Заняття "Весела подорож"

Про матеріал
Тема:Весела подорож Мета: розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, вміння не відволікатися від поставленого завдання, дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний, фіолетовий, білий, чорний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, травичка, квітка, метелики; розвивати пізнавальний інтерес навколишнього; розвивати увагу, окомір, мислення, мовлення; виховувати старанність, ініціативність, активність; сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій. Обладнання: макети кущів, дерев для створення лісової галявини ; матеріали до дидактичних ігор («Посади метелика на пелюстку » – квітка, метелики 8 кольорів; «Промінчики для сонечка », « Дощова хмаринка », « Збери квітку » – прищіпки різного кольору; . Аудіозапис музики. Хід заняття І. Вступна частина Вихователь дзвенить дзвіночком, пропонує всім дітям зібратись в коло. ІІ. Основна частина Діти стоять у колі і вітаються віршиком: Посмішку вранці мамі дарую, «Доброго ранку» – завжди говорю я не лінь промовити у день усім знайомим – «Добрий день!» Вихователь. Діти, а чи ви полюбляєте подорожувати? (Відповіді дітей). -Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож на лісову галявину галявину!Тож вирушаємо Наші ніжки тупотять, На галявину спішать. Сяє сонечко згори, І радіє дітворі. На галявинці сідайте, Все навколо розглядайте! Вихователь:Яка зараз пора року? -Весна Вихователь.Діти ,а яка буває весна? -Тепла,ласкава,сонячна,дощова. Вихователь. Ой,діти,а що це? -Сонечко. Вихователь. Воно чомусь сумне, що йому не вистачає? (думка дітей) Вихователь.Звісно, бо в нього немає промінчиків. Візьміть кожен по промінчику та подаруйте сонечку.От і повеселішало велике сонечко. -Наше сонечко веселе, яскраве. Погляньте, листочки на дереві теж повеселішали. (Серед кімнати стоїть дерево серед якого багато різнокольорових листочків.) Вихователь. Малята, підійдіть до дерева. Воно чарівне і хоче подарувати вам свої листочки. Вам подобаються листочки? Якого вони кольору? (Діти називають кольори.) -Молодці з листочками ми погралися,та час вирушати далі. Вихователь :-Поглянь те ,хто це прилетів? -метелик Він запрошує нас до своїх друзів.Скільки метеликів? -Якого вони кольору? Дидактична гра « Посади метелика на пелюстку » – Аміно, знайди метелика жовтого кольору ( звернутися до 2-3 дітей). – Молодці! -Давайте подаруємо метеликам квіточки ! Гра« Збери квітку »( з прищіпок різного кольору) -Молодці,метелики вам дуже вдячні. Вихователь:А нам вже час повертатися в групу. Гра «Сонечко і Дощик» ІІІ. Заключна частина Підсумок
Перегляд файлу

Тема:Весела подорож

Мета: розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, вміння не відволікатися від поставленого завдання, дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний, фіолетовий, білий, чорний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, травичка, квітка, метелики; розвивати пізнавальний  інтерес навколишнього; розвивати увагу, окомір, мислення, мовлення; виховувати старанність, ініціативність, активність; сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій.

Обладнання: макети кущів, дерев для створення лісової галявини ; матеріали до дидактичних ігор («Посади метелика на пелюстку » – квітка, метелики 8 кольорів;  «Промінчики для     сонечка », « Дощова хмаринка », « Збери квітку » – прищіпки різного кольору; . Аудіозапис музики.

 

  Хід заняття

І. Вступна частина
Вихователь дзвенить дзвіночком, пропонує всім дітям зібратись в коло.

ІІ. Основна частина
Діти  стоять у колі і вітаються віршиком:
Посмішку вранці мамі дарую,

«Доброго ранку» – завжди говорю я

не лінь промовити у день

усім знайомим – «Добрий день!»

 Вихователь. Діти, а чи ви полюбляєте подорожувати? (Відповіді дітей).

-Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож на лісову галявину галявину!Тож вирушаємо

Наші ніжки тупотять,

На галявину спішать.

Сяє сонечко згори,

І радіє дітворі.

На галявинці сідайте,

Все навколо розглядайте!

Вихователь:Яка зараз пора року?

-Весна

Вихователь.Діти ,а яка буває весна?

-Тепла,ласкава,сонячна,дощова.

Вихователь. Ой,діти,а що це?

-Сонечко.

Вихователь.   Воно чомусь сумне, що йому не вистачає?

(думка дітей)

Вихователь.Звісно, бо в нього немає промінчиків. Візьміть кожен по промінчику та подаруйте сонечку.От і повеселішало велике сонечко.

-Наше сонечко веселе, яскраве. Погляньте, листочки на дереві теж повеселішали.

(Серед кімнати стоїть дерево серед якого багато різнокольорових листочків.)

Вихователь. Малята, підійдіть до дерева. Воно чарівне і хоче подарувати вам свої листочки. Вам подобаються листочки? Якого вони кольору?

   (Діти називають кольори.)

-Молодці з листочками ми погралися,та час вирушати далі.

Вихователь :-Поглянь  те ,хто це прилетів?

-метелик

Він запрошує нас до своїх друзів.Скільки метеликів?

-Якого вони кольору?

Дидактична гра « Посади метелика на пелюстку »

– Аміно, знайди метелика жовтого кольору ( звернутися до 2-3 дітей).

  – Молодці!

-Давайте подаруємо метеликам квіточки !

Гра« Збери квітку »( з прищіпок різного кольору)

-Молодці,метелики вам дуже вдячні.

Вихователь:А нам вже час повертатися в групу.

Гра «Сонечко і Дощик»

ІІІ. Заключна частина

Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку