Музична пауза №1
Катя Осадча: Бенедикт Камбербєтч і Мартін Фріман-чим здивують нас сьогодні актори британського міні-серіалу компанії «Гартсвуд Філмс»?
-День народження 1-Б класу в ХЗОШ№78.
-Який напрям наосліп обере капелюх школи Чарівництва та Магії?
-Це світське життя. Я-Катя Осадча. Ми готові розважити Вас головними зірковими сенсаціями. Дивіться далі.
Музична пауза №2
Місіс Хадсон: Джентельмени! До вас якась дама!
По-моєму справа буде надзвичайно цікавою.
Шерлок Холмс. Запросіть її, місіс Хадсон.
(Місіс Хадсон іде. Вбігає жінка, мати учня)
Мати: Допоможіть, у мене пропав хлопчик, мій улюблений синочок. Ось тільки лист від нього і залишився. Я шукала його всюди. Джентльмени, тільки на вас вся надія.
Шерлок Холмс: Заспокойтеся, будь ласка, дайте листа!(Передає листа Ватсону)Читайте, Ватсон!
Ватсон (читає): Дорога матусю! Нарешті вдалось виділити хвилиночку, щоб написати тобі. Часу зовсім немає. Завтра у нас три контрольні, дві самостійних. Пишу тобі на перерві маючи вільний доступ до необхідних вимірювальних приладів. А сьогодні мені ще потрібно іти на факультатив з англійської мови, а я забув зошит в букварі Воскресенської/Цепової. Принеси його мені будь-ласка. Твій син .(Ватсон віддає листа Шерлоку Холмсу)
Шерлок Холмс(нюхає листа): Що скажете Ватсон?
Ватсон (теж нюхає): Пахне «Снікерсом» і пиріжками, роздрукований на принтері НР Laser Jet 1320.
Шерлок Холмс: Судячи з усього, ваш син солодкоїжка, завжди має кишенькові гроші, дуже своєрідний смак і навчається в 1-Б класі.
Ватсон: Неймовірно, як ви здогадались?
Шерлок Холмс: Елементарно, Ватсоне!
Як ви вірно помітили, лист пахне шоколадом, значить хлопчик любить солодке; що стосується школи, то, судячи з листа, хлопчик читає Воскресенську/Цепову, що в нашій слідчій практиці явище досить рідкісне і він дуже завантажений у навчальному закладі, тобто він дуже інтелектуально розвинений, а тому листа писав не від руки, а роздруковував за допомогою комп’ютера.
Ватсон: А що означає запах пиріжків?
Шерлок Хомс: Думаю, що він смакує пиріжками після смачного обіду в шкільній їдальні.
Мати хлопчика: Так, джентльмени, ви, як завжди, праві. Бідний хлопчик. Так любити пиріжки і шоколад може тільки мій синочок!
Шерлок Холмс: Так… ХЗОШ№78 (Бере телефон, набирає номер).
Алло! Пришліть матеріали по ХЗОШ№78.
(Входить міс Хадсон)
Міс Хадсон: Містер Холмс, вам факс.
Шерлок Холмс (бігло прочитує факс) Тепер я знаю де його шукати.
Нам потрібен перший клас.
(Вибігає учень).
Учень. Ура! Ми виграли у квідич! (Повертається і побачивши матір кидається до неї). Мамо, ти знайшла мене?!
Мати: Дякую, джентельмени допомогли. Синочку, як ти схуд! Можливо, ну його цю школу,переведемося у 82?
Учень: Ну що ти, матусю, ХЗОШ №78 – це так здорово! Ти вчасно — у нас в школі сьогодні ж свято - день народження 1-Б.
Мати: Я зовсім забула! Мерщій веди!
Музична пауза №3
(Вихід першокласників)
1.Яскраве сонечко надворі
Кидає промінці у клас.
Такої радості ніколи
В житті ще не було у нас.
Тож радій, родино, з нами,
Бо сьогодні свято в нас –
Нам, маленьким шестирічкам,
Школярами стати час.
2.Як були ми дошкільнята,
То ходили в дитсадок.
А тепер вже інший час –
Бо зустріла школа нас.
3. Прощай, дитинства любий світ.
Нас жде життя цікаве, нове.
До навчання тепер усіх
Ласкаво просить рідна школа,
4.Ми старанні, працьовиті,
Всі веселі і завзяті.
Ось послухайте, як вміють
Першокласники співати.
Музична пауза №4
Пісня «Україна –це я,Україна-це ми…»
Першокласники:
1. У цьому році перший раз
Пішов я в школу в перший клас,
І першим в класі з того дня
З’являтись став до школи я.
2.Хвилювався, як ніколи!
Хвилювався я весь час!
Бо тоді я йшов до школи
Перший раз у перший клас.
3. Хвилювалась мама,
Хвилювався тато,
Чи мене до школи
В перший клас пускати.
-Ти іще маленький,
Почекай ще трішки,
Сили наберися,
Хай зміцніють ніжки,
4.А я усміхнувся ,
Заспокоїв неньку:
Подивись ,матусю,
Хіба я маленький?
5.Сам я піднімаюсь
Рано- пораненьку
І буджу сестричку:
-Уставай маленька.
6. І в руках таки я
Трохи сили маю,
Бо повну тарілку
Борщу виїдаю.
7.А коли ще зранку
Молока нап’юся,
То такий сміливий-
Ніщо не боюся!
8.То чого я маю
Удома сидіти,
Коли в школі вчаться
Шестилітки-діти?
9. Буду я учитись,
Буду виростати,
Буду Україну нашу будувати!
10.Ох і довго я збирався
Перший раз у перший клас.
Разів десять одягався
І вмивався десять раз.
11. У новий портфель поклав
Дев’ять ручок,два пенали,
Сім машинок,пиріжок
Нема місця для книжок.
12.Ну а я всю ніч крутився,
Прокидався раз у раз.
Думав,що вже запізнився
Перший раз у перший клас
13.Наче весела родина,
Всі ми зайшли в світлий клас.
Отоді і почалося
Нове життя у нас.
14. Дорогі учителі,
Не хвилюйтесь марно,
Ми іще хоч і малі,
Та вчитись будем гарно!
15.А зараз з гордістю
Сказати можем ми:
Разом.
Ми вже не дошкільники,
Ми вже школярі!
Музична пауза №5
Флешмоб першокласників.
Першокласники:
1.Ось і школа.
Квіти загойдалися вгорі.
Ті, що звались просто — діти.
Нині звуться школярі!
Осінь ніжно розпустила
Фарби кольорів
І до школи запросила
Нас, маленьких першачків.
2. На відмінно вчитись хочу,
Є вже зошит з букварем,
Був я вчора просто хлопчик
Став сьогодні школярем.
3. Мріяв я ходить до школи,
Дванадцятки заробляти.
Ти, матусю, не хвилюйся,
Буду добре працювати.
4. Я ще звечора збиралась
Йти до школи в перший клас!
Одягалась, і взувалась,
Та складала
Всі книжки, пенал і папку...
І кота свого взяла...
Він виймав із ранця лапки,
Виповзав і виповзав.
5. Хто ж кота в портфель ховає?
Йому ж місця там нема!
Вдома хай пісень співає,
Чи на сонечку дріма.
6. Краще в ранець ляльку взяти!
Та ж тихесенько лежить!
І не буде виповзати,
Буде з нами букви вчить.
7. А от я машинку маю,
Тільки ви вгадайте : де?
Так маскую, так ховаю
Навіть мама не знайде!
8. Ви хіба маленькі, діти,
Що без ляльок вам не жить?
Ми ж ідемо букви вчити,
Математику учить!
9. Будем добре ми навчатись,
Хоч ця справа не легка!
Тільки шкода нам прощатись
З іграшками дитсадка...
10. Станем вчитись залюбки,
Збережем свої книжки,
А читати і писати
Будемо найкраще ми.
11. Ми старанно і сумлінно
Будем вчитись на відмінно.
Оберемо депутата
І дамо йому наказ:
Щоб перерв було багато,
А урок – в неділю раз.
Проведемо конкурс гарний
«Міс» і «Містер» 1 – й клас.
Як знайдеться спонсор класний,
Так поїдемо до США.
Отакі в нас перші плани,
Ви поправте, як не те.
Музична пауза №6
Інтерв’ю з батьками першокласників.
Катя Осадча: А зараз наш спеціальний репортаж- інтерв’ю з батьками першокласників.
-Як готувалися до школи?
-Що найбільше вас турбувало?
-Як минула саме ваша адаптпція до школи?
-Яку ви бачите роль батьків у процесі навчання?
-Що порекомендуєте для того,щоб клас був успішним?
-Які методи заохочення ви використовуєте?
-Чи памятаєте Ваш улюблений предмет у школі?
-Дякую.
Музична пауза №7
(Клятва батьків)
Дітям в навчанні допомагати:
Завдання вирішувати наполегливо,
Твори писати зрозуміло!
Щоденники в п’ятницю перевіряти!
Заходи терміново приймати!
На зборах виступати активно,
Всі проблеми вирішувати оперативно!
КЛЯНЕМОСЬ! КЛЯНЕМОСЬ! КЛЯНЕМОСЬ!
Музична пауза №8
Першокласник.
Учитель питає: — Де зошит? — Забув…
Спасибі скажіть, що хоч сам я прибув.
Сестричка і мама біжать на навчання,
А татко зі мною зоставсь, як звичайно.
Мене у садок він за звичкою взяв,
Швиденько завів, перевзув, причесав.
Сказав: — Біжи з дітками грайся, синок.
— Татусю, та ж я маю йти на урок!
Забули ми зошит, забули букварик,
Який же із мене тепер вже школярик?
Затям собі, татку: щоб не забувати,
Ще звечора сумку будеш готувати!
Інсценування усмішок
* * *
— Володю, підемо після школи грати у футбол?
— Не можу, я повинен допомогти таткові готувати мої уроки.
* * *
— Іринко, а хто за тобою сидить?
— Я не знаю, бо вчителька казала, що обертатися назад не можна.
* * *
— Вставай, Максимку, бо спізнишся до школи.
— Не спізнюся. Школа цілий день відчинена.
Годинник
Щось годинник – каже тато,
Раптом зупинився.
Треба в чистку віддавати,
Мабуть, запилився.
- Звідки взятись тому пилу? – мовила Аліна –
Я ж годинник з милом мила,
Там нема й пилинки.
Учениця:
Батьки – чомучки
Ну і мама! Ну і тато!
Наче справжні дошколята!
Нічогісенько не знають,
Смішно і сказать комусь,
Бо щодня мене питають
Лиш одне: чому й чому?
- Ти чому образив віту?
- А чому отримав двійку?
- І чому прийшов так пізно?
- Та чому в шкарпетках різних?
- ти чому такий непослух?
- А чому не стелиш постіль?
- Ти чому це вірш неучиш?
- А чому портфель без ручки?
- І чому такий синець?
Ох, настане мій кінець!
Не поясниш їм ніколи –
Хоч би й дуже захотів…
Треба їх віддать до школи –
Хай питають вчителів.
Учень:
Коли б начальником я став,
Хоч на одну годину,
То я одразу наказав
Закон ввести єдиний:
У дні святкові й вихідні
Батьків не допускати
Без нас у парк, на стадіон,
До цирку й до театру.
Ще й всюди входи б спорядив
Словами охоронними:
« Вхід без дітей для всіх батьків –
Суворо заборонено!»
Музична пауза №9
П’єса «Як Лінусь перестав лінуватися»
Молодці!А хто добре,старанно працює,тому потрібно й
відпочивати. Скоро у вас розпочнуться осінні канікули,щоб ви набралися сил для подальшого навчання. А тепер – казка,дивіться будь ласка!
1-й ведучий:Жили на світі два коти:
Лінусь і Мурчик-два брати.
2-й ведучий:Лінусь на сонечку лежав,
А школи він не поважав!
Лінусь: Нащо мені вчитися?
Не люблю трудитися!
Краще буду тут лежати,
Вгору лапки задирати.
Спати буду-скільки схочу:дні і ночі,дні і ночі !
(Лягає,потягається.)
1-й ведучий:А Мурчик вчився так,як слід.
Це був старанний дуже кіт.
Мурчик: (з букварем)
Ходжу я в школу залюбки!
Читати вчуся я книжки,
Писати й рахувати
Щоб все на світі знати!
2-й ведучий:Якось до котів у гості
Завітав знайомий Костик.
Рибку він приніс смачну
Та шкода лише одну!
Костик: Дам тому хто відгадає,
Скільки сім плюс три.
Хто знає?
Мурчик: Десять!
1-й ведучий: Мурчик відповів
І смачненьку рибку з їв!
А Лінусь цього не знав,
Тільки лапку облизав.
2-й ведучий:А потім ще прийшла Тетянка.
Тетянка: Ось це свіжесенька сметанка!
Хто скаже,скільки два і шість,
Той цю смачну сметанку з їсть.
Лінусю,скільки?
Лінусь: Я не знаю.
Тетянка: Тоді я в Мурчика спитаю.
Мурчик: Це вісім ,точно знаю я!
Тетянка: Бери!Сметанка ця-твоя!
Лінусь: То он як вигідно навчатись!
Не буду більше лінуватись!
Піду до школи і навчуся!
(бере портфель)
Разом: Ти правильно сказав ,Котусю!
Учителька: Учіться,діти,й ви старанно!
Не тільки рибку і сметану-
Усе вам принесуть знання-
Яскраве світло серед дня!
Музична пауза №10
Шановні гості! Увага! Настає урочистий момент. Першокласники дадуть клятву “Учня початкової школи”.
Буду в школі вчитись читати,
Гарно писати і рахувати,
Буду в альбомі своїм малювати,
Твори писати, вірші вивчати.
Обіцяю.
Обіцяю не лінуватись,
Добросовісно трудитись,
Педагогів поважати,
І оцінки гарні мати.
Обіцяю.
Книги й зошити любити,
Берегти, а не губити.
Акуратними завжди бути,
Щоб нічого не забути.
Обіцяю.
На уроках не жувати,
Не дрімати і не спати,
І домашні всі завдання
На дванадцять готувати.
Обіцяю.
Буду вчитись я сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них гарні діти.
Обіцяю. Обіцяю. Обіцяю.
Музична пауза №11
Катя Осадча: Що ж, сьогодні ми стали свідками народження класу.
Тож реєструється 1-Б клас!
Свідоцтво про народження
Мати |
Забуга Світлана Миколаївна |
Діти |
15 хлопчиків та 18 дівчаток |
Характер дітей |
Веселі,розумні,допитливі,жваві і навіть дуже жваві |
Загальна вага |
кг |
Загальний зріст |
4087 см |
Розвиток |
нормальний |
Перспективи |
блискучі |
Унікальний матеріал для народження класу надали |
Мами,тата,бабусі,дідусі,брати та сестри учнів цього класу,люблячі та турботливі |
Реєстрація |
м.Харків ХЗОШ№78 |
Музична пауза №12
А зараз, шановні першокласники, обіцяний сюрприз…
Герміона:Привіт! Я-Герміона,почесна учениця професора Дамблдора, запрошена на свято,щоб посвятити вас у школярі.
Гаррі Поттер: Я-Гаррі Поттер,випускник школи Хогвардс,мракоборець.
Герміона: ну,розумієте-чарівні предмети,мітли,
зілляваріння,трансфігурація,захист від темних сил.
Гаррі Поттер: Сьогодні свято не просте у вас-воно буває тільки раз. Тож сьогодні ми посвячуємо новобранців у першокласники.
Герміона:Бачу я усі готові,тож почнемо посвячення- розподіл чарівним капелюхом Хогвардса.
Гаррі Поттер:
Грифіндор:
Відвага, неабияка самопожертва та хоробрість. В битві або на дуелі проявляють запал і щирість переконань, відстоюють власну точку зору, як леви.
Герміона:
Рейвенклав :
Розум, проявлений у навчанні, неабияка начитаність, консервативність поглядів, переконань, дотепність у розмовах, творчість у чарівних проектах та життєва мудрість взагалі. Навчаються прекрасно, але собі ставлять життєву мудрість вище за знання з трансфігурації, наприклад.
Гаррі Поттер:
Гафелпаф:
Доброта, щирість і працьовитість. Чесні, не вміють брехати. Працьовиті, відверті.
Герміона:
Слизерин:
Дотепність, чистота крові ,висока аристократичність і вміння себе подати ,можуть допомогти ворогам вибратись із скрутної ситуації…
Гаррі Поттер:
Ну такі розумні, майже як я.
Герміона:
Оце так діти молодці!
Ви стали школярами!
Настав той час,щоб вас вітали!
Гаррі Поттер:
Отже,підводячи підсумок,прошу всіх встати!Всі ви зараховані в шкільне братство!
Музична пауза №13
Герміона:
А ми вирішуємо назад,у чарівний світ,до Хогвардсу.
Гаррі Поттер:
Я і мої друзі ще зустрінемося у стінах вашої школи. А на згадку про це чудове свято я дарую вам ключики знань.
Музична пауза №14
Катя Осадча: Зірки 5-Б та зірочки 1-Б були героями цього світського тижня. А вже наступного разу чекайте прем’єру свята «Святий Миколай». Заходьте на наш сайт, а також пишіть на нашу електронну пошту. Ваша Катя Осадча.