28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

My family. Relationship in my family

Про матеріал

Конспект уроку для учнів ПТНЗ з педмету: "Англійська мова" (10 клас). Тема уроку: "My family. Relationship in my family". Урок насичений лексикою, наочністю та різними видами діяльності.

Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

ВПУ №17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку №9

на тему: «My family»,

проведеного у групі № 21 ВПУ №17

викладачем англійської мови

Назаренко Анною Вячеславівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         Дніпро,2018 р.

Тема уроку: My family.

Мета:

Практична: вивчити та практикувати лексичний матеріал; тренувати вживання нових лексичних одиниць та теперішнього простого часу; удосконалювати навички усного мовлення й читання та письма.

Розвиваюча: розвивати творчі здібності учнів; розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів.

Освітня: розширити кругозір учнів щодо важливості шанобливого спілкування, шани і поваги до батьків.

Виховна: виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Тип уроку: І(повідомлення нового матеріалу).

Вид уроку: розширення лексичних знань, розвиток граматичних знань.

Обладнання: Підручник за ред. Плахотника (англійська мова, 10 клас), роздатковий матеріал.

Схематичний план уроку:

І. Організаційний момент.(2 хв)

 Етап 1. Привітання.(1 хв)

 Етап 2. Повідомлення теми уроку.(1 хв)

ІІ. Основна частина. (35 хв)

 Етап 1. Уведення в іншомовну атмосферу.(2 хв)

 Етап 2. Актуалізація опорних знань учнів (2 хв.)

2.1. Мотивація навчальної діяльності учнів, оголошення теми та мети уроку (1 хв.)

 Етап 3. Ознайомлення з новою лексикою.(10 хв.)

Етап 4. Розвиток лексичних навичок.(10 хв) Розвиток навичок діалогічного мовлення.(10 хв.)

ІІІ. Заключна частина уроку (8 хв.).

Етап 1. Рефлексія (4 хв.)

Етап 2.Повідомлення домашнього завдання та інструктаж до його виконання (1 хв.)

Етап 3. Підведення підсумків уроку (1 хв).

Етап 4. Оцінювання роботи учнів на уроці (1 хв.).

Етап 5. Прощання з учнями (1 хв.).

 

Хід уроку:

Етап уроку. Мета.

Прийом

                   Зміст уроку

І. Організаційний момент.

Етап 1. Привітання.

Етап 2. Повідомлення теми уроку.

 

 

 

II. Основна частина.

Етап 1. Уведення в іншомовну атмосферу.

Мета: підготувати до сприйняття іноземної мови.

Прийом: переклад та коментування прислівя.

 

 

 

Етап 2. Актуалізація опорних знань учнів.

2.1. Мотивація навчальної діяльності учнів, оголошення теми та мети уроку.

 

Етап 3. Ознайомлення з новою лексикою.

Мета: розширити словниковий запас.

Прийом: переклад іншомовної лексики, використовуючи мовну здогадку.

 

 

 

 

 

Етап 4. Розвиток лексичних навичок. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Мета: закріпити засвоєння нової лексики. тренувати нову лексику в процесі діалогічного мовлення.

Прийом: складання міні-діалогів, зіставлення лексичних одиниць з правильним перекладом.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Етап 1. Рефлексія.

 

 

Етап 2.Повідомлення домашнього завдання та інструктаж до його виконання.

 

 

Етап 3. Підведення підсумків уроку.

 

Етап 4. Оцінювання роботи учнів на уроці.

 

Етап 5. Прощання з учнями.

T: Good morning, students! I’m very glad to see all of you and hope, that our lesson will be very interesting and useful for you. Today we’ll speak about our families. But first of all, tell me please who is absent today?

The previous lesson we wrote a test and your marks are:
(коментування оцінок)

 

 

What is the day today?

What is the date today?

What is the month today?

(учні відповідають на питання)

Good job! Now open your exercise-books and write down the date.

Look at the board and read the proverb and try to translate it. Do you agree with it? Why?

“East or west – home is best”.

(діти коментують прислів’я).

 

What means family for you?

(пропонують варіанти)

Today we shall speak about relationships in your families. And after this lesson you will can describe your own families and members of your families.

 

 

You have different qualities. Read them, please and say which of them related to the word “Family” and which of them are opposite to this word.

(робота біля дошки. Діти сортують слова to argue, to rely, to trust, to lie, to punish, to reward, to forget, to love за змістом відповідно до певних колонок).

 

Now, look at the new words on your books at p.6. Let’s read and translate them together and write the translation in your exercise-books.

(учні читають слова з перекладом та записують їх у зошити)

 

Now, let’s do exercise 11 at p.5.

Work in pairs. Make up short dialogues. Answer the questions on the p.8 ex.15. And write down answers into the exercise-books.

(виконують вправу)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What new information did you know? What is the family to you? What it means for you? Which qualities must be in a happy family? Why do you think so?

(дають відповіді)

 

Write down your home task.

  1. In your exercise books make a text about your own family.
  2. Learn by heart the phrases.

 

 

So, today we learnt many new phrases about our family. You worked very hard, though you should work better.

 

Your marks are…

 

 

Thank you for attention and for the lesson! Good bye!

 

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
407
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку