Музичне заняття "Кришталева зимонька йде до нас у гості" для старшої групи

Про матеріал
Конспект музичного заняття у ДНЗ "Кришталева зимонька йде до нас у гості" для дітей старшого дошкільного віку
Перегляд файлу

Конспект музичного заняття «Кришталева зимонька йде до нас у гості»

                          Для дітей старшого дошкільного віку

 

Програмний зміст: Розвивати у дітей ритмічний слух, рухову памя’ть, формувати вміння чітко виконувати нескладні ритмічні рухи. Викликати інтерес до слухання музичних творів. Навчати розрізняти контрасні особливості звучання твору, його  характер та темп. Залучати дітей до співу, вчити співати злагоджено, ансамблем, та закріпляти вміння дітей співати пісню хором. Сприяти опануванню навичок не тільки сприймати музику, виконуючи відповідні рухи, а вчити ще й співати та виконувати рухи. Удосконалювати вміння дітей виконувати нескладні танцювально - образні рухи. Виховувати почуття задоволення від спільної праці з вихователем та музичним керівником.

 

 Обладнання: Аккордеон,  музичний матеріал ,ноутбук, лялька -іграшка, картки- смайлики, портрет П.І.Чайковського.

 

Попередня робота: Розучування з дітьми пісні «Сніжок, як пушок», хороводу «Підемо у двір гуляти», таночку «Гноміки». Ознайомлення із біографією П.І.Чайковського та його твором «Хвороба ляльки».

 

 

 

                                     Хід заняття

 

Діти під музику заходять до зали, стають півколом.

Муз. кер.: Добрий день, діточки! Мені дуже приємно, що ви прийшли на музичне заняття в такому гарному настрої, подивіться, сьогодні до нас завітали гості, що нам потрібно зробити?

Діти: Привітатися!

Муз. кер.: Давайте привітаємось, а якщо ми знаходимося у музичній залі, то привітання наше буде музичним.

                                        Музичне привітання «Добрий день»

Муз. кер.: А зараз ми з вами будемо крокувати по колу і ви повинні бути дуже уважними, разом зі зміною музичних мелодій, повинні змінюватися ваші рухи.

                                           Музично- ритмічні рухи.

          Діти йдуть під музичний супровід по колу спочатку маршем, потім бігом, приставним кроком і закінчують рухи маршем, сідають на стільці.

Муз. кер.: Давайте згадаємо, як ми з вами сидимо на музичному занятті, ніжки поставимо разом, ручки покладемо на коліна, спинки рівненькі Усі готові слухати музику? Зараз буде звучати знайомий вам музичний твір, по закінченню якого ви повинні будете мені відповісти, як він називається та який композитор його написав.

                     Слухання твору П.І.Чайковського «Хвороба ляльки»

Муз. кер.: Хто з вас згадав, як називається цей твір?

                   А яка ця музика за характером?(сумна, тужлива)

                   А яка за темпом?(повільна)

                   А яке ім’я композитора, який її написав?

                    Молодці малята. А хто пам’ятає історію написання цього твору,                            яку я вам розповідало на попередньому занятті?(як у дівчинки захворіла лялька, до неї викликали лікаря, та допомогти їй не був спроможен навіть він, тому, що у ляльки, напевно, щось зламалося. Дівчинка дуже засмутилася та була сумною, як і музика твору- сумна, повільна)

Муз. кер.: А сьогодні я вам розповім нову історію- цікаву і веселу .На Новий рік, під ялинкою) та дівчинка знайшла нову ляльку, таку, як оця. (Музичний керівник бере ляльку у руки.) Вона була дуже гарна, в неї було русяве волосся, блакитні очі, довгі вії, великий бант і чарівне вбрання. Дівчинці дуже сподобалася ця лялька, вона цілий день не випускали її з рук та кружляла з нею по кімнаті у танку. Сподобалася вам ця чарівна історія? Давайте послухаємо новий твір П.І.Чайковського, який називається «Нова лялька».

                        Слухання твору П.І.Чайковського «Нова лялька»

Муз. кер.: Діти, вам сподобалася ця музика?

                  Яка вона за характером?(весела, яскрава, світла, цікава)

                  А якій темп цієї музики?(жвавий, танцювальний)

Муз. кер.: А зараз Надія Миколаївна роздасть вам смайлики, а ми ще послухаємо уривки з цих творів і ви повинні будете визначити з їх допомогою характер музики і підняти відповідний смайлик. Якщо музика сумна і тужлива- сумний смайлик, якщо весела і яскрава- смайлик буде веселим.

                   Закріплювальне слухання обох творів

Муз. кер.: А зараз ми будемо співати, а що ми повинні зробити, щоб у пісні наші голосочки були міцними та дзвінкими?(треба заспівати співаночку)

Першою заспіваю я , а ви уважно слухайте, як я чітко буду вимовляти слова і звуки.

                          Співаночка «Гоп- скок »(виконує муз. керівник)

Муз. рук.: Тепер давайте усі встанемо біля своїх стільців, поставимо руки в боки і заспіваємо разом.

                             Співаночка «Гоп- скок »(виконує разом з дітьми)

Муз. кер.: Молодці малята! Я вас запрошую стати на півколо для виконання пісні, яку ми готуємо до новорічних свят і як вона називається?(«Сніжок, як пушок»)

                              Пісня «Сніжок, як пушок»

Діти сідають на стільці

Муз. кер.: дітки, а бажаєте розім’ятися? Тож давайте згадаємо, який зимовий хоровод ми вчимо на новорічне свято?(«Підемо у двір гуляти».) Тож давайте  з вами станемо в коло і повторимо приспів.

                            Хоровод- гра «Підемо у двір гуляти»

Му. Кер.: Повторимо слова приспіву і рухи, які ми з вами вивчили. А зараз продовжимо вивчати рухи, уявимо собі, що ми миємо віконця, спочатку правою рукою, потім лівою, а тепер тупаємо 4 рази і показуємо каблучок правої ноги, а потім лівої. Закріплюємо рухи ще раз без музичного супроводу, а зараз під музику.

                            Хоровод- гра «Підемо у двір гуляти»

                                   (діти сідають на стільці)

Муз. кер.: А ви полюбляєте танцювати? Пам’ятаєте , який таночок ми готуємо на новорічне свято?(«Гноміки»)Ставайте на свої місця, зараз ми його повторимо.

Муз. кер.: Давайте повторимо рухи, виставляємо ніжку на п’яту ми спочатку у право, потім у ліво, до віконця, до дверей. Підіймаємо руки угору, спочатку нахиляємо у право, потім у ліво. Долоньки дивляться одна на одну. А зараз затанцюємо під музичний супровід.

                                        Танок «Гноміки»

                              (діти сідають на стільці)

Муз. кер.: Оченятами подивилися на мене. Сіли правильно і красиво. Вам сподобалось наше музичне заняття? А що вам запам’яталося більш за все?(відповіді дітей).А яку ми музику слухали, як вона називається? Хто пам’ятає, який композитор її написав? А що ще ми робили? Молодці, усе запам’ятали, На цьому наше музичне заняття закінчене.  І скажемо нашим гостям «До побачення». А тепер під музичний супровід виходимо з зали.

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2019
Переглядів
1407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку