Музичний супровід на занятті з партерної гімнастики у хорерграфічному колективі.

Про матеріал

Музичний супровід до хореографічного заняття. У данній розробці підібрано і описано музичний матеріал до заняття з партерної гімнастики у хореографічному колективі.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

                                  План-конспект  заняття

                                    ЗШГ «Данс - Екзотик»

                      (  Основний рівень 2 - й рік навчання)

                                                                     125941-i_030.png

 

 

 

                                                 

                                                    Акомпоніатор: Іваненко Оксана Олександрівна.

                                                    Дата проведення:

                                                

Тема заняття: «Партер як засіб розвитку фізичних та хореографічних даних.»

Мета заняття: Повторення поняття «партерні вправи» та їх види. Засвоєння  правил та методики правильного виконання. Поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання пройдених рухів. Вивчення танцювальної комбінації у партері в стилі контеперарі з елементами зкруток, як засіб закріплення роботи в партері та приклад використання партеру у танці.

Тип заняття: урок вивчення нового матеріалу, закріплення знань, вироблення умінь і навичок.

Завдання заняття:

Освітні:

- закріплення знань, умінь і навичок, отриманих на попередніх уроках;

- розвиток осмисленого виконання рухів;

- розвиток пізнавальних інтересів і творчого потенціалу учнів.

- Вивчення танцювальної комбінації у стилі контеперарі, як засіб закріплення роботи у партері, розвитку емоційної виразності та приклад використання елементів партеру у танці.

Розвиваючі:

- розвиток координації рухів;

- зміцнення опорно-рухового апарату;

- розвиток витривалості і постановки дихання;

- психологічне розкріпачення учнів.

Виховні:

- формування естетичного виховання, вміння вести себе в колективі;

- формування почуття відповідальності;

- активізація творчих здібностей;

- вміння творчо взаємодіяти на уроках з педагогом.

Основні методи роботи:

- наочний (практичний показ);

- словесний (пояснення, бесіда).

Педагогічні технології:

- здоров'я зберігаюча технологія;

- особистісно-орієнтована технологія з диференційованим підходом.

 

                                                          Хід заняття

Вступна частина заняття (5хв.)

- вхід в танцювальний зал;

- уклін ;

- позначення теми і мети уроку;

Основна частина заняття (35 хв.)

- розігрів біля станку;

- екзерсис у партері;

- технічні вправи на розвиток сили та гнучкості підйомів та спини.

- вивчення танцювальнії комбінації у партері в стилі контеперарі.

Заключна частина заняття (5 хв.)

- основна побудова для виходу із залу;

- уклін педагогу і  акомпоніатору;

- вихід з танцювального залу під музичний супровід.

 

 

 

                                                       КОНСПЕКТ заняття

Вступна частина заняття

- Вхід учнів у танцювальний зал. Учні шикуються біля станків.(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)

- Уклін . (Р.Глієр «Вальс»)

- Позначення теми і мети заняття.

Основна частина  заняття

Розігрів біля станку(Ф. Лей «Мелодія»):

- Реліве(піднімання на півпальці) по 6 позиції;

- почергове підняття ніг на півпальці та підйом;

- почергове підняття ніг на півпальці  з просуванням назад ;

- Стійка в планці;

- Нахили корпусу вперед та повернення у вихідне положення;

- Почергове підняття ніг на підйом з просуванням вперед.;

- Реліве (піднімання на півпальці) по 1 позиції;

- розтяжка назад;

- Пордебра.

Екзерсис у партері:

-  Комбінація баттмант тандю(відкриття витягнутої ноги в сторону.): А Полонський «Квітучий травень»

- Комбінація баттмант тандю жете(відкриття витягнутої ноги на 45 градусів) : Л.Абелян «Полька»

- Комбінація ронд де жамб партер(коло ногою по підлозі.) : І.Штраус «На чудовому блакитному Дунаї»

- Комбінація баттмант девльоппе(м’яке відкриття ноги.): І Штраус «Ти тільки ти»

-  Вправа «Метелик» : Ю.Слонов «Полька», А. Жилінскіс «Латиська народна полька»

- Комбінація гранд баттмант жете (великий кидок витягнутою ногою.): С. Джоплін «Регтайм»

Технічні вправи для спини та підйомів:

  • Вправа для підйомів: М. Мейчик «Віденський вальс»
  • Вправи для спини:

Вправа Літачок (Р. Гліер «Танець Тао – Хоа» з балету «Червона Квітка»)

Вправа Човник  (Перуанська народна пісня «Пісня кондора»)

Вправа Змійка ( В. Тимофіїв «Тустеп»)

Вправа «Кішечка»  (П. Едікке «Мізинчик»)

Заключна частина заняття

- Основне побудова для виходу із залу (дві лінії в шаховому порядку).

- Ступінь реалізації мети, досягнутої на початку уроці.

- Уклін педагогу і концертмейстера. (Р.Глієр «Вальс»)

- вихід з танцювального залу під музичний супровід (марш). .(М.Парцхаладзе «Спортивний марш»)

В основі всього уроку з учнями покладена здоров'я с збережуюча технологія, а також особистісно-орієнтована технологія з диференційованим підходом.

                                              

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

                                             Список Літератури


1. Баглай В. Е.

Этническая хореография народов мира : учеб. пособие / В. Е. Баглай. – Ростов

на Дону : Феникс, 2007. – 405 с. – Серия "Высшее образование". – ISBN 978-5-

222-12186-3.

2. Балет. Танец. Хореография : краткий словарь танцевальных терминов и

понятий / сост. Н. А. Александрова. – Санкт-Петербург : Лань ; Планета

Музыки, 2008. – 416 с. – Серия „Мир культуры, истории и философии”. – ISBN

978-5-8114-0837-5.

3. Барвінок І.

Ти і музика навколо тебе:[особливості формування музично-естетичної

культури молодших школярів у позашкільній роботі] / Барвінок І. // Рідна

школа. – 1999. – № 7/8. – С. 54–56.

4. Бермудес Д. В.

Дослідження інтересу учнів загальноосвітніх шкіл до використання засобів

музичної ритміки і хореографії на уроках фізичної культури / Д. В. Бермудес //

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.

М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури

(фізична культура і спорт) : [зб. наук. пр.]. – Київ, 2010. – Вип. 8. – С. 56–61.

5. Благий А. Л.

Особенности использования хореографии восточных, латиноамериканских и

антильских направлений в танцевальной аэробике / Благий А. Л.,

Тимошенко Н. Н. // Олімпійський спорт і спорт для всіх : тези доп. ІХ Міжнар.

наук. конгр. – Київ, 2005. – С. 545.

6. Боляк А. А.

Передумови впровадження нової спеціалізації „Спортивний хореограф” у

системі підготовки фахівців з фізичної культури / Боляк А. А., КорхЧерба О. В., Серебрянська Е. О. // Слобожанський науково-спортивний вісник.

– 2009. – № 4. – С. 145–147.

7. Бондаренко Л. А.

Методика хореографічної роботи в школі / Л. А. Бондаренко. – Вид. 2-ге. –Київ

: Музична Україна, 1968. – 191 с.

8. Брызгалова Р. М.

Хореографическая подготовка студентов факультета физической культуры на

занятиях по музыкально-ритмическому воспитанию / Р. М. Брызгалова /

2

Физическая культура: воспитание, образование, тренировка. – 2011. – № 2. – С.

11–13.

9. Вашкевич Н. Н.

История хореографии всех веков и народов / Н. Н. Вашкевич. – СанктПетербург :Лань ; Планета музики, 2009. – 192 с. – Серия „Мир культуры,

истории и философии”. – ISBN 978-5-8114-0994-5.

10. Вільчковський Е.

Рух і музика. Ігри під музику для дітей старшої та підготовчої до школи груп

дитячого садку / Е. Вільчковський. – Київ : Музична Україна, 1988. – 37 с.

11. Гарасимчук Р.

Народні танці українців Карпат / Роман Гарасимчук. – Львів : Ін-т

народознавства НАН України, 2008. – Кн. 1. – 608 с. – ISBN 978-966-02-5087-1.

12. Гевара П. Х.

Содержание хореографических элементов в композиции упражнений

спортсменок высокой квалификации в художественной гимнастике : автореф.

дис. ... канд. пед. наук : [спец.] 13.00.04 „Теория и методика физического

воспитания, спортивной тренировки и оздоровительной физической культуры”

/ Гевара Перез Хорхе Энрике (Эквадор) ; Рос. гос. акад. физ. культуры. –

Москва, 1994. – 23 с.

13. Гложик І. З.

Розвиток координаційних здібностей та біохімічні зміни у школярів молодшого

шкільного віку при заняттях хореографією / Гложик І. З., Явдошик А. В. //

Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і

спорту. – 2011. – № 9. – С. 30–34.

14. Головко А. В.

Хореография в современных видах спорта /А. В. Головко // Теория и практика

физической культуры. – 2011. – № 6. – С. 62–64.

15. Данків А.

Корекція адаптаційних можливостей дітей з вадами зору хореографічними

вправами /Данків А. // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Фізична

культура. – Івано-Франківськ, 2006. – Вип. 3. – С. 99–102.

16. Дем'янко Н.

Упровадження хореографічної спадщини Василя Верховинця в педагогічну та

мистецьку освіту / Наталія Дем'янко // Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 4.

– С. 48–50.

17. Зайцев Є. В.

3

Основи народного-сценічного танцю / Є. В. Зайцев, Ю. В. Колесниченко. – Вид.

3-тє. – Вінниця : Нова книга, 2009. – 416 с. – ISBN 978-966-382-204-4.

18. Засоби ритміки і хореографії у професійній підготовці майбутнього

фахівця / Ребрина А. А., Павлюк О. С., Ференчук Б. М., Мозолюк О. В.

// Проблеми освіти : наук.-метод. зб. – Київ, 2013. – № 76. – С. 29–34.

19. Зубкова Т. И.

Закон симметрии и его использование в хореографических и гимнастических

упражнениях /Т. И. Зубкова // Теория и практика физической культуры. – 2013.

– № 10. – С. 20.

20. Кізім В.

Хореографічна підготовка як засіб естетичне виховання молодших школярів на

уроках фізичної культури / Вікторія Кізім, Тамара Чернишенко // Фізична

культура, спорт та здоров'я нації : зб. наук. пр. – Вінниця, 2014. – Вип. 18,

 

docx
Додано
4 грудня 2022
Переглядів
514
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку