Музичне свято "Зустріч з пані Музикою" відкритий захід для учнів 1-11 класів

Про матеріал

Музичне свято "Зустріч з пані Музикою" познайомить молодших учнів і зацікавить всіх дітей з прекрасним і дивовижним світом музики,

пробудить в них інтерес до цього виду мистецтва, виховуватиме

музичний смак, розвиватиме творчу уяву і здібності.

Перегляд файлу

                         Зустріч із Пані Музикою

 

(музично-пізнавальна, ігрова композиція)

 

Мета:  познайомити молодших учнів і зацікавити всіх дітей прекрасним і дивовижним світом музики,

           пробудити в них інтерес до цього виду мистецтва, виховувати

           музичний смак, розвивати творчу уяву і здібності.

 

 (Сцена прикрашена музичними знаками, атрибутами. На сцену виходить шкільний ансамбль і виконує пісню О.Янушкевич «Веселкова пісня».)

 

1. Бім-бом, бім-бом, відкривається альбом.

 

2. Він веселий, він ліричний.

 

3. Він не звичний!

 

РАЗОМ: Він МУЗИЧНИЙ!!!

(Під музику з’являється Пані Музика.)

 

Пані Музика:  Доброго дня, дорогі друзі! Доброго дня і гарного настрою  

                         всім шанувальникам музичного мистецтва! Я – добра Пані Му-

                         зика, завітала до вас, щоб повести вас у храм – неповторної,

                         світлої, сокровенної музичної країни. Я гадаю, що ви з вели-

                         ким задоволенням вирушите зі мною у цю чудову музичну

                         подорож. А чи знаєте ви, діти, ноти?

 

Діти: Так!

 

Пані Музика:  До, ре, мі, фа, соль, ля, сі –

                           Мусять вивчити усі,

                           Ну, а потім заспіваєм

                           Ще не вивчені пісні.

                           До, Ре, Мі,Фа, Соль, Ля, Сі –

                           Сюди мерщій біжіть усі!

(На сцену вибігають Нотки і співають пісню «Сім нот».)

 

 

 

 

 

 

Пані Музика:

 

  До, Ре, Мі,Фа, Соль, Ля, Сі – раді      бачить вас усі!

 

До: Нотки, ноти-половинки.

 

Ре:  Є і цілі.

 

Мі: Й четвертинки.

 

Фа: В нас є сила чарівна.

 

Соль: Заворожує вона.

 

Разом:  До, Ре, Мі,Фа, Соль, Ля, Сі.

 

Ля: Завжди вдячні нам усі!

 

Сі: За прекрасні відчуття,

      Що скрашають нам життя.

 

Пані Музика:  Де живуть ці дивні нотки?

                           Чи хтось знає, де їх дім?

(На сцену виходять першокласники.)

                           Розкажи мені, мій друже,

                           Й дітям розкажи усім.

 

Паша: На лінійці додатковій збудували ми гніздо,

             І у ньому поселили першу нотку – нотку До!

 

(Вперед виходить нотка До і за нею, по черзі, всі інші.)

 

Надя: Ре під першою стрибала, і гойдалась, і сміялась,

            Не хвилюйтесь, не впаде. Друга нотка – нотка Ре!

 

Юля: А на першій лінії, повірте, ми самі

           Оселили нотку, тобто нотку Мі.

 

Яна: Ми думали й гадали, задача ж непроста,

          Між першою і другою вмостилась нотка Фа.

 

Крістіна:  Спитай Ключа Скрипкового його новий пароль

                   Живе на другій лінії його сестричка Соль.

 

Віталій:  А потім завітала на нотний стан здаля

                 Між другою і третьою наступна нотка Ля.

 

Юля:  І вже одноголосно ми вирішили всі

            Що аж на третій лінії оселим нотку

 

Разом: Сі!

 

(Нотки і першокласники виходять.)

 

Пані Музика:  Молодці! А чи знаєте ви, малята, який музичний знак вважа-

                          ють королем музичного звукоряду?

                          Хто стоїть, як вартовий,

                          Перед нотними рядками?

                          Хто рядок нам відкриває,

                          Місце нотам визначає?

 

Діти: Скрипковий ключ!

 

(Виходить Скрипковий ключ і розповідає про себе.)

 

Пані Музика:  А чи знаєте ви, що у скрипкового ключа є брат – басовий

                          ключ?

 

(Виходить Басовий ключ і розповідає про себе.)

 

Пані Музика:  Молодці! А кому з вас відомо, який музичний інструмент

                          являється емблемою музики?

Діти: Ліра.

 

 

 

Пані Музика:  Правильно!

 

(Виходить Ліра і розповідає про себе.)

 

Пані Музика:  А чи любите ви відгадувати загадки?

 

Діти: Так.

 

Пані Музика: Мої загадки незвичні

                          Мої загадки музичні:

                          1. Сам пустий, голос густий,

                              Дріб вибиває, дітей збирає. (Барабан)

                          2. В лісі народилась,

                              У майстерні робилась,

                              А в руках заспівала. (Скрипка)

                          3. Він музикантами керує,

                              На нього дивиться оркестр,

                              А публіка його цінує

                              І віддає тепло сердець. (Диригент)

                          4. З піснею цією діти виростають,

                              Бо її матуся кожному співає. (Колискова)

 

Пані Музика:  Молодці! А зараз, мої дорогенькі, запрошую вас до музичної

                          риболовлі. Уявіть себе спритними рибалками. Кожен по черзі 

                          з вас уявно закидає вудочку і ловить рибку (зображену на

                          картці). На зворотній стороні рибки зображений музичний

                          інструмент. Хто його правильно називає, той залишає собі

                          рибку, якщо ні, рибка залишається у мене.

 

 

 

 

(Проведення гри.)

 

Пані Музика:  Підраховуємо кількість спійманих рибок і нагороджуємо

                          переможця оплесками.

 

Пані Музика:  Багато музичних інструментів ви знаєте. А як вони звучать,

                          впізнаєте?

(Звучить запис скрипки.)

 

Діти: Це скрипка.

 

Пані Музика:  А з чого складається цей інструмент?

 

Діти: Зі струн і смичка.

 

Пані Музика:  А хто з вас знає, де народилася скрипка?

 

Діти: Її батьківщина – Італія.

 

Пані Музика:  Вірно. Скрипка народилася 400 років тому в Італії. Не відразу

                          до неї звикли, а потім стали грати у всьому світі. Найкращі

                          майстри: Аматі, Гварнелі, Страдіварі надали їй вигнуту фор-

                          му, як тепер. Грати на скрип ці не легко, але в руках гарного

                          музиканта звучить вона красиво і гарно. Історія музики знає

                          імена прославлених скрипалів. Легендами оповите ім’я геніа- 

                          льного італійського скрипаля - Ніколо Пагініні. Його сучасни-

                          ки не вірили, що він може так прекрасно і бездоганно грати

                          без втручання неземних сил і навіть звинуватили його у

                          чаклунстві.

 

Пані Музика:  А тепер послухаємо звучання музичного інструменту, який

                          називають королем музики.

 

(Звучить фортепіано.)

 

Діти: Це – фортепіано!

 

Пані Музика:  Так, це фортепіано. Це один з інструментів, що виступає

                          самостійно, без акомпанементу. Фортепіано замінює

                          композиторові цілий оркестр.

 

(Звучить бандура.)

Пані Музика:  А що за музичний інструмент зараз нам озивається?

 

Діти: Бандура.

 

Пані Музика:  В якій країні її частіше всього чути?

 

Діти: В нашій, на Україні.

 

Пані Музика: Так. Бандура – український народний струнно-щипковий

                          музичний інструмент. Музикант, граючи на старосвітській чи

                          сучасній бандурі, не притискує струн на грифі, а подібно до

                          арфи, щипком пальців у потрібний момент видобуває звук

                          певної струни. Великого поширення бандура набула серед

                          українського козацтва. На бандурах грали мандрівні сліпці-

                          бандуристи, які виконували пісні специфічних жанрів –

                          історичні, думи, псалми, канти тощо.

 

(Звучить баян.)

 

Пані Музика:  А чи пізнаєте ви голос цього музичного цього інструменту?

Діти: Баян.

 

Пані Музика:  Так. Це баян!. Найпопулярніший музичний інструмент у

                         нашій школі. У народі кажуть «Де баян, там спів, а де спів –

                         там і радість». Без нього не обходиться жодне шкільне свято.

                         Він з вами поруч завжди. А ще я знаю, що на ньому вміють

                         грати учні музичного гуртка. Тож давайте запросимо їх на

                         сцену.

(Виступ баяністів.)

 

Пані Музика:  Про який музичний інструмент ми поведемо мову далі –

                          здогадайтеся!

(Звучить гітара.)

 

Діти: Це - гітара!

 

Пані Музика:  Так. Вона напрочуд популярна,

                                    І серед класиків і бардів,

                                   Акордів знають всі хоч пару,

                                   Коли беруть до рук…

 

Діти: Гітару!

 

Пані Музика:  Гітара- один з улюблених інструментів і молоді, людей стар          шого покоління. Її зустрінеш на тмайданах і в метро, вона –

   незмінна подруга сміливих рокерів і філософів-бардів.

 Звучить вона і в тісному домашньому колі, коли збираються

                         близькі за духом і настроєм люди, тоді торкається серця                        задушевна бентежна пісня.

 

(Старшокласники виконують пісню

«Как здорово, что все мы здесь сегодня собрались».)

 

Пані Музика:  Музичне мистецтво може мати чудодійний вплив. Музика

                          може інколи замінити ліки. Найкращим звуковим «лікарем»

                         визнано музику В. А. Моцарта, вона налаштовує організм на

                         здорову хвилю, знімає втому, заспокоює. Корови, які слухають

                         класичну музику дають більше молока. Деякі квіти, наприклад,

                         мімоза і петунія, швидше ростуть і раніше розквітають від

                         мажорних мелодій. І зараз я всіх запрошую отримати насолоду 

                         і гарний настрій від виступу наших юних талантів!

(Міні-концерт:

 

 

1. Пісня «Зайчикова шоколадка» у виконанні учнів 1-го класу.

2. Пісня «Бабки-ежки» у виконанні учнів 6-го класу.

3. Пісня «Дощик» у виконанні учнів 3-го класу.

4. «Частівки» у виконанні учнів 5-го класу.

5. Пісня «Котик» у виконанні учнів 2-го класу.)

Пані Музика:  Ось і закінчилась наша невеличка подорож по Музичній кра-

                          їні. Але я з вами не прощаюся. Сподіваюся, що ви будете з

                          нетерпінням чекати нової зустрічі зі мною.

 

(У виконанні шкільного ансамблю звучить пісня «Музика»)

(Пані Музику запрошує на тур вальсу учень 11-го класу.)

 

 

Пані Музика: Любіть музику, вчіться її слухати, творити, бо ж музика – це

                         завжди свято душі, одвічна таємниця, вона завжди поряд! До

                         побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Демків Марія Василівна
    Сценарій гарний, от тільки варто було б ще авторів віршів назвати як використану літературу. Половина з них - мого авторства ( бім-бом, де живуть ці дивні нотки, на лінійці додатковій...), друкувала їх в "Позакласному часі" ще в 1998 році. А ще у вас пісня Віри Соломіної взята як вірш, львівської композиторки. Мені не жаль, успіхів вам, але називайте авторів, якщо використовуєте.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Чичикало Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єрмак Марина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 березня 2018
Переглядів
2842
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку