Тема:Весела подорож
Мета: розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього, вміння не відволікатися від поставленого завдання, дрібну моторику рук; розуміти поняття один і багато; вчити дітей розрізняти та групувати предмети за величиною; закріплювати назви кольорів – жовтий, зелений, синій, червоний, фіолетовий, білий, чорний; збагачувати словник дітей іменниками: сонечко, хмаринка, травичка, квітка, метелики; розвивати пізнавальний інтерес навколишнього; розвивати увагу, окомір, мислення, мовлення; виховувати старанність, ініціативність, активність; сприяти розвитку психічних процесів і позитивних емоцій.
Обладнання: макети кущів, дерев для створення лісової галявини ; матеріали до дидактичних ігор («Посади метелика на пелюстку » – квітка, метелики 8 кольорів; «Промінчики для сонечка », « Дощова хмаринка », « Збери квітку » – прищіпки різного кольору; . Аудіозапис музики.
Хід заняття
І. Вступна частина
Вихователь дзвенить дзвіночком, пропонує всім дітям зібратись в коло.
ІІ. Основна частина
Діти стоять у колі і вітаються віршиком:
Посмішку вранці мамі дарую,
«Доброго ранку» – завжди говорю я
не лінь промовити у день
усім знайомим – «Добрий день!»
Вихователь. Діти, а чи ви полюбляєте подорожувати? (Відповіді дітей).
-Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож на лісову галявину галявину!Тож вирушаємо
Наші ніжки тупотять,
На галявину спішать.
Сяє сонечко згори,
І радіє дітворі.
На галявинці сідайте,
Все навколо розглядайте!
Вихователь:Яка зараз пора року?
-Весна
Вихователь.Діти ,а яка буває весна?
-Тепла,ласкава,сонячна,дощова.
Вихователь. Ой,діти,а що це?
-Сонечко.
Вихователь. Воно чомусь сумне, що йому не вистачає?
(думка дітей)
Вихователь.Звісно, бо в нього немає промінчиків. Візьміть кожен по промінчику та подаруйте сонечку.От і повеселішало велике сонечко.
-Наше сонечко веселе, яскраве. Погляньте, листочки на дереві теж повеселішали.
(Серед кімнати стоїть дерево серед якого багато різнокольорових листочків.)
Вихователь. Малята, підійдіть до дерева. Воно чарівне і хоче подарувати вам свої листочки. Вам подобаються листочки? Якого вони кольору?
(Діти називають кольори.)
-Молодці з листочками ми погралися,та час вирушати далі.
Вихователь :-Поглянь те ,хто це прилетів?
-метелик
Він запрошує нас до своїх друзів.Скільки метеликів?
-Якого вони кольору?
Дидактична гра « Посади метелика на пелюстку »
– Аміно, знайди метелика жовтого кольору ( звернутися до 2-3 дітей).
– Молодці!
-Давайте подаруємо метеликам квіточки !
Гра« Збери квітку »( з прищіпок різного кольору)
-Молодці,метелики вам дуже вдячні.
Вихователь:А нам вже час повертатися в групу.
Гра «Сонечко і Дощик»
ІІІ. Заключна частина
Підсумок