Сценарій "Колективна творча діяльність"

Про матеріал
Сценарій розроблений в ігровій формі, щоб виявити згуртованість колективу, лідерів; навчити колективно приймати рішення; виявити психологічну сумісність в групі; взаємодіяти один з одним; розвивати організаторські вміння, навички дітей через систему громадських доручень ; формувати творчий підход до справи, відповідальності в групі.
Перегляд файлу

  • виявити згуртованість колективу, лідерів;

 

  • в ігровій формі навчити колективно приймати рішення;
  • виявити психологічну сумісність в групі;
  • взаємодіяти один з одним;
  • розвивати організаторські вміння, навички дітей через систему громадських доручень (виборний актив, традиційні доручення, тощо);

 

  • формування творчого підходу до справи, відповідальності, вміння спілкуватися в групі.

Методи: словесні, практичні.

Тип заняття: комбінаторний.

Вид заняття:  гра з використанням інтерактивних методів:

«вільний мікрофон», «мозковий штурм», «само презентація».

Реквізит: стільці, ручки, папір, картки з назвами різних предметів (картина, ваза, телевізор, радіо та інші).

Місце проведення: зала 7 загону

 

Вихователь:

За певний час команди повинні не тільки згадати, як кого звати, а й згадати цікаві факти з життя кожного свого друга. Визначити зі своєї групи самого знаючого, а також самого рішучого, який зможе відповісти на непрості запитання:

Вихователь:

1 . Як звуть дівчинку справа (зліва)?

2 . Який розмір ноги у сусіда ?

3 . Чи є домашні тварини у кого-небудь з групи? Які?

4 . Який улюблений урок у сусіда праворуч (ліворуч)?

5 . У кого є молодші чи старші брати або сестри?

6 . Якого кольору волосся у вашого класного керівника?

7 . Улюблений вид спорту?

 

Вихователь:

На великому аркуші команда малює портрет лідера, за яким

можна визначити його характерні властивості, Потім лідери команд презентують  свої малюнки.

Наприклад:

  «Чому у лідера великі вуха?»,

 «Для чого багато рук?»,

 «Навіщо сережка у вусі?»,

 «Багато кишень на куртці,

 «Посмішка на все обличчя?».

Вихователь по бавовні в ладоши пропонує командам швидко побудуватися:

  • за кольором волосся (від світлих до темних);
  • за алфавітом (від перших букв імен);
  • за розміром взуття (від меншого до більшого);
  • за кольором очей (від темних до світлих);
  • за кольором шкарпеток (за кольорами веселки).

  • Обговорення в групах . Діти розповідають про свої вчинки (мабуть незвичайні, але корисні та якими можна пишатися).

 

Команда стає в колону один за одним. Перший учасник отримує інформацію на картці. Він повинен передати її другому учаснику, без допомоги слів і звуків. Останній озвучує те слово, яке він зрозумів. Потім каже передостанній, і так далі, до першого учасника.

 

 

Вихователь пропонує  дітям  уявити, що вони - велика родина, і всім разом треба сфотографуватися для сімейного альбому. Необхідно вибрати «фотографа». Він повинен розташувати всю сім'ю для фотографування. Більше ніяких установок для дітей не дається, вони повинні самі вирішити, кому ким бути і де стояти. Після розподілу ролей і розстановки «членів сім'ї» «фотограф» рахує до трьох. На рахунок «три!» всі дружно і дуже голосно кричать «сир» і роблять одночасний бавовна в долоні.

 

                

Вихователь:                                                                                                                                                      Для чого ми грали у цю гру? Так, щоб переконатися, що ми з вами дуже  різні, але інколи наші мрії та бажання збігаються.  Тоді ми створюємо групи, колективи,  знаходимо друзів. І хоча всі ви  різні, у вас є одна спільна мета – пізнавати світ, рости й товаришувати, а також спільна мрія – мрія про щасливе  майбутнє.  Давайте станемо в коло й подякуємо один одному за участь у грі. Адже  завдяки   кожному з вас, ми дізналися дещо нове і про себе і про своїх  друзів.

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
7 листопада 2019
Переглядів
518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку