Тема 6.1. Поле. Величини. Сталі і змінні величини. Властивості змінних 8 клас
Номер слайду 2
Вставлення поля Standard Поле 2ЛКМ Властивості
Номер слайду 3
Властивості Top, Left, Name, Color, Enabled, Visible, Font
Height, Width
Text Доцільно робити порожнім
Номер слайду 4
Приклад процедури procedure TForm1.Edit1Click(Sender: TObject);
begin
Edit1.Top:=Edit1.Top-20;
Edit1.Color:=clyellow;
Edit1.Font.Size:=12;
Edit1.Font.Color:=clred;
Label1.Caption:=Edit1.Text;
ShowMessage(Edit1.Text);
end;
Номер слайду 5
Величини Величина – це кількісно виражене значення властивості об'єкта.
Номер слайду 6
Величини Константа – величина, значення якої не змінюється. Змінна – величина, значення якої може змінюватися.
Номер слайду 7
Калькулятор Створити простий калькулятор, який буде додавати два довільні дійсні числа. procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var
x,y,z:Real;
begin
x:=StrToFloat(Edit1.Text);
y:=StrToFloat(Edit2.Text);
z:=x+y;
Label4.Font.Color:=clRed;
Label4.Caption:=FloatToStr(z);
end; переведення текстового представлення дійсних чисел у самі числа і присвоєння їх змінним х та у додавання чисел і присвоєння результату змінній z Встановлення червоного кольору символів Переведення числа в текст і виведення його на форму Можна вивести результат в окреме вікно командою: ShowMessage(‘Сума ’+FloatToStr(z));
Номер слайду 8
Змінні та їх властивості Типи змінних: integer { цілі } real { дійсні } Оголошення змінних (виділення пам’яті): var a, b: integer; Q: real; Тип змінної визначає, які значення може набувати ця змінна, які операції над нею можна виконувати і ділянку пам'яті якого розміру програма виділить для зберігання цієї змінної.
Номер слайду 9
Тип результату
Номер слайду 10
Тип результату
Номер слайду 11
Задача з фізики Створити проект, у якому потрібно обчислити масу сосни, якщо відомо її об'єм. const p=520;
var x,m:Real;
begin
x:=StrToFloat(Edit1.Text);
m:=x*p;
Label1.Caption:=FloatToStr(m);
end;