Мета гри-квесту «За здоровий спосіб життя» – щоб учні отримали більше знань, інформації знань про поняття «здоров'я» та могли використати в майбутньому.
В ході грі учні здобудуть не тільки нові знання, але й отримають комунікативні навички та вміння працювати в команді для спільної мети – перемоги.
Квест – це пригоди. У квесті беруть участь 5-9 класи. Кожна команда проходить ряд станцій. На кожній станції є вчителі і дають творчі й рухливі завдання. У кожної команди є маршрутний лист, де виставляються бали за виконані завдання.
Квест до Дня здоров’я 7 квітня 2021р.
Однією з найважливіших проблем сьогодення - є людське здоров’я, адже його ні купиш, ні здобудеш різною ціною. Наша мета, як педагогів в ХХІ ст, націлювати на те, щоб здобувачі освіти усвідомлювали фактори, що впливають на здоров’я, створення умов для формування в них позитивного ставлення до життя та власного здоров’я.
Мета гри-квесту «За здоровий спосіб життя» – щоб учні отримали більше знань, інформації знань про поняття «здоров’я» та могли використати в майбутньому.
В ході грі учні здобудуть не тільки нові знання, але й отримають комунікативні навички та вміння працювати в команді для спільної мети – перемоги.
Квест – це пригоди. У квесті беруть участь 5-9 класи. Кожна команда проходить ряд станцій. На кожній станції є вчителі і дають творчі й рухливі завдання. У кожної команди є маршрутний лист, де виставляються бали за виконані завдання.
І. Організаційний момент.
Квест починається із збору всіх команд, представлення команд та оголошення правил гри.
Команда 6 класу «Друзяки»
Команда 7 і 5 класи «Ерудити»
Команда 8 класу «Солодкоїжки»
Команда 9 класу «Екологи»
Організатор квесту оголошує правила, які потрібно дотримуватися під час гри.
Правила гри
1. На виконання кожного із завдань у вас до 10 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення часу бали знімаються.
2. Команди виконують завдання в приміщенні гімназії.
3. Під час гри потрібно знайти місце і виконати завдання.
4.Виконання завдання обговорюється всіма членами команди, рішення приймається одноголосно.
5. Забороняється користуватися підказками учнів з інших команд.
6. З Помічниками, як із суддями, НЕ СПЕРЕЧАЮТЬСЯ!
7. Забороняється критикувати інших членів команди.
8. У разі проведення гри за межами освітнього закладу гравцям забороняється виходити за межі квесту
9. Перемагає та команда, яка першою виконає всі завдання.
Бажаємо успіхів!
Перед початком проходження квесту командам даються маршрутні листи, де вказані станції.
Станція №1 « Талантів» (Виконати правильність рухів ранкової зарядки). 5 бальній системі
(зарядка «Черепаха – аха-аха»)
https://www.youtube.com/watch?v=KxUbm8jCyPw
https://www.youtube.com/watch?v=cqa59baDNXU
Станція №2 «Спортивна»
Дитина веде баскетбольний м'яч до визначеного місця на майданчику, кидає м'яч в кошик. Дається три спроби за кожну спробу 2 бали.
Станція№3 «Галактика»
Станція № 4 «Здоров’яки »
Зробити фото на яких 3 різні незвичайні фігури за здоровий спосіб життя.
Кожне фото оцінюється 2 балами.
Станція №5 «Поле чудес»
Загадки про спорт і здоров’я.
Команда за 2 хвилин має до кожної букви слова «ЗДОРОВЯ» підібрати найбільше інших слів які відносяться до здорового способу життя.
«Станція №6 «Вітамінка»
На столі лежить кошик (можна роздрукувати) з назвою вітаміну А, В, С, D. На картинках: морква, молоко, капуста, горох, редиска, часник, лимон, апельсин, риба, петрушка, сир, цукерки, шипшина, чіпси, гарбуз, тістечко, риб'ячий жир, помідор, хліб, яблуко і т. д. Завдання для команд, покласти в свою корзину тільки той продукт, який відповідає букві на кошику.
Станція №6 «Шифрувальник»
Командам пропонується показати своїй команді за 2 хвилини вид спорту. Правильна відповідь принесе команді – 1бал.
Закінчення квесту
По проходженню всіх станцій квесту учасники команд збираються в коридорі для оголошення результатів. Нагородження переможців.
Висновок
Проведення гри - квесту забезпечило створення сприятливих і позитивних емоцій для ефективної взаємодії в групі, самопізнання учасників гри. Гра-квест виявилась дійсно перспективним і дієвим засобом впливу на здобувачів освіти, тому що в ній реалізовувались і пропрацьовувались відразу декілька важливих сфер, що стосуються здоров’я та здорового способу життя.
Учні усвідомили, що шкідливі звички, недотримання здорового способу життя шкодять здоров'ю призводять до хвороб.
Маршрутний лист I-ої команди 1. Третя станція 2. Друга станція 3. Перша станція 4. Четверта станція 5. П’ята станція 6. Шоста станція 7. Сьома станція
|
Маршрутний лист II-ої команди
|
Маршрутний лист III-ої команди 1. П’ята станція 2. Третя станція 3. Шоста станція 4. Перша станція 5. Четверта станція 6. Сьома станція 7. Друга станція
|
Маршрутний лист IV-ої команди 1. Шоста станція 2. Сьома станція 3. П’ята станція 4. Друга станція 5. Третя станція 6. Четверта станція 7. Перша станція |
1