Однією з ключових компетентностей нової української школи є ініціативність та підприємливість. Пропоную поєднати музичне мистецтво і економіку. Вважаєте це нереально? Переконайтеся самі, що все можливо.
Криворізька спеціалізована школа № 9
з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов
МУЗИЧНІ РЕБУСИ
З ЕКОНОМІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ
Підготувала
учитель початкових класів
та музики
Курячей Віра Олександрівна
Кривий Ріг
Творчі завдання для учнів 7-8 класів
Складіть шкалу попиту на компакт диски з класичною музикою, сучасною музикою, порівняйте. Зробіть висновки. За яку ціну ви придбали ці диски?
Складіть графік попиту вашого класу(паралелі) на компакт-диски сучасної музики.
Які чинники можуть викликати зростання або зменшення попиту при незмінній ціні на товар (компакт-диски, аудіо касети, музичні інструменти).
Що спричинило зникнення з продажу бобин(котушка, на яку намотується гнучкий матеріал — кіноплівка, магнітна стрічка, мотузка, дріт, стрічка), аудіокасет?
Які ринкові сили (попит та пропозиція) визначають зарплату рок-музикантів та виконавців класичної музики. Розгляньте графіки та зробіть висновки.
Пропозиція висококласних рок-музикантів і виконавців класичної музики є приблизно однаковою. Головна відмінність полягає у попиті. На рок-музикантів він значно вищий ніж на музикантів, які виконують класичну музику. Це зумовлюється тим, що для більшості людей сприймання класичної музики є важчим, ніж сприйняття рок музики.
Ти вирішив почати малий бізнес з продажу музичних інструментів.