3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Музична казка "Русалонька" з використанням методики К.Орфа

Про матеріал
Вчити дітей виконувати виразні рухи у супроводі музики. Продовжувати вчити їх підігрувати на нетрадиційних інструментах. Розвивати театральні навички дітей, уяву і творчу діяльність, інтерес до танцювальної творчості, емоційні та естетичні почуття, уяву, творчі здібності. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, м'язової системи, гнучкості, тактильних відчуттів. Розширювати уявлення про навколишній світ, знання про різноманітні звуки навколишнього світу. Викликати інтерес до мешканців підводного світу. Виховувати музичний смак у дітей, дружні почуття й уміння виявляти свої позитивні емоції, почуття прекрасного, шанобливе ставлення до свого здоров'я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\открытое занятие\images (2).jpg

 

 

 

                           Музичний керівник : «Тхоржевська Тетяна Євгеніївна»

 

Мета :  Вчити дітей виконувати виразні рухи  у супроводі музики.

Продовжувати вчити їх підігрувати на нетрадиційних інструментах.

Розвивати театральні навички дітей, уяву і творчу діяльність, інтерес до танцювальної творчості,  емоційні  та естетичні почуття, уяву, творчі здібності. Сприяти розвитку спритності, координації рухів, м'язової системи, гнучкості, тактильних відчуттів. Розширювати уявлення про навколишній світ, знання про різноманітні звуки навколишнього світу. Викликати інтерес до мешканців підводного світу. Виховувати музичний смак у дітей, дружні почуття й уміння виявляти свої позитивні емоції, почуття прекрасного, шанобливе ставлення до свого здоров'я.

 

 

 

Обладнання: Морські мушлі рапана, пляшки з водою, маракаси: (з морським камінням, з піском), вологі серветки, парасольки зі стрічками,  легка  тканина для таночку «Море», невелика пісочниця, каміння «дорогоцінне», мильні бульбашки.

 

 

 

                         E:\русалочка.jpg

 

Хід заняття

Ведучий : Сідайте всі зручніш будь ласка,
А ми покажемо вам казку!
Незвичну, трішки чарівну,
Тому що дуже водяну!
В далекім незнайомім царстві,
На чужій незвіданій землі.
Жила красуня у багатстві,
Всі Аріель  кликали її.

Недалеко від її домівки
Море розкинуло свої береги,
Вода в нім була чиста, мов сльозинки,
Й дівчина часто бігала туди.

Але одного разу заплила далеко,
І шлях назад вже не могла знайти.
Та раптом з`явилась зла Чаклунка
Й сказала…
Чаклунка: Русалкою будеш ти!
(Дуже гірко плакала дівчина
Й просила…)
Русалонька : Не чаруй мене
Чаклунка: Є чарівні камінці,
У Нептуна, вони і спасуть тебе.
Ведучий: Чаклунка зникла у морські простори,
Русалка довго плакала та горювала,
І вирішила, що треба подолати чари,
Та де шукати Нептуна – не знала.
Пірнула в море, бачить – черепашки пливуть,
Під панцером міцним плавниками гребуть.
Підплили ближче й Русалки спитали:
Черепашка 1: Ти хто? Ми раніше тебе не зустрічали.
(Свою історію дівчина розказала,
І де Нептуна шукати, запитала)
Черепашка 2: Треба тобі стежинку подолати
І червоний камінчик на ній відшукати.
Черепашка 1: Ми допоможемо тобі,
Не залишим у біді!


(Черепашки беруть Русалоньку за руки і ведуть до стежинки з каміння, разом з нею проходять доріжку та знаходять мушлі)

Ведучий:Давайте подивимося: ось мушлі, візьміть їх у руки, проведіть пальчиками по них. Це порожній будиночок рапана. У неї є маленький секрет. Давайте піднесемо до вуха і прислухаємося. Що ви чуєте? - Шумить в мушлі море! Там, у глибині - в безодні вод - пливуть по своїх справах морські мешканці – дельфіни. (включається муз.супровід:  звуки розмови дельфінів, шум моря)
Черепашка 2: Справилась із завданням, далі рушай,
На дні морському Нептуна шукай!
(Під музику Черепашки виходять)
Ведучий: Русалка далі поплила
Й морські зірки побачила

                                      Танок морських зірок
Морська зірка 1: Водяна красуне, ми тебе вітаємо,
                               Про тебе чули й допомогти бажаємо.
Морська зірка 2: Щоб частину шляху подолати,
                              Треба в відерце мушлів набрати,
                              Але ми допоможемо тобі!
(Під веселу музику переносять мушлі в відерце)

Русалонька: Дякую вам, морські зірки,
                       Ви мені дуже помогли.
                       Та час далі мандрувати,
                       Перлину чарівну шукати.

(Виходять медузи)

                                           Танок Медуз
Медуза 1: Привіт тобі, Русалонько,
                 Ми – мешканці водяні,
                 Про тебе чули, дівчинко,
                 Й поможемо тобі.
Медуза 2:Про людину, яка уважно до чогось прислухається, кажуть,що у неї «вушка на маківці». Ми зараз перевіримо, чи можна цей вислів застосувати до всіх вас. У мене є «чарівна» скринька. Я попрошу закрити очі і відгадати, що звучить: (переливання води, пересипання піску, висипання камінців)

( Русалонька  відгадує, що звучить)

Ведучий:  І медузи з Русалонькою разом заграли в шумовому  оркестрі

Оркестр шумових інструментів

(пляшки з водою,баночки з піском,баночки з камінцями)
Ведучий:   Подякувала дівчина
                   І далі поплила
                  Дуже гарних рибок
                  Вона знайшла.
Золота рибка 1: Ми рибки – чарівниці,
                              Звемося – золоті
Живемо у водичці
Допоможемо тобі.
Золота рибка 2:  Загадуй будь-яке бажання

                                І з нами потанцюй,
                               Ми виконаємо без вагання,
                               І далі ти мандруй!
(Русалка і Золоті рибки танцюють)

Танок «Морські хвилі»
Русалонька: Зачаклувала мене відьма зла,
Я хочу – зустріти Нептуна!
Золоті рибки разом: Один, два, три –
Морський володарю прийди!
(Під тривожну музику виходить Нептун)
Нептун: Всіх вітаю щиро я!
Нептун – моє ім`я.
Я – володар всіх морів,
Океанів і портів.
Мені підкорюються всі –
Хто живе на глибині.
Хто мене кликав сюди?
Не боявся хто води?
Всі разом: ми!!!
Золота рибка 3: Ми тебе усі чекали,
З нетерпінням виглядали,
Щоб перлину ти нам дав,
І з Русалки чари зняв.
Нептун: Щоб отримати каміння чарівне, треба виконати мої завдання: ми знаходимось на дні морському а тут у нас пісок і твої камінці знаходятьсяу піску. Тобі потрібно знайти 5 чарівних камінців, якщо ти їх знайдеш то одразу перетворишся в дівчинку Аріель!

Інтерактивна гра «Знайди камінці в піску», та «Намалюй малюнок на піску»

(Звучить казкова музика Русалонька перетворюється в дівчинку Аріель)

Нептун: Аріель, усі мешканці моря скучили за твоїм співом. Заспіваєш нам?!

Аріель:  Не можу, друзі, я втратила голос. Не те, що співати, навіть говорити ледве можу… Як же мені тепер, без пісні?

Нептун:  Можливо, причина в тому, що ти занадто довго й голосно співала. Аби тебе почули, пісня линула над морем, перекриваючи шум хвиль і крики чайок. Тому твій голос втратив красу й силу. Його треба відновлювати!

Аріель:  Ох, Нептун… Що ж мені тепер робити?
Нептун:  Аріель, пам’ятай: голос необхідно берегти й піклуватися про нього: 

  • зараз спробуй як найдовше помовчати;
  • не співай після хвороби — горло ще може бути заслабким;
  • коли одужаєш, співай не дуже гучно;
  • поспівавши певний час, давай своєму голосу відпочити;
  • частіше випливай на сушу, аби подихати свіжим повітрям;
  • удосталь спи — вкладайся дивитися кольорові сни не пізніше 22:00.

Аріель:  Дякую, за цінні поради. Тепер мені залишається лише лікуватися. Надалі буду обережнішою зі своїм скарбом — співочим голосом.

Ведучий:  Коли Аріель одужала і її голос повністю відновився, вона змогла знову співати.

Нептун:  Пропоную веселий танець станцювати і  всі бульбашки спіймати!
(Танцюють танець, в кінці Нептун і Русалка пускають мильні бульбашки, а діти ловлять їх, дмухають на них) (дихальна гімнастика)

Пісня Русалоньки та всіх морських мешканців

 

Нептун: З завданням справились усі,
Тому що ви …
Всі разом: молодці!!!

 

                                                                  E:\открытое занятие\images.jpg

docx
Додано
23 лютого
Переглядів
112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку