MS Access. Підсумкова контрольна робота.

Про матеріал
Матеріал містить розробку практичного завдання з вибіркового модулю "Бази даних" для 10-11 кл. Завдання підвищеної складності.
Перегляд файлу

Завдання для підсумкової контрольної роботи

з вибіркового модулю «Бази даних»

  1. Завантажте базу даних БД_Агенство.accdb та інші додаткові файли за посиланням: http://surl.li/qzqdy. Дана БД створена для автоматизації роботи агентства «Домашній персонал».
  2.           Створити таблицю Працівники на основі даних у файлі Працівники.xlsx. (0,25)

 

  1.           Створити таблицю Клієнти на основі даних у файлі Клієнти.txt. (0,25)

  1.           Для всіх таблиць у базі даних встановити відповідно до введених даних типи полів (текстовий, грошовий, дата/час, числовий). Для полів: Серія/номер паспорта, Індентифікаційний код, Номер телефону  створити маски введення. Заборонити введення працівника, якщо його вік більше 50 років. (0,5)
  2.           Визначити та встановити первинні та зовнішні ключові поля для зв’язування таблиць в БД. Схема даних повинна забезпечувати цілісність та каскадне оновлення даних. (0,5)
  3.           Створити запит «Загальна вартість/аванс», що виводить   загальну вартість замовленої послуги та аванс. Врахувати, що ціна на одну й ту саму послугу за один день та  оклад за місяць відрізняється. Аванс розрахувати як 20% від загальної вартості. Задати тип поля грошовий.(0,5)

  1.           Створити перехресний запит «Загальна вартість» для отримання інформації про загальну суму замовлених послуг по датам замовлення. (0,5)

  1.           Створити запит «Прибуток працівника/агенства», що виводить заробітну плату працівника агенства та комісію агентства. Заробітна плата розраховується як 75% від вартості наданої послуги. Комісія агентства складає 25% від вартості наданої послуги.(0,5)

9. Створити запит, за допомогою якого створюється нова таблиця Послуги_Додаткова, в якій вартість послуг збільшиться на 35%. Збережіть запит з ім’ям «Додаткова_Послуги». (0,5)

10. В SQL-режимі створити запит, в якому підраховується середній бал для кожного працівника. Зберегти запит з назвою «Середній бал». (0,5)

11. Створити форму Послуги з підпорядкованою формою Працівники, форму «Клієнти» з підпорядкованою формою Договори. На формах  «Послуги» та «Клієнти» додати такі керуючі кнопки: Пошук даних, Перший запис, Останній запис, Закрити форму. Форми повинні відкриватися в режимі модального вікна.(1)

12. Створити підсумковий звіт на основі запиту «Заг.вартість/аванс». Згрупувати дані по даті оформлення договору (по місяцям). Підрахувати загальну суму по полю «Аванс» та «Загальна вартість» .(1)

13. Створити головну кнопкову форму. Передбачити режим відображення форми у вигляді модального вікна та автоматичне відкриття форми відразу після запуску бази даних. На формі мають бути три сторінки: Таблиці, Форми, Запити, Звіти. На кожній сторінці створити кнопки для відкриття відповідних об’єктів.(1)

 

docx
Додано
28 лютого
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку