Музичні ребуси з економічним компонентом

Про матеріал

Однією з ключових компетентностей нової української школи є ініціативність та підприємливість. Пропоную поєднати музичне мистецтво і економіку. Вважаєте це нереально? Переконайтеся самі, що все можливо.

Перегляд файлу

Криворізька спеціалізована школа № 9

 з поглибленим вивченням економіки, права та іноземних мов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МУЗИЧНІ РЕБУСИ

З ЕКОНОМІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ

Картинки по запросу мистецтво та дитячимрии

 

Підготувала

учитель початкових класів

та музики

Курячей Віра Олександрівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кривий Ріг

 

 

 

 

 

Творчі завдання для учнів 7-8 класів

 

     Складіть шкалу попиту на компакт диски з класичною музикою, сучасною музикою, порівняйте. Зробіть висновки. За яку ціну ви придбали ці диски?

 

     Складіть графік попиту вашого класу(паралелі) на компакт-диски сучасної музики.

 

     Які чинники можуть викликати зростання або зменшення попиту при незмінній ціні на товар (компакт-диски, аудіо касети, музичні інструменти).

 

     Що спричинило зникнення з продажу бобин(котушка, на яку намотується гнучкий матеріал — кіноплівка, магнітна стрічка, мотузка, дріт, стрічка), аудіокасет?

 

     Які ринкові сили (попит та пропозиція) визначають зарплату рок-музикантів та виконавців класичної музики. Розгляньте графіки та зробіть висновки.

 

Пропозиція висококласних рок-музикантів і виконавців класичної музики є приблизно однаковою. Головна відмінність полягає у попиті. На рок-музикантів він значно вищий ніж на музикантів, які виконують класичну музику. Це зумовлюється тим, що для більшості людей сприймання класичної музики є важчим, ніж сприйняття рок музики.

 

     Ти вирішив почати малий бізнес з продажу музичних інструментів.

  • Яку форму організації ти обереш? Її переваги та недоліки.

 

 

docx
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
3272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку