Музично - пізнавальний конкурс "Я люблю Україну!"

Про матеріал
музично - пізнавальний конкурс "Я люблю Україну" розроблений для вчителів початкової школи. Елементи заходу можна використовувати, як на виховних заходах так і на уроках музики та ін.
Перегляд файлу

МУЗИЧНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ КОНКУРС

«Я ЛЮБЛЮ  УКРАЇНУ»

 

Вчитель початкових класів Опорного закладу загальної середньої освіти Розумівська школа Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області

Русанова Людмила Вікторівна

 

МЕТА: ПЕРЕВІРИТИ, ЗБАГАТИТИ ЗНАННЯ ШКОЛЯРІВ ПРО НАШУ  ДЕРЖАВУ-УКРАЇНУ, ПРО ВИДАТНИХ УКРАЇНЦІВ; ПРОДОВЖИТИ ОЗНАЙОМЛЮВАТИ УЧНІВ З НАЦІОНАЛЬНИМИ СИМВОЛАМИ УКРАЇНИ, ФОРМУВАТИ ПОВАГУ ДО НИХ; РОЗВИВАТИ ПІЗНАВАЛЬНІ ІНТЕРЕСИ, ПОЧУТТЯ ГОРДОСТІ ЗА РІДНИЙ КРАЙ; ВИХОВУВАТИ ПАТРІОТІВ РІДНОЇ ДЕРЖАВИ, ЛЮБОВ ДО РІДНОГО КРАЮ, ЙОГО ІСТОРИЧНОГО МИНУЛОГО І СУЧАСНОГО, БАЖАННЯ ПІЗНАВАТИ СВОЮ ІСТОРІЮ

 

 

 ФАНФАРИ

(ЗАХОДЯТЬ  В  ХЛОПЧИКИ  І  ДІВЧАТКА,

ЗАНОСЯТЬ КАРАВАЙ НА ВИШИТОМУ  РУШНИКУ)

 

ВЧИТЕЛЬ: ДОБРИЙ ДЕНЬ, ВАМ , ЛЮБІ ГОСТІ !

Я ВІТАЮ ЩИРО ВАС

І ЗАПРОШУЮ ЛАСКАВО

ВІДПОЧИТИ У ЦЕЙ ЧАС !

 

РАЗОМ З ДІТКАМИ ХОЧЕМО ВАМ ЗАПРОПОНУВАТИ МУЗИЧНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ  КОНКУРС «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»

 

ЩИРО СЬОГОДНІ УСІХ МИ ВІТАЄМ,

ЩАСТЯ, ЗДОРОВ Я МІЦНОГО БАЖАЄМ !

РАДІСТЬ ЛЮДСЬКУ ЩИРО ДАРУЄМ,

ХЛІБОМ І СІЛЛЮ УСІХ ПОЧАСТУЄМ !

(ВКЛОНЯЮТЬСЯ І КЛАДУТЬ НА СТІЛ)

 

  • ОТЖЕ, МИ ПОЧИНАЄМО !

 

( ПІД МЕЛОДІЮ «Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ»-

https://muzofond.fm/search/анатолій%20матвійчук%20я%20люблю%20україну%20свою

 

 ЗАХОДЯТЬ КОМАНДИ)

 

  1. На білому світі є різні країни,

А в них  - і ліси, і лани.

Та тільки одна на землі Україна,

А ми – її доньки й сини.

 

    2.  Мені Україна за все наймиліша –

Це рідна Вітчизна, як мати – одна!

Для кожного мила, ясна, найсвятіша,

Найкраща у цілому світі вона!

 

  1. Ти найкраща в світі.

Ти народила кожного із нас.

Моя квітуча, мила Україна,

Іди до щастя, мила,

В добрий час!

 

     4. Моя країна – Україна,

         Сонячна держава.

         І дорослому, й дитині

         Жити в ній цікаво.

 

5.  Щовесни сади квітують

Солов ї співають.

У країну Україну

Гості приїжджають.

 

  1. Люблю тебе, Вітчизно,

Мила Україно,

Бо щастя жити ти мені дала.

Для мене ти одна:

І рідна, і єдина –

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

 

ПІСНЯ  «ЧЕРВОНА  КАЛИНА» - https://z1.fm/artist/1979884

 

ВЧИТЕЛЬ: Україна – НАША БАТЬКІВЩИНА. СЬОГОДНІ МИ БУДЕМОПРО НЕЇ ГОВОРИТИ, АДЖЕ МИ – УКРАЇНЦІ І ЖИВЕМО В МАЛЬОВНИЧОМУ І КВІТУЧОМУ КРАЇ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНОЮ. ПРОСТІР ЗЕМЛІ, ЗАСЕЛЕНОЇ УКРАЇНЦЯМИ, ТАКИЙ ВЕЛИКИЙ, ЩО АБИ ПЕРЕТНУТИ ЙОГО ПІШКИ ІЗ ЗАХОДУ НА СХІД, ТРЕБА ЙТИ 90 ДНІВ.ТУТ НАРОДИЛАСЯ Й ЗВУЧИТЬ НАЙМЕЛОДІЙНІША У СВІТІ УКРАЇНСЬКА МОВА. ТУТ ЛУНАЮТЬ НАЙДЗВІНКІШІ ПІСНІ. ТУТ ТАНЦЮЮТЬ НАЙЗАПАЛЬНІШІ ТАНЦІ. ТУТ ЖИВУТЬ НАЙГОСТИННІШІ І НАЙДОБРІШІ ЛЮДИ. ТУТ ЗРОСТАЮТЬ ДУЖЕ ПАТРІОТИЧНІ ШКОЛЯРІ. І ВОНИ РАЗОМ З СВОЇМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГОРДО І ГОЛОСНО ГОВОРЯТЬ НА ВЕСЬ СВІТ:

«Я ЛЮБЛЮ СВОЮ УКРАЇНУ»   (ХОРОМ)

 

НАШ НАРОД ДУЖЕ ТАЛАНОВИТИЙ. ПРО ТАКИХ ГОВОРЯТЬ: «І КОВАЛЬ, І ШВЕЦЬ, І НА ВОДІ ГРЕЦЬ». САМЕ ТАКІ ШКОЛЯРІ ХОДЯТЬ У НАШ 1КЛАС. А НАЙБІЛЬШ ЗДІБНІ І МУЗИКАЛЬНІ УТВОРИЛИ ГУРТ «ШУМОГРАЙ»         

 ( ЗАШУМІЛИ МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ)

 

У НАШІЙ СЬОГОДНІШНІЙ ГРІ БУДУТЬ БРАТИ УЧАСТЬ 2КОМАНДИ. КАПІТАНИ: ОКСАНА СТЕПАНІВНА ТА ВЛАДИСЛАВА ІГОРІВНА. ЗАРАЗ ВОНИ ПРЕДСТАВЛЯТЬ СВОЇ КОМАНДИ.

 

 І)  МОЯ     КОМАНДА     НАЗИВАЄТЬСЯ «СОКОЛЯТА»   (ХОРОМ).  У НІЙ ЗІБРАЛИСЯ НАЙАКТИВНІШІ, НАЙСПІВОЧІШІ ДІТИ. НАШ ДЕВІЗ       (ХОРОМ):    УКРАЇНУ ДУЖЕ ЛЮБИМ.

ПЕРЕМОГУ МИ ЗДОБУДЕМ.    (ОПЛЕСКИ)

 2)А  НАША  КОМАНДА  НАЗИВАЄТЬСЯ    «КОЗАЧАТА».УСІ ДІТИ В ЦІЙ КОМАНДІ І СМІЛИВІ, І КМІТЛИВІ, ВІДЧАЙДУШНІ, НЕ ЛІНИВІ. ДОБРА ПІДРОСТАЄ      ЗМІНА, -    СИНИ   Й ДОНЬКИ УКРАЇНИ. І НАШ ДЕВІЗ: «В НАС Є ХЛОПЦІ І ДІВЧАТА, - УКРАЇНСЬКІ  КОЗАЧАТА».   (ОПЛЕСКИ)

А ЩЕ ДЕВІЗ МАЮТЬ НАШІ МУЗИКАНТИ

                           (ХОРОМ)

«ЯК УМІЄМ, ТАК І ДІЄМ»     (ОПЛЕСКИ)

 

ВЧИТЕЛЬ: ПОПЕРЕДУ У НАС КОНКУР СИ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ МИ ВИЗНАЧИМО  КОТРА ІЗ КОМАНД  БІЛЬШЕ ЗНАЄ ПРО УКРАЇНУ. А ДЛЯ ТОГО, ЩОБ НАША ГРА БУЛА ЧЕСНА, У НАС Є КОМПЕТЕНТНЕ ЖУРІ. У ЖУРІ НАШ ДИРЕКТОР ШКОЛИ  (ОПЛЕСКИ), ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НВР (ОПЛЕСКИ) ТА ПОВАЖНІ ВЧИТЕЛІ НАШОЇ ШКОЛИ… (ОПЛЕСКИ).

ВОНИ БУДУТЬ ПИЛЬНО ДИВИТИСЯ, ЩОБ ДІТИ ВСЕ ПРАВИЛЬНО ГОВОРИЛИ І НАГОРОДЖУВАТИ ЗА ПЕРЕМОГУ У КОНКУРСАХ ЗЕРНЯТКАМИ СОНЯШНИКА,   ЯКІ   БУДУТЬ ЗРОСТАТИ У КОМАНДІ «КОЗАЧАТ». (ПОКАЗ  НА ЇХНІЙ СОНЯШНИК)  І У КОМАНДІ «СОКОЛЯТ». МІЖ КОНКУРСАМИ У НАС БУДУТЬ МУЗИЧНІ ПАУЗИ.

 - ОТЖЕ, ПОЧИНАЄМО.       НАЗВУ   К – СУ  МИ БУДЕМО ОБИРАТИ  НА  КОЛЕСІ  ФОРТУНИ (ВКАЗУЮ НА НЬОГО РУКОЮ)

 - Я ПРОШУ ДО НЬОГО ПІДІЙТИ КОМАНДИРА

ДАВАЙТЕ ПОДИВИМОСЬ, ЯКА ТУТ КАРТИНОЧКА?

                   (ДІТИ ХОРОМ:    МІСТА  )

ПРАВИЛЬНО. ОТЖЕ, К – С У НАС БУДЕ НАЗИВАТИСЯ   «ЗНАЮ МІСТА».       В УКРАЇНІ Є 460 МІСТ. БАГАТО? А  В  НИХ  ПРОЖИВАЄ МАЙЖЕ  70% УСЬОГО НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ. ЗАРАЗ МИ БУДЕМО НАЗИВАТИ МІСТА – ОБЛАСНІ ЦЕНТРИ УКРАЇНИ. ДЛЯ ТОГО, ЩОБ БУЛО ЧЕСНО,  Я   ПОПРОШУ  2  КОМАНДИ  СТАТИ У 2  РЯДОЧКИ  ОДИН  НАВПРОТИ   ОДНОГО, ЩОБ   ВАМ  БУЛО  ЗРУЧНО.    КОМАНДИРИ, ШИКУЙТЕ     СВОЇ  КОМАНДИ !    ДЛЯ  ТОГО,  ЩОБ  ВИ  НЕ ЗБИЛИСЯ, ЯКА КОМАНДА НАЗВАЛА   МІСТО, -  МИ    БУДЕМО    КИДАТИ М ЯЧИК ОДИН ОДНОМУ. ПОЧИНАЮТЬ «КОЗАЧАТА»

НАЗИВАЙ МІСТО І КИДАЙ М «ЯЧИК СВОЄМУ НАПРОТИ СУПРОТИВНИКУ.

(ОСТАННІЙ КИДАЄ М» ЯЧ ВЕДУЧІЙ. ВОНА ПІДНІМАЄ ЙОГО ВГОРУ І ХОРОМ ГОВОРЯТЬ:

                       ЦЕ НАША Україна

- ДОБРЕ. ПРОШУ СІДАТИ. НУ, ЩО, ШАНОВНЕ ЖУРІ,   ЯК      НАШІ   ДІТИ   ВПОРАЛИСЬ    З 1ЗАВДАННЯМ?..........

(КОМАНДИРИ ПІД МУЗИКУ ПІДХОДЯТЬ ДО ЖУРІ, БЕРУТЬ ЗЕРНЯТКА, НЕСУТЬ ДО СОНЯШНИКА І ВСТАВЛЯЮТЬ ЙОГО ТУДИ В ЦЕНТР)

 - ДІТИ, А   ВИ ЗНАЄТЕ, ЩО  В УСЬОМУ СВІТІ ВІДОМА    НАША     УКР.      ВИШИВАНКА      І УКРАЇНСЬКА ПІСНЯ?   ВИШИВАНКА – ЦЕ НАЦІОНАЛЬНИЙ        СИМВОЛ  НАШОГО НАРОДУ, ЦЕ ОБЕРІГ.      ОБРАЗ   СОРОЧКИ   ЧАСТО ЗУСТРІЧАЄТЬСЯ В НАРОДНИХ ПІСНЯХ.   І Я ПРОПОНУЮ    ВАМ   НА   МУЗИЧНУ  ПАУЗУ ПОСЛУХАТИ ПРО НЕЇ ПІСНЮ У ВИКОНАННІ АНІ   ВДОВІНОЇ,  -  ВАШОЇ ОДНОКЛАСНИЦІ.

 

 

           ПІСНЯ  «МАМИНА СОРОЧКА»-

http://mp3party.net/music/8234683

 

          -КОЛЕСО ФОРТУНИ КРУТЕ

- ПОДИВИМСЯ, ЩО ТУТ У НАС НАМАЛЬОВАНЕ          -                (ЛЮДИ) – ЦЕ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ.

- ДІТИ, А  ВИ  ЗНАЄТЕ, ЩО  НАША  УКРАЇНА ДУЖЕ-ДУЖЕ  БАГАТА   НА   ТАЛАНТИ   І ТАЛАНОВИТИХ  ЛЮДЕЙ? ВОНА ВИПУСТИЛА У СВІТ ВИДАТНИХ ЛЮДЕЙ, НАУКОВЦІВ, УЧЕНИХ. ВОНИ ПРОСЛАВЛЯЮТЬ СВОЮ УКРАЇНУ НЕ ТІЛЬКИ У НАС В УКРАЇНІ, А Й ДАЛЕКО ЗА ЇЇ МЕЖАМИ. ВОНИ ЗДОБУВАЮТЬ ПРИЗИ, МЕДАЛІ, ВИСТУПАЮТЬ НА МІЖНАРОДНИХ К – САХ. Я ДУМАЮ, ЩО КОЛИ ВИ ВИРОСТИТЕ, ТО ТАКОЖ СТАНЕТЕ ЗНАМЕНИТОСТЯМИ. А ТЕПЕР ДАВАЙТЕ Ж МИ ПЕРЕВІРИМО, ЯК ВИ ЗНАЄТЕ ВІДОМИХ В УКРАЇНІ ЛЮДЕЙ – І НЕ ТІЛЬКИ НАШИХ СУЧАСНИКІВ, А ЩЕ Й ТИХ, ЩО ЖИЛИ КОЛИСЬ ДУЖЕ ДАВНО. ПРОШУ ПО-ЧЕРЗІ ПІДХОДИТИ ДО СТОЛУ (ПОКАЗУЮ РУКОЮ І БЛИЖЧЕ ПІДХОДЖУ ДО СТОЛУ), ВИБИРАТИ КАРТИНКУ І НАЗИВАТИ, ХТО Ж ТАМ ЗОБРАЖЕНИЙ. (КОЛИ НАЗВАНО, ТО ПОРТРЕТ ВІДДАЄТЬСЯ КОМАНДИРУ І ОПЛЕСКИ).

- ШАНОВНЕ ЖУРІ ! ЯК СПРАВИЛИСЯ ДІТИ ІЗ ЗАВДАННЯМ ?...

- МОЛОДЦІ ! ДУЖЕ ГАРНО! ТОДІ, ВИ ДУЖЕ ЛЕГКО ВПОРАЄТЕСЯ ІЗ НАСТУПН.ЗАВДАННЯМ ПІСЛЯ МУЗИЧНОЇ  ПАУЗИ.

 

ТАНОК «ВИШЕНЬКИ-ЧЕРЕШЕНЬКИ –

http://mp3party.net/music/108680

 

(«ШУМОГРАЙ»   ПОДАЄ ЗВУКИ ІНСТРУМЕНТАМИ  У  ПАУЗІ-ПІДГОТОВЦІ ДО  ТАНЦЮ)

 -ДО КОЛЕСА ФОРТУНИ ЗАПРОШУЄТЬСЯ……

-ЩО ВИПАЛО,- ДАВАЙТЕ ПОДИВИМОСЬ. ДУЖЕ ГАРНИЙ СИМВОЛ ! ЩО Ж ВІН ОЗНАЧАЄ?

У  КОЖНОЇ ДЕРЖАВИ Є СВОЇ ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ: ГІМН, ГЕРБ, ПРАПОР. ПРАПОР ЗАВЖДИ ОЗНАЧАВ ЄДНІСТЬ ЗЕМЕЛЬ. ВІН ОБ ЄДНУВАВ ЛЮДЕЙ В ОДИН НАРОД. КОЖЕН НАРОД В УСІ ЧАСИ ДУЖЕ ШАНОБЛИВО СТАВИВСЯ ДО СВОГО ПРАПОРА. ВОЇНИ, ВИРУШАЮЧИ В ПОХІД, ВИСОКО ПІДНІМАЛИ ПРАПОР. З НИМ БІЙЦІ ІДУТЬ У БІЙ. ПРАПОР ЗАХИЩАЮТЬ І БЕРЕЖУТЬ. НА ЧЕСТЬ ПРАПОРА Є НАВІТЬ ДЕРЖАВНЕ НАЦІОНАЛЬНЕ СВЯТО. У НАШОМУ ПРАПОРІ Є 2КОЛЬОРИ.

- ХТО ЗНАЄ, ЯКІ? – А ЯКИЙ КОЛІР ЗВЕРХУ?

- ЩО ВІН ОЗНАЧАЄ? (НЕБО, ВОДУ)

- А ЯКИЙ ЗНИЗУ? ЩО ВІН ОЗНАЧАЄ?(СОНЦЕ)

- А ЩЕ? ПШЕНИЧКУ, ХЛІБЧИК. ОСЬ ЦІ СИНЬО-ЖОВТІ КОЛЬОРИ НА НАШОМУ ПРАПОРІ З ДАВНІХ-ДАВЕН, ЩЕ, КОЛИ БУЛА КИЇВ.РУСЬ.

- НУ, ЩО Ж, ДАВАЙТЕ МИ З ВАМИ ЗАРАЗ І СКЛАДЕМО НАШ ДЕРЖАВНИЙ ПРАПОР. КОЖЕН УЧАСНИК КОМАНДИ ПОВИНЕН ШВИДКО ПО-ЧЕРЗІ ПІДІЙТИ ДО МОЛЬБЕРТА І ОХАЙНО НАКЛЕЇТИ 2 ЖОВТІ АБО 2 СИНІ КВАДРАТИКИ. БУДЬ ЛАСКА, ДАВАЙТЕ ПОЧНЕМО ПІД РАХУНОК: 1,2,3 – ПОЧАЛИ.

(ГРАЄ МУЗИКА……………………………………..)

  • ШАНОВНЕ ЖУРІ, ЯК ДІТИ ВПОРАЛИСЬ?

(ПОКАЗУЮ ЇМ З МІСЦЯ, ЯК ВИКОНАЛИ ЗАВДАННЯ)

 

ПАТРІОТИЧНИЙ   ТАНОК   З   КУЛЬКАМИ

 

КОЛЕСО    - О, ДУЖЕ ЦІКАВЕ ЗАВДАННЯ !

ПАЗЛИ.

ПАЗЛИ – ЦЕ ТАКА ГРА, ГОЛОВОЛОМКА, ЯКА ДУЖЕ КОРИСНА І ДЛЯ ДІТОК, І ДЛЯ ДОРОСЛИХ. ВОНА РОЗВИВАЄ МИСЛЕННЯ, ПАМ ЯТЬ, УВАГУ, УЯВУ.  (ПОКИ ГОВОРЮ, А КОМАНДИРИ СПУСКАЮТЬ СТОЛИ – РОЗДВИНУТІ, РОЗКЛАДАЮТЬ ВСЕ ДО К – СУ)

-ОСЬ МИ ЗАРАЗ ПЕРЕВІРИМО, ЯКІ ТАКІ УМІЛІ УЧАСНИКИ НАШОЇ ГРИ. А БУДУТЬ ВОНИ СКЛАДАТИ З РОЗРІЗАНИХ ЧАСТИН ОРНАМЕНТ. БУДЬ ЛАСКА, КОМАНДИ, ПІДІЙДІТЬ ДО СТОЛІВ, СТАНЬТЕ ЗРУЧНО. ПРИГОТУВАЛИСЯ? ПОЧАЛИ !

(ПІД  МУЗИКУ ДІТИ  СКЛАДАЮТЬ,  А  ЯК СКЛАЛИ, ТО В КОЛІ БЕРУТЬСЯ  ЗА  РУКИ І УТВОРЮЮТЬ ЗІРОЧКУ)

-ШАНОВНЕ ЖУРІ, ВАМ СЛОВО!

 

(ОГОЛОШУЄТЬСЯ МУЗИЧНА ПАУЗА-ГРА ДЛЯ КОМАНДИ «ШУМОГРАЙ»)

     ГРА НАЗИВАЄТЬСЯ «ХТО СПРИТНІШИЙ». НА ПУФАХ Є ВІНОЧОК І ШАПКА. ДВОМ УЧАСНИКАМ   ПОТРІБНО БУДЕ ПІД МЕЛОДІЮ ТАНЦЮВАТИ, А ЯК СПИНИТЬСЯ МУЗИКА, ТО ДІВЧИНЦІ ОДЯГТИ ВІНОЧОК, А ХЛОПЧИКУ – ШАПКУ. ХТО ПЕРШИЙ ЦЕ ЗРОБИТЬ, ТОЙ І ПЕРЕМОЖЕЦЬ.

  • ХТО БАЖАЄ ПОЗМАГАТИСЬ?

 

(…………………………………………………………..)

(МУЗ.СУПРОВІД……………………………………...)

 

- ОСТАННІЙ    РАЗ   ПОКРУТИМО      КОЛЕСО ФОРТУНИ.              ПОГЛЯНЬТЕ,   ЩО   У  НАС ЗОБРАЖЕНО?         (ВІНОЧОК)

- ДРУЗІ !   А   ДАВАЙТЕ   МИ   ЗАРАЗ   З   ВАМИ ПОГРАЄМО   В   ГРУ «ВІНОЧОК». КОМАНДИРИ,  РОЗДАЙТЕ,  БУДЬ  ЛАСКА, СТРІЧКИ   ТА  ВИШИКУЙТЕ СВОЇ   КОМАНДИ.

МИ   ЗАРАЗ   БУДЕМО   ПЛЕСТИ   ВІНОЧОК.

ПОТРІБНО СТРІЧКИ ЗАВ ЯЗАТИ НА ВІНОЧКИ, ЯКІ ТРИМАТИМУТЬ КОМАНДИРИ. ЦЕ ВАШОЇ КОМАНДИ  ВІНОЧОК  (ДАЮ КОМАНДИРУ),   А ЦЕ – ВАШОЇ.

-ВИ ПО - ЧЕРЗІ БУДЕТЕ ПІДБІГАТИ  І В ЯЗАТИ ГАРНО    СТРІЧЕЧКУ   НА   ВІНОЧОК.   НУ ЩО, ГОТОВІ? ПОЧАЛИ.

(В» ЯЖУТЬ   ПІД    ПІСНЮ            «ЯК  У  НАС НА УКРАЇНІ») 

 

 

 

 

 

-ШАНОВНЕ   ЖУРІ!     ЯК    НАШІ    УЧАСНИКИ СПРАВИЛИСЬ  З  ЗАВДАННЯМ?

- ДЛЯНАШИХ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ-ОДНОКЛАСНИКІВ ТЕЖ   Є  ГРА  «БУКВОГРАД».        ДЛЯ УЧАСТІ НЕОБХІДНІ    6 УЧНІВ,  ЯКІ  БУДУТЬ  ІЗ  БУКВ СКЛАДАТИ  СЛОВА.  БУДЬ ЛАСКА,  ВИЙДІТЬ БАЖАЮЧІ.             ЗАВДАННЯ:

  1. ПОЛОТНИЩЕ, ПРАПОР, ДЕРЖСИМВОЛ – (СТЯГ)
  2. УРОЧИСТИЙ МУЗТВІР – СИМВОЛ ДЕРЖАВИ – (ГІМН)
  3. ЕМБЛЕМА, ЯКА НАЛЕЖИТЬ ДЕРЖАВІ –

ДЕРЖСИМВОЛ – (ГЕРБ)

 

  • А  НА НАШОМУ КОЛЕСІ ЗАКІНЧИЛИСЯ

ВСІ  ЗАВДАННЯ. ДАВАЙТЕ ТЕПЕР ПОДИВИ

МОСЯ, ЧИЙ СОНЯШНИК БІЛЬШЕ ЗАРОБИВ ЗЕРНЯТОК. НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, ХТО СТАНЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ – ВСІХ ЧЕКАЄ СОЛОДКИЙ СЮРПРИЗ,          АДЖЕ ВСІ СТАРАЛИСЬ І ГАРНО   ГРАЛИ.

 І    ПАМ» ЯТАЙМО, ЩО ВИГРАВАТИ І ПРОГРАВАТИ ТРЕБА ВМІТИ ГІДНО!

  • ДАВАЙТЕ ХОРОМ ПОЛІЧИМО ЗЕРНЯТА КОМАНДИ «КОЗАЧАТА»,      ТЕПЕР КОМАНДИ «СОКОЛЯТА».      ДАВАЙТЕ ОПЛЕСКАМИ            ПРИВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!
  • - НА ЗАВЕРШЕННЯ  ПРОПОНУЮ СТОЯЧИ ЗАСПІВАТИ   ВСІМ   ГАРНУ  ПІСНЮ.

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 січня 2019
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку