Мультимедійна презентація "Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 6 класі з теми "Порівняння раціональних чисел"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння чисел 6 клас

Номер слайду 2

Навчитися порівнювати від’ємні числа; Навчитися порівнювати додатні та від’ємні числа; Навчитися порівнювати раціональні числа.

Номер слайду 3

На базарі їх не купиш, На дорозі не знайдеш, Їх не зважиш на терезах, І ціни не підбереш.

Номер слайду 4

Якщо відповідь „Так” малюємо _ . Якщо „Ні” малюємо ˄. _˄_˄_˄˄_˄_

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Яке з чисел, позначених буквами, найбільше? найменше? Чому?

Номер слайду 9

www.themegallery.com Як записують додатні чи від'ємні числа?

Номер слайду 10

|x| |y| z y Х z 0 z x y 0 x 0 y 0 z < < < < > > > y x

Номер слайду 11

-5 > -2 -1>-10 8>-10 5<-6 -4>0 -7<0

Номер слайду 12

Команда 1 Команда 2 -2 і 4 -6 і 5 -3 і -1 -7 і -1 7 і -9 -9 і 2 -10 і 0 -8 і 0 -4 і -5 -3 і - 4

Номер слайду 13

Історична скарбничка

Номер слайду 14

Додатні і від'ємні числа були відомі китайським вченим приблизно ІІ ст. до н.е. «Математика в дев’яти книгах» - енциклопедія знань китайських вчених Х-ІІ ст до н.е. Описано розв'язання 246 задач. У 8 книзі зустрічаються від'ємні числа.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

У Європі першим про від'ємні числа згадував італійський математик Леонардо Пізанський (ХІІ - ХІІІ ст.). Німецький математик Міхаель Штіфель (ХVI ст.) називав від'ємні числа „числами меншими за ніщо”, тобто меншими від нуля. Він писав: „Нуль міститься між істинними та абсурдними числами”. Довгий час від'ємні числа не визнавали, вважали несправжніми, фіктивними. Я. Відман - німецький математик увів сучасні позначення додатних і від'ємних чисел з допомогою знаків “+” і “-”

Номер слайду 17

французький фізіолог, філософ, фізик і математик. Народився у дворянській сім'ї м. Лае департаменту Турень. Навчався в Єзуїтській колегії, служив в армії, подорожував по Італії, деякий час жив у Парижі. У 1628 році переїжджає до Голландії, де написав більшу частину своїх праць. Вів координатну площину, яка названа в його честь. З того часу від'ємні числа почали широко використовуватися. 1596-1650

Номер слайду 18

Серед славетних імен великих українців - легендарних подвижників духу -золотим німбом осяяне ім'я Михайла Васильовича Остроградського - одного з найвидатніших математиків XIX століття. Завдяки непересічному таланту, гостроті та сміливості свого розуму, глибині аналітичних здібностей та широкій математичній освіті він зумів оволодіти вищими ступенями сучасного йому природознавства; у своїх наукових працях отримати результати першорядного значення в багатьох галузях математики і механіки, зокрема математичній фізиці, аналітичній механіці, математичному аналізі, теорії пружності, теорії тяжіння, гідростатиці, гідродинаміці, балістиці, теорії удару, алгебрі й теорії чисел. Його творіння в світі добре знані: Десятки теорем і формул, і думки. Давно немає генія між нами… Та в пам’яті він житиме віки!

Номер слайду 19

- 72 < -32 - 4,2 > - 4,201

Номер слайду 20

Розташуй числа у порядку зростання і розшифруй слова. Що вони означають? Я Ц Е Р А Т І П 8,5 -2,19 -2,9 -15 -16,4 3 -9,2 Т Т И Р Н И К У К -7,8 -60 0 -0,4 -39,6 5,6 -21,5 Для перевірки натисни на малюнок Для перевірки натисни на малюнок Т Р А П Е Ц І Я -31,4 -12,5 - 10 -6,7 0 0,08 9 45 Т Р И К У Т Н И К -60 -39,6 -21,5 -7,8 -0,4 0 5,6 Трапеція – геометрична фігура Трикутник – геометрична фігура

Номер слайду 21

Між якими сусідніми цілими числами розташоване число -2,7? -5 -4 -3 -2 -1 0 -3<-2,7<-2

Номер слайду 22

Знайти всі цілі числа, які є розвязками нерівності -2,5 <Х< 3,8 Між числами -2,4 і 1,5 розміщені цілі числа... -2, -1, 0, 1, 2, 3 -2, -1, 0, 1

Номер слайду 23

0 -26 26 Скільки цілих чисел задовольняють нерівність? 1 25 25 51 ціле число

Номер слайду 24

ГРА «Дешифрувальники»

Номер слайду 25

Числа -893; -100; 57; 3; -58,4; -62; 48 записати у порядку зростання модулів. “В” -893; -100; -62; -58,4; 48,5; “К” -62; -100; -58,4; 48,5; 57; 3; -893. “З” 3; 48,5; 57; -58,4; -62; -100; -893. Самостійна робота

Номер слайду 26

Самостійна робота Обчислити: │0,5∙4-1│: (6-46:│1+2,2 ∙ 10│). “Р” 0,5. “П” -0,3. “Н” 0,25

Номер слайду 27

Знайти 3 дроби, які є розв’язками нерівності -0.6 < х <-0.4. “Р” - 0,35, -0,28, -0,56, “П” -0,3,-0,4, -0,7, “А” - 0,46, -0,47, -0,53.

Номер слайду 28

. Якщо х лежить зліва від а, то... “Н” xa. “У” x=a. Самостійна робота

Номер слайду 29

Виберіть правильну відповідь “І” 23;-7;1.2;3;-2.4;16 - натуральні. “Ж” 23;-7;1.2;3;-2.4;16 - цілі. “Н” 23;-7;1.2;3;-2.4;16- раціональні. Самостійна робота

Номер слайду 30

Скільки цілих чисел є розв’язками нерівності: -50<х< 50? “В” 49. “Я” 99. “Т” 100. Самостійна робота

Номер слайду 31

Номер слайду 32

www.themegallery.com

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

https://naurok.com.ua/test/porivnyannya-racionalnih-chisel-31291.html

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горик Руслана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
13 лютого 2020
Переглядів
1439
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку