосовують дві форми заробітної плати: погодинну та підрядну. Найбільш ефективною вважається підрядно-преміальна, за якою оплата проводиться за виконання завдання. Розмір заробітку штукатура залежить від його кваліфікації. Бригадири малярних бригад за керівництво бригадою одержують додаткову плату, яка залежить від кількості працюючих в бригаді. Заробіток штукатура визначається формою власності та спеціалізацією підприємства, організації, установи, де він працює. Заробіток у різних регіонах України може значно відрізнятися. Професія «штукатура» користується попитом на ринку праці і є дуже актуальною. Заробітна плата лицювальника-плиточника визначається обсягом виконаної роботи, розцінками, тарифною сіткою, кваліфікацією, розмірами надбавок, премій, винагород та інших заохочувальних виплат. Лицювальник-плиточник може працювати у комерційних та приватних структурах, де заробітна плата визначається контрактом і становить комерційну таємницю. Будівельні організації України, домобудівні комбінати, ремонтні та експлуатаційні управління міст і сіл відчувають постійну потребу в фахівцях цієї професії. Доволі часто можна побачити об'яви із запрошенням кваліфікованих лицювальників-плиточників на роботу у країнах СНД та за кордоном. Тому вірогідність працевлаштування лицювальника-плиточника після навчання є високою. Ризик безробіття - мінімальний.

Номер слайду 34

МУЛЯР Із всіх будівельних професій професія муляра найбільш древня, вона є одним з найдавніших людських занять. З того самого часу, як людина усвідомила, що є людиною, вона будує з каменю. З каменю зведені і величні храми, піраміди, древні житла – достовірні пам’ятники минулих епох. Поряд їз будівництвом житла, культових споруд старожитності високої досконалості досягло мистецтво зведення кам’яних фортечних стін, оборонних споруд. При цьому майстер-муляр сам виконував усі підготовчі роботи: готував розчин, доставляв його й інші будівельні матеріали на робоче місце вручну. Відтоді праця муляра зазнала докорінних змін: на будівельних майданчиках відбувся поділ праці, кваліфікований муляр звільнився від підсобних робіт, розчин готується в заводських умовах, будівельні матеріали подаються до його робочого місця підйомними кранами тощо. Муляр наших днів – це робітник, який зводить будівлі із природних та штучних матеріалів. До природних належать різні види каменю, штучні – виготовляють із глини, шлаку, вапняно-піщаних сумішей і інших матеріалів. При зведенні житлового будинку муляру може бути доручене виконання кладки фундаментів зовнішніх і внутрішніх стін, перемичок, сходових клітин, плоских перекриттів і склепінь, окремих стовпів і перегородок і інших конструктивних елементів. Арки, склепіння, колони – це вершини фахової майстерності муляра. Поряд їз цегельною кладкою, муляр встановлює залізобетонні перекриття, великопанельні перегородки, сходові марші й ін. збірні деталі і конструкції.

Номер слайду 35

МУЛЯР Для того, щоб стати вмілим муляром, слід бути врівноваженим, мати добру координацію рухів рук, м’язеву чутливість, оперативне та конструктивне мислення.

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

ПІЧНИК Професія пічника має давню історію. Піч повинна бути економною щодо витрачання палива, не займати багато місця, вписуватися в інтер’єр. Спорудження і обслуговування печі має бути дешевим, простим, зручним. Сучасний пічник повинен знати: – види основних матеріалів, що застосовуються при виконанні пічних робіт; – вимоги до якості та властивості матеріалів, що застосовуються при кладці печей; – підібрати конструкцію печі, каміна чи плити; – конструкцію паливника та димооборотів; – розрахунок розміри печі; – якісні опоряджувальні матеріали; – улаштування димарів, патрубків і перекидних рукавів; – ремонт печей та заміну пічних приладів.

Номер слайду 39

Нині неможливо собі уявити мегаполіс, місто, село, селище, які б не розвивались, не будувались , не модернізувались. Тому професія будівельника завжди у повазі та пошані. Сьогодні спеціаліст з хорошими руками і, навіть, з початковою освітою може отримати чималу винагороду за свою працю. Будівничої професії у нашому освітньому закладі Вас навчать люди, здатні до професійного та особистісного зростання, саме вони допоможуть Вам подолати відчуження до навчання. Завдяки цим педагогам учні ідуть на уроки із задоволенням і бажанням пізнати щось нове. Учні нашого училища освоюють професії в майстернях. Всі вони відповідають нормам навчання і мають в достатній кількості сучасні засоби навчання, де кожен учень має своє індивідуальне робоче місце.

Номер слайду 40

Знову закладають новий дім – Над фундаментом працюють пильно. Вітер лютуватиме чи грім, – Міцність гарантуємо подвійно. І, як врешті вікна розцвітуть Серед стін, розшитих по цеглині, Мулярам за праці творчу суть Всім оцінки виставлять відмінні. Хай не видно, хто в першій ролі, Хто клав основу для стіни, Чи підмурки зводив іншій долі. Та відомо, що по Божій волі Праці зодчого нема ціни.

Номер слайду 41

Все це неможливо зробити без любові до праці, до професії Все це – робота лицювальників «штукатур; лицювальник - плиточник; маляр»

Номер слайду 42

Все це неможливо зробити без любові до праці, до професії Все це – робота лицювальників - плиточників «штукатур; лицювальник - плиточник; лицювальник - мозаїст; маляр»

Номер слайду 43

Все це неможливо зробити без любові до праці, до професії «штукатур; лицювальник - плиточник; лицювальник - мозаїст; маляр» Все це – робота маляра

Номер слайду 44

Випускник навчального закладу: Морально-духовна особистість з високим рівнем громадянської і соціальної відповідальності здатна вирішувати завдання, які забезпечать прогрес нації; готова до самостійного вибору місця в житті, має високу ерудицію і культуру, володіє міцними знаннями, уміннями, навичками, які допомагають творити себе і своє життя; Має розвинуту громадянську свідомість і самосвідомість, риси національної гідності і самоповаги; патріот України, який знає історію, духовну і матеріальну культуру української нації, сприяє консолідації і злагоді народу України, володіє українською мовою, шанобливо ставиться до символіки Української держави, загальнонаціональних святинь, духовних надбань, природних багатств і соціальних ресурсів України, піклується про їх збереження і раціональне використання; Ідентифікує себе з українським народом, готовий жити в Україні, зв’язати свою долю з долею Батьківщини, розбудовувати її як демократичну, правову, соціальну державу; Володіє системою знань по закономірності, тенденції та перспективи соціального поступу, готовий стати на захист рідної землі; активний учасник політичного життя, суб’єкт державотворчого процесу, розвитку демократичного суспільства; Має достатній рівень загальної культури, правової свідомості, моралі; орієнтується на загальнолюдські, національні цінності; веде здоровий спосіб життя, прагне до самовдосконалення; Конкурентно-спроможний на ринку праці. *

Номер слайду 45

Кожна людина хоча б раз в житті обирала собі професію. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати ряд факторів - власні побажання, психологічні особливості та можливості, не слід забувати й про потреби на ринку праці. У будь-якій сфері діяльності відбувається зміна занять, посад у міру росту кваліфікації людини. При цьому найбільших успіхів досягає той, хто добре пройшов початкові щаблі. Проаналізуйте ситуацію на ринку праці. Зверніть увагу на те, що з кожним роком з'являються все нові професії. Будьте готові до того, що прийдеться регулярно підвищувати кваліфікацію, освоювати суміжні спеціальності. Не бійтеся того, що вибір професії зараз, у 9 чи 11-му класі, фатальним образом визначить всю Вашу долю. Зміна вибору, освоєння нової спеціальності зробить Вас цінним фахівцем. Перша професія, навіть якщо Ви потім передумаєте й знайдете щось більш привабливе, знадобиться в несподіваних ситуаціях. ...

Номер слайду 46

Номер слайду 47

Номер слайду 48

Шановні випускники, ми запрошуємо Вас до нашого училища яке знаходиться за адресою:

Номер слайду 49

прийдіть в БПБЛ, де здійснюється підготовка робітничих кадрів за професіями «муляр; пічник;штукатур; деревообробник будівельний; опоряджувальник будівельний (маляр; штукатур;лицювальник-плиточник) - на базі 9-ти класів з терміном навчання 3 роки, Муляр; бетоняр - на базі 11-ти класів з терміном навчання 1 рік, Ми чекаємо на Вас!!! Україна мріє про відбудову саме Вашими руками!

ppt
Додано
22 червня 2022
Переглядів
1913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку