Мультимедійна презентація з основ здоров'я на тему"Тренінг як ефективна форма інтерактивного навчання"

Про матеріал
Мультимедійна презентація на тему"Тренінг як ефективна форма інтерактивного навчання"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тренінг –як ефективний метод інтерактивного навчання на уроках основ здоров’я

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Кредо інтерактивного навчання- те, що я чую я забуваю;- те, що я бачу і чую я трохи запам’ятовую;- те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти;- коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок;- коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь.

Номер слайду 4

Тренінг –це форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учнів між собою та учителем- Це форма активного навчання, мета якого передовсім передача знань, а також розвиток та формування певних умінь, навичок та життєвих компетенцій; - Цікавий процес пізнання себе та інших; спілкування;- Ефективна форма опанування знань;- Форма розширення досвіду.

Номер слайду 5

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТИЛІВ НАВЧАННЯТрадиційне викладання Формальна атмосфера. Односторонній потік інформації від вчителя до учнів. Вчитель вважається носієм знання. Вчитель навчає дітей. Тренінг- Неформальна атмосфера - Інтерактивний обмін інформацією в обох напрямах між вчителем і учнем і між самими учнями- Знання і досвід учасників визнаються і цінуються- Тренер допомагає навчатися, сприймати інформацію

Номер слайду 6

Традиційне ВИКЛАДАННЯ ТРЕНІНГ-Учні, не будучи рівноправними з вчителем, відчувають певне відсторонення, безвідповідальність за результати-Складно протягом тривалого часу підтримувати увагу та інтерес за одноманітної форми діяльності- Учні відчувають свою причетність до процесу навчання, відповідальність за результати, вважають тренінг “своєю власністю”- За чергуванням різноманітних форм діяльності легше підтримувати увагу і інтерес

Номер слайду 7

Пасивна модель навчання. Монолог

Номер слайду 8

Активна модель навчання. Діалог

Номер слайду 9

Інтерактивна модель навчання. Полілог

Номер слайду 10

Атрибути тренінгу. Тренінг. Тренінгова група 15-20 учнів. Тренінгове коло. Обладнане приміщеня. Правила групи. Атмосфера взаємодії та спілкуванняІнтерактивні вправи. Структура тренінгового заняття. Оцінювання тренінгу. Зворотній звязок

Номер слайду 11

Тренінг як тренування - відбувається формування та відпрацювання вмінь та навичок, ефективної поведінки. Тренінг як форма активного навчання –передання знань, а також розвиток деяких умінь і навичок. Тренінг як метод створення ситуацій –саморозкриття учасників і самостійного пошуку ними способів вирішення певної житт’євої ситуації

Номер слайду 12

Структура тренінгу. Вступна частина. Основна частина. Завершальна частина

Номер слайду 13

Вступна частина. Зворотній зв’язок – опитування вивченого;Знайомства – вправа «похвались»,»снігова куля»,»дружні долоні»,самопрезентація;Очікування – вправи «Хмарка», «дерево очікувань», «гірка», «кошик»;Правила групи – створити вперше або згадати

Номер слайду 14

Основна частина. Теоретичний блок – інтерактивні презентації, мозкові штурми, міні-лекції, відповіді на запитання,самонавчання, взаємонавчання;Практичний блок - робота в групах, рольові ігри, інтерактивні вправи : Фото на пам’ять, скрепка, карусель, ажурна пилка, ситуативні завдання, інсценівки, акваріум. Допоміжні вправи- вправи на зняття м’язового та психологічного напруження – руханки :пантоміма, підлога-стеля, використання історій і метафор на тренінгу.

Номер слайду 15

Завершальна частина. Підведення підсумків: Вправа мікрофон, релаксація, робота в парах, ритаул прощання. Бажаю всім успіху в проведенні тренінгів.

pptx
До підручника
Основи здоров`я 7 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
887
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку