Музика, що застигла в камені 5 клас(НУШ)

Про матеріал
Презентація "Музика, що застигла в камені " , для здобувачів освіти, які вивчають образотворче мистецтво у 5 класі (НУШ). В презентації дано поняття архітектури, її видів та представлено різні види архітектурних споруд. Дано творче завдання «Будинок моєї мрії» та представлені зразки робіт по даній тематиці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Музика, що застигла в камені 5 клас НУШ

Номер слайду 2

«Архітектура — це музика, що застигла в камені», — сказав Ґете. Чи згодні ви із цим висловом?Йо́ганн Во́льфганг фон Гете, німецький поет, драматург, прозаїк, науковець, державний діяч, театральний режисер і критик,Сюанькун-си («висячий монастир»), Китай

Номер слайду 3

Мистецтво архітектури формувалося, починаючи зі стародавнього світу. Багато споруд будувалося під впливом різних культур та релігій. Михайлівський Золотоверхий монастир. Київ

Номер слайду 4

Архітектура (з грец. — будівничий) — це мистецтво будування, вміння проєктувати й створювати житлові будинки, суспільні та виробничі споруди, села й міста, площі та вулиці, сади й парки.

Номер слайду 5

Давньоримський зодчий Вітрувій у своєму трактаті «Десять книг про архітектуру» сформулював три основні вимоги до архітектури — доцільність, міцність та краса. Чому, на вашу думку, саме такі вимоги до архітектури було сформульовано Вітрувієм? Чи можна виділити якусь тільки одну вимогу?

Номер слайду 6

Сьогодні відомо понад 80 середньовічних манускриптів із текстом цього трактату, переведеного різними мовами світу. Найстаріший зі знайдених датується 996 роком і зберігається в Британському музеї. Однак найвідомішою ця робота стала в добу Відродження. Перше друковане видання трактату в Італії здійснив Поджо Браччоліні у 1486–1492 рр. Для допитливих Одне з видань трактату Вітрувія «Десять книг про архітектуру»

Номер слайду 7

В містах різних країн світу можна побачити давні фортеці, собори, палаци, театри й інші будови, перед якими з’являється бажання зупинитись і дивитися на них, затамувавши подих.

Номер слайду 8

Саме так ми іноді зупиняємось перед картиною чи скульптурою в музеї.

Номер слайду 9

Шедеври архітектурного мистецтва — це символи країн. Весь світ захоплюється древнім Акрополем в Афінах. Акрополь в Афінах

Номер слайду 10

Софіївським собором у Києві та Києво-Печерською лаврою. Києво-Печерська лавра. Софіївський собор у Києві,

Номер слайду 11

оперними театрами у Львові й Одесі, Ейфелевою вежею в Парижі. Цей список можна продовжувати дуже довго. оперний театр у Львові Ейфелева вежа в Парижіоперний театр у Одесі

Номер слайду 12

Однак, на відміну від живопису та графіки, скульптури чи декоративно-прикладного мистецтва ми не тільки дивимось на творіння архітекторів, а й постійно їх використовуємо.

Номер слайду 13

А які архітектурні споруди подобаються вам? Де вони розміщуються? Які емоції вони викликають, коли на них дивитесь? Чи відомі вам прізвища архітекторів/архітекторок, які їх створили? Що цікаве ви можете розповісти про архітектуру вашого рідного краю?Замок Любарта. Символ величі Волині

Номер слайду 14

Архітектура (з грец. — будівничий) — це мистецтво будування, вміння проєктувати й створювати житлові будинки, суспільні та виробничі споруди, села й міста, площі та вулиці, сади й парки.

Номер слайду 15

Види архітектури. Архітектура об’ємних споруд. Ландшафтна архітектура. Містобудування

Номер слайду 16

Кожна архітектурна споруда має своє призначення — для проживання чи праці, навчання або відпочинку тощо. Відповідно до призначення архітектура поділяється на житлову (індивідуальні та багатоквартирні будинки), громадську (культові, побутові, освітні, лікувальні, промислові споруди тощо), а також містобудування (призначене для проектування нових міст та реконструкції старих, міських районів) та ландшафтна архітектура (проектування садово-паркових середовищ).

Номер слайду 17

Розвиток архітектури дуже тісно пов’язаний з уподобаннями та потребами суспільства. Тому саме архітектура дуже чітко виражає характер епохи.

Номер слайду 18

Уважно подивіться на світлини з архітектурними об’єктами. Визначте, які архітектурні споруди найстаріші, а які — найсучасніші. Яким чином ви це визначили?Чи зможете проаналізувати, як ці споруди виражають характер епохи? Якими, на вашу думку, мають бути будинки, щоб стати прикрасою вулиці, міста (села), країни та, навіть, світу?

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Творче завдання«Будинок моєї мрії». Для виконання завдання використовуйте графічні матеріали. Мистецькі поради. Спочатку виконай кілька ескізів майбутнього будинку. За основну форму будинку візьміть одну з геометричних фігур (чотирикутник, трикутник та інші) або одне з геометричних тіл ( куб, паралелепіпед, призму, піраміду, конус, циліндр). Також можете пофантазувати і вибрати інші форми будиночка (у вигляді руки, гриба та інше) або ж поєднайте одні форми з іншими. Оздобте свій будинок допоміжними деталями. Акуратно виконайте роботу.

Номер слайду 22

Переглядаємо відео Робота в групах. Об’єднайтеся в групи. Відчуйте себе архітекторами та архітекторками майбутнього!Використовуючи різні матеріали (пластилін, папір, гілочки дерев), зробіть проєкт «Місто майбутнього» або «Яким буде моє рідне місто (селище) у 2022 році». Підготуйте доповідь до вашого проєктуhttps://cloud.orioncentr.com.ua/index.php/s/Lin. Ysypy. ANM76d. Z

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Бажаю вам творчого настрою і натхнення!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чурсінова Любов Іванівна
    Презентація відповідає програмі та навчальному матеріалу з образотворчого мистецтва. Виклад логічний, послідовний, якісний. Зачаровують роботи дітей. Дякую, колего!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
5312
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку