Хід квесту
«У пошуках чарівних ноток»
Музичний керівник: Сьогодні і лише сьогодні відбудеться унікальна подія! Чи хочете ви туди потрапити? Ну добре. Для цього нам потрібно зібрати всі нотки. А чи знаєте ви, скільки нот існує? Так, вірно – 7. Як гадаєте, чи до снаги нам таке? Тоді вирушаймо!
(Музичний керівник тримає в руках карту). Ось погляньте, що я маю. Як гадаєте, що це таке? Так, правильно – це карта. Подивіться уважно, тут є станції. На кожній станції цифра, вона вказує куди нам спочатку потрібно іти. Отже, на яку станцію вирушимо спершу? Яка позначена цифрою 1?
Станція №1 – Караоке . Але де ж вона знаходиться? Ось погляньте в мене є записка. Давайте прочитаємо , що ж тут пише :
«Поспішайте ви туди,
Де співаєте завжди».
Діти, а де ви завжди співаєте? (В музичному залі). Вірно, отже мерщій направляємось туди.
В музичній залі посеред кімнати стоїть стіл. На столі конверт та музичні пазли).
Погляньте, що це тут лежить. Нумо скоріше прочитаймо.
«Вітаю вас любі друзі, ви потрапили на станцію – «Караоке». Для вас тут буде надважливе завдання. Погляньте, на столі викладені музичні пазли, потрібно зібрати їх в картинку. На картинці буде зображений або автор пісні, або сама пісня. Ви повинні відгадати , що ж це за композиція і виконати її. Якщо ви впораєтесь із завданням, ви отримаєте підказку де шукати нотку».
(Після того , як діти виконали завдання, потрібно зробити імітацію сповіщення на телефоні, ніби там прийшла підказка).
Муз.керівник: Ой, щось прийшло мені , якесь повідомлення. Якась магія, тут підказка, зараз я вам прочитаю, тут якась загадка.
«У стіну вбудовується,
На вулицю дивиться,
Всередину відкривається,
У мороз прикрашається!»
(Вікно)
(На підвіконні лежить нотка і записка).
Муз.керівник: Молодці діти, ви відгадали. Давайте мерщій дивитись у карту, куди нам потрібно далі рухатись.
Станція №2 – Танцювальна. В записці пише:
«Є зала в садочку,
Люблять всі стрибати тут.
Бо яскраво та цікаво,
Та різні спортивні знаряддя живуть»
(Спортивні зала)
Муз керівник: Які ви молодці, мерщій ідемо в спортивну залу.
(Посеред залу лежить конверт, в конверті записка із завданням).
Завдання – виконати рухи танцю під задану мелодію. Одна дитина показує рухи всі інші повторюють, так чергуються декілька разів.
Після того як виконали не телефон приходить сповіщення з підказкою де нотка і конверт.
«До батуту підійдете,
Нотки там ви віднайдете».
Діти дивляться в карту , наступна станція називається – «Загадкова».
«Знову в музичну залу пройдіть,
І до чарівного дерева підійдіть»
Ідуть в музичну залу, підходять до деревця і знаходять записку з завданням.
Прослухати музичний відрізок мелодії, пісні та відгадати, що ж то за композиція. Після цього приходить сповіщення з підказкою.
Подивіться ви довкола,
Клавіатури чорно-білий ряд,
Педалі жовтим золотом горять
Мене з собою не понесеш у футлярі,
З могутнім форте і ласкавим піано.
Знайшли нотку і записку де знаходиться наступна станція «Оркестрова»
«Там ваш музичний керівник працює
Красиві свята для вас готує»
(Кабінет музичного керівника)
На столі викладені музичні інструменти, ноутбук і записка: Ви повинні бути дуже уважними. Ваше завдання переглянути відео про музичний оркестр, розділити музичні інструменти і зіграти в оркестрі»
Коли завдання виконане приходить сповіщення.
Нотки, які ви шукаєте знаходяться зовсім поруч. Подивіться ви на себе і відразу їх віднайдете. (Прикріплена біля дзеркала).
Знову дивляться в карту.
Муз керівник: В нас залишилась остання станція. Називається вона ритмічна. І я знаю де вона знаходиться. Давайте пройдемо за мною. (Ідемо на станцію).
Приходить сповіщення із завданням.
Станція- Ритмічна.
Ви повинні обрати 3-5 дітей та разом утворити ритмічний малюнок. Тобто, перша дитина плескає свій ритм, друга дитина повторює те що робила перша і додає свій ритм, наступна дитина повторює те, що виконала перша дитина, друга дитина і знову додає свій ритм. Коли ритмічний малюнок буде виконано правильно до кінця, тоді завдання зарахується.
Приходить сповіщення з підказкою де ж знаходиться останні нотки.
«В чарівний кошик ти поглянь і нотки там ти відшукай».
Муз.керівник: Ось дітки, ми й віднайшли всі нотки. А здогадуєтесь чому ми саме ноти шукали? Якщо скласти нотку до нотки, то що ми отримаємо? Вірно мелодію, пісню. А ви ж любите сухати музику, танцювати під неї? Так, отже ми зібрали всі нотки і отримали багато-багато цікавої музики, отож нумо зробимо наш день ще веселіший і підемо на святкову дискотеку.
Але спочатку розкажіть мені, що вам найбільше запам’яталося? Яка станція була найцікавіша? Який у вас настрій? Супер, я вами дуже пишаюсь!
1