Мультимедійний супровід до виступу на педагогічній раді « Портрет творчого вчителя і вихователя»

Про матеріал
Творчість – це незримі ниточки, які об’єднують серця. Якщо ви хочете, щоб людина благотворно впливала на людину, утверджуйте в духовному житті колективу й особистості творчість” Василь Олександрович Презентація дасть можливість учителям і вихователям ознайомитись з педагогічним практикумом
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творчість – це незримі ниточки, які об’єднують серця. Якщо ви хочете, щоб людина благотворно впливала на людину, утверджуйте в духовному житті колективу й особистості творчість” Василь Олександрович

Номер слайду 2

Практикум1. Ефект акули в акваріумі

Номер слайду 3

Кажуть, що однією із найпопулярніших акваріумних риб є акула. Причина в тому, що вона може чудово пристосовуватися до довкілля.

Номер слайду 4

Якщо маленьку акулу помістити в акваріум, її розміри залишаться пропорційними відведеному їй водному простору.

Номер слайду 5

Якщо ж її повернути в океан, вона виросте до своїх звичайних розмірів.

Номер слайду 6

Цей приклад – ілюстрація зв`язку між зростом і середовищем дає змогу потенціальним талантам зростати, розвивати свої здібності. Утім, як сказав Чарльз Уільсон: “ Незалежно від розміру банки, вершки завжди збирають вгорі”

Номер слайду 7

Завдання Навести відомі вам приклади згасання чи штучного стимулювання окремих талановитих людей. Чому так сталося? Які чинники середовища слід змінити для того, щоб у таких людей з`явилась перспектива зростання?

Номер слайду 8

Практикум 2. За всіма законами аеродинаміки, джміль не може літати з такими співвідношеннями розміру, ваги, форми тіла, розмаху крил,як у нього

Номер слайду 9

Але він літає! По-перше, тому що він не знає законів аеродинаміки й живе без обмежень По – друге, мабуть, він має психологію переможця, яка гарантує успіх.

Номер слайду 10

Наведіть хоча б один приклад дії “ феномена джмеля” в освітній системі. Проаналізуйте, що могло бути підйомною силою для злету талановитих людей всупереч обставинам. Завдання.

Номер слайду 11

Портрет творчого вихователя і вчителя

Номер слайду 12

Плануйте свою діяльність. Д. Менделеєв казав: “ У лабіринті відомих фактів легко заблудитися без плану Самостверджуйся за рахунок себе, адже ти сам відповідаєш за свій талант Плануйте свою діяльність. Д. Менделеєв казав: “ У лабіринті відомих фактів легко заблудитися без плану Інтелект – ніщо без загальної гуманної моралі, без поваги до себе та інших, до світу та всього живого в ньому Якщо ваш голос стає загрозливим, ви, а не діти, робите, щось не так. Людина виміряється не з ніг до голови, а від голови до неба Багато знань не робить людину розумною. Отже мета освіти - не знання, а дія. “ Любіть роботу, яку ви виконуєте і тоді жодного дня у вас не буде робочого” Конфуцій Головний вихователь – життя, основний вихователь – родина, справа вчителя – повязати перше з другим та додати щось від себе Сходинки успіху в нашій роботі

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку