Музичний квест: "У пошуках чарівних ноток"

Про матеріал
Музичний квест – це цікава ідея для проведення музичного свята чи розваги. Головна перевага цього формату – це завжди приємна несподіванка для дітей, що не потребує спеціальної підготовки та репетицій. Даний квест розрахований для дітей 5-6р. Разом з музичним керівником діти подорожують з мапою і виконують різні завдання та знаходять 7 загублених ноток.
Перегляд файлу

Хід квесту

«У пошуках чарівних ноток»

Музичний керівник: Сьогодні і лише сьогодні відбудеться унікальна подія! Чи хочете ви туди потрапити? Ну добре. Для цього нам потрібно зібрати всі нотки. А чи знаєте ви, скільки нот існує? Так, вірно – 7. Як гадаєте, чи до снаги нам таке? Тоді вирушаймо!

(Музичний керівник тримає в руках карту). Ось погляньте, що я маю. Як гадаєте, що це таке? Так, правильно – це карта. Подивіться уважно, тут є станції. На кожній станції цифра, вона вказує куди нам спочатку потрібно іти. Отже, на яку станцію вирушимо спершу? Яка позначена цифрою 1?

Станція №1 – Караоке . Але де ж вона знаходиться? Ось погляньте в мене є записка. Давайте прочитаємо , що ж тут пише :

«Поспішайте ви туди,

Де співаєте завжди».

Діти, а де ви завжди співаєте? (В музичному залі). Вірно, отже мерщій направляємось туди.

В музичній залі посеред кімнати стоїть стіл. На столі конверт та музичні пазли).

Погляньте, що це тут лежить. Нумо скоріше прочитаймо.

«Вітаю вас любі друзі, ви потрапили на станцію – «Караоке». Для вас тут буде надважливе завдання. Погляньте, на столі викладені музичні пазли, потрібно зібрати їх в картинку. На картинці буде зображений або автор пісні, або сама пісня. Ви повинні відгадати , що ж це за композиція і виконати її. Якщо ви впораєтесь із завданням, ви отримаєте підказку де шукати нотку».

(Після того , як діти виконали завдання, потрібно зробити імітацію сповіщення на телефоні, ніби там прийшла підказка).

Муз.керівник: Ой, щось прийшло мені , якесь повідомлення. Якась магія, тут підказка, зараз я вам прочитаю, тут якась загадка.

«У стіну вбудовується,

На вулицю дивиться,

Всередину відкривається,

У мороз прикрашається!»

(Вікно)

(На підвіконні лежить нотка і записка).

Муз.керівник: Молодці діти, ви відгадали. Давайте мерщій дивитись у карту, куди нам потрібно далі рухатись.

Станція №2 – Танцювальна. В записці пише:

«Є зала в садочку,

Люблять всі стрибати тут.

Бо яскраво та цікаво,

Та різні спортивні знаряддя живуть»

(Спортивні зала)

Муз керівник: Які ви молодці, мерщій ідемо в спортивну залу.

(Посеред залу лежить конверт, в конверті записка із завданням).

Завдання – виконати рухи танцю під задану мелодію. Одна дитина показує рухи всі інші повторюють, так чергуються декілька разів.

Після того як виконали не телефон приходить сповіщення з підказкою де нотка і конверт.

«До батуту підійдете,

Нотки там ви віднайдете».

Діти дивляться в карту , наступна станція називається – «Загадкова».

«Знову в музичну залу пройдіть,

І до чарівного дерева підійдіть»

Ідуть в музичну залу, підходять до деревця і знаходять записку з завданням.

Прослухати музичний відрізок мелодії, пісні та відгадати, що ж то за композиція.  Після цього приходить сповіщення з підказкою.

Подивіться ви довкола,

Клавіатури чорно-білий ряд,

Педалі жовтим золотом горять

Мене з собою не понесеш у футлярі,

З могутнім форте і ласкавим піано.

Знайшли нотку і записку де знаходиться наступна станція «Оркестрова»

«Там ваш музичний керівник працює

Красиві свята для вас готує»

(Кабінет музичного керівника)

На столі викладені музичні інструменти, ноутбук і записка: Ви повинні бути дуже уважними. Ваше завдання переглянути відео про музичний оркестр, розділити музичні інструменти і зіграти в оркестрі»

Коли завдання виконане приходить сповіщення.

Нотки, які ви шукаєте знаходяться зовсім поруч. Подивіться ви на себе і відразу їх віднайдете. (Прикріплена біля дзеркала).

Знову дивляться в карту.

Муз керівник: В нас залишилась остання станція. Називається вона ритмічна. І я знаю де вона знаходиться. Давайте пройдемо за мною. (Ідемо на станцію).

Приходить сповіщення із завданням.

Станція- Ритмічна.

Ви повинні обрати 3-5 дітей та разом утворити ритмічний малюнок. Тобто, перша дитина плескає свій ритм, друга дитина повторює те що робила перша і додає свій ритм, наступна дитина повторює те, що виконала  перша дитина, друга дитина і знову додає свій ритм. Коли ритмічний малюнок буде виконано правильно до кінця, тоді завдання зарахується.

Приходить сповіщення з підказкою де ж знаходиться останні нотки.

«В чарівний кошик ти поглянь і нотки там ти відшукай».

Муз.керівник: Ось дітки, ми й віднайшли всі нотки. А здогадуєтесь чому ми саме ноти шукали? Якщо скласти нотку до нотки, то що ми отримаємо? Вірно мелодію, пісню.  А ви ж любите сухати музику, танцювати під неї? Так, отже ми зібрали всі нотки і отримали багато-багато цікавої музики, отож нумо зробимо наш день ще веселіший і підемо на святкову дискотеку.

Але спочатку розкажіть мені, що вам найбільше запам’яталося? Яка станція була найцікавіша? Який у вас настрій? Супер, я вами дуже пишаюсь!

1

 

docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
23 січня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку