Закріплення й удосконалення письма великих, малих букв та пунктуаційних знаків. Правила запису діалогічного тексту. Складання історії з використанням діалогу- удосконалити навички каліграфічного письма великих та малих букв українського алфавіту;- закріплювати навички запису діалогу;- сприяти розширенню знань та світогляду учнів;- викликати інтерес до навчання. Вчитель початкових класівІсай А.І.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Спостереження за текстом діалогічного характеру. Зустрілися якось два птахи. Почали розмову: І за що тебе птахом прозвали? Літати не вмієш. Жаль мені тебе. Чим же я не птах? Ти он також не літаєш!То я ж на своїх довгих та швидких ногах від будь-якого ворога втечу. А ти на своїх коротеньких ногах ледвепересуваєшся. То нічого, що я повільно ходжу. Від ворогів я морем втечу. Так плавати, як я вмію, жоден птах ще не навчився…