1 клас І семестр
урок 1 дата ________
Тема уроку: Здрастуй, школо!
Мета: зацікавити учнів уроками мистецтва; ознайомити з емоційним змістом музики, правилами слухання, співу; дати поняття «музичні та шумові звуки», «композитор»; розпочати формування вмінь сприймати та виконувати музику; розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виховувати інтерес і любов до музики, пісні, творчої праці, бажання вчитися музики.
Музичний матеріал: В. -А.Моцарт «Маленька нічна серенада»
(1 ч.); І.Кириліна «Засмутилось кошеня»; Н. Май «Перший дзвоник». Пісня. Музичні звуки.
Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.
Тип уроку: введення в тему.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
(вхід до класу під супровід пісні Н.Май «Перший дзвоник»)
Музичне вітання.
Чарівниця Гармонія привела нас до дивовижної країни Музики! Скільки таємниць треба розкрити, щоб пізнати цей загадковий музичний світ. У цій країні композитори за допомогою музичних звуків дарують нам гарний настрій, передають свої думки і почуття! Музичні звуки виникають, коли люди співають або грають на музичних інструментах.
2. Слухання музики.
(В.-А. Моцарт. «Маленька нічна серенада»
(1-ша ч.).
Музика І. Кириліної, слова П. Воронька. «Засмутилось кошеня»)
- Порівняйте прослухані твори й поміркуйте, як виникають музичні звуки.
3. Гра на музичних інструментах.
- Придумайте і заграйте на трикутнику музику шкільного дзвоника, що кличе на урок.
4. Музична грамота.
5. Вокально-хорова робота.
Розспівування.
(Н.Май «Перший дзвоник»)
5. Підсумок уроку.
- Роздивіться схему. Оберіть правильну відповідь.
(вихід із класу під супровід Н.Май «Перший дзвоник»)
1