Завдання для підсумкової контрольної роботи
з вибіркового модулю «Бази даних»
-
Завантажте базу даних БД_Агенство.accdb та інші додаткові файли за посиланням: http://surl.li/qzqdy. Дана БД створена для автоматизації роботи агентства «Домашній персонал».
-
Створити таблицю Працівники на основі даних у файлі Працівники.xlsx. (0,25)
-
Створити таблицю Клієнти на основі даних у файлі Клієнти.txt. (0,25)
-
Для всіх таблиць у базі даних встановити відповідно до введених даних типи полів (текстовий, грошовий, дата/час, числовий). Для полів: Серія/номер паспорта, Індентифікаційний код, Номер телефону створити маски введення. Заборонити введення працівника, якщо його вік більше 50 років. (0,5)
-
Визначити та встановити первинні та зовнішні ключові поля для зв’язування таблиць в БД. Схема даних повинна забезпечувати цілісність та каскадне оновлення даних. (0,5)
-
Створити запит «Загальна вартість/аванс», що виводить загальну вартість замовленої послуги та аванс. Врахувати, що ціна на одну й ту саму послугу за один день та оклад за місяць відрізняється. Аванс розрахувати як 20% від загальної вартості. Задати тип поля грошовий.(0,5)
-
Створити перехресний запит «Загальна вартість» для отримання інформації про загальну суму замовлених послуг по датам замовлення. (0,5)
-
Створити запит «Прибуток працівника/агенства», що виводить заробітну плату працівника агенства та комісію агентства. Заробітна плата розраховується як 75% від вартості наданої послуги. Комісія агентства складає 25% від вартості наданої послуги.(0,5)
9. Створити запит, за допомогою якого створюється нова таблиця Послуги_Додаткова, в якій вартість послуг збільшиться на 35%. Збережіть запит з ім’ям «Додаткова_Послуги». (0,5)
10. В SQL-режимі створити запит, в якому підраховується середній бал для кожного працівника. Зберегти запит з назвою «Середній бал». (0,5)
11. Створити форму Послуги з підпорядкованою формою Працівники, форму «Клієнти» з підпорядкованою формою Договори. На формах «Послуги» та «Клієнти» додати такі керуючі кнопки: Пошук даних, Перший запис, Останній запис, Закрити форму. Форми повинні відкриватися в режимі модального вікна.(1)
12. Створити підсумковий звіт на основі запиту «Заг.вартість/аванс». Згрупувати дані по даті оформлення договору (по місяцям). Підрахувати загальну суму по полю «Аванс» та «Загальна вартість» .(1)
13. Створити головну кнопкову форму. Передбачити режим відображення форми у вигляді модального вікна та автоматичне відкриття форми відразу після запуску бази даних. На формі мають бути три сторінки: Таблиці, Форми, Запити, Звіти. На кожній сторінці створити кнопки для відкриття відповідних об’єктів.(1)