Вчитель музичного мистецтва Палій О.В.
1 клас І семестр
урок 2 дата ________
Тема уроку: Ми - учні чарівниці Гармонії.
Мета: розкрити життєві зв'язки музики; забезпечити усвідомлення
особливостей музики конкретного образно - сюжетного напрямку; розвивати творчу уяву, фантазію учнів; виховувати інтерес, любов до навчання, природи.
Музичний матеріал: В.Подвала «Музичні загадки»; м/ф «Маленький Моцарт»; Н. Май «Перший дзвоник». Мелодія.
Обладнання: музичні інструменти; музичний центр; фонохрестоматія.
Тип уроку: поглиблення та розширення теми.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
(вхід до класу під супровід пісні Н.Май «Перший дзвоник»)
Музичне вітання.
Вітаю! Я — королева Мелодія. Запрошую тебе до королівства Співучих мелодій. Усі її мешканці вміють гарно співати. Давай разом з ними вчитися співу!
2. Музична грамота.
3. Музично- творча діяльність.
- Придумайте мелодію поспівки на такі слова:
Дзвоник кличе радо нас,
Ми йдемо у перший клас.
Ділінь-ділінь, дзінь-дзінь-дзень
Починаймо співом день.
4. Слухання музики.
(В. Подвала. «Музичні загадки»)
- Яких звірів і птахів можна уявити, слухаючи музику? Знайдіть на малюнку героїв «Музичних загадок» В. Подвали.
5. Вокально-хорова робота.
Розспівування.
(продовження вивчення пісні Н.Май «Перший дзвоник»)
6. Підсумок уроку.
(м/ф «Маленький Моцарт»)
- На яких музичних інструментах грає маленький Моцарт у мультфільмі.
(вихід із класу під супровід Н.Май «Перший дзвоник»)
1