Старовижівський професійний ліцей
Паспорт КМЗ Хімія
Викладач: Маркевич Н.Г.
-2022- |
Розділ І
Навчально- методична документація
з навчального предмета
№ п/п
|
Назва документа
|
Рік затвердження
|
1 |
Навчальна програма |
|
|
Хімія. Рівень стандарту. |
2017 р. |
|
Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407)
|
|
|
|
|
2 |
Поурочно – тематичні плани |
2021 р. |
|
|
|
3 |
Комплекти контрольних завдань( за темами програми) |
2019-2021 |
|
Теорія будови органічних сполук |
|
|
Вуглеводні |
|
|
Оксигеновмісні органіні сполуки |
|
|
Спирти |
|
|
Жири |
|
|
Вуглеводи |
|
|
Нітрогеновмісні органічні сполуки |
|
|
Синтетичні високомолекулярні речовини |
|
|
Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин |
|
|
Періодичний закон та періодична система хімічних елементів |
|
|
Хімічний зв’язок та будова речовини. |
|
|
Хімічні реакції |
|
|
Неорганічні речовини та їх властивості. Неметали. |
|
|
Неорганічні речовини та їх властивості. Метали. |
|
|
Хімія і прогрес людства |
|
Розділ ІІ
Навчальна література з предмета
Вид літе- ратури |
Автор, назва, рік видання |
К-сть наявних примір- ників |
Необхід-но додат. придбати |
За роками |
||||
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Підручник |
Л.П.Величко. Профільний рівень. Хімія. 10 клас. Київ. «Школяр» 2018. |
16 |
|
|
|
- |
- |
- |
О.Г.Ярошенко. Рівень стандарту. Хімія. 11 клас. Київ. «Оріон» 2019 |
16 |
|
|
|
- |
- |
- |
|
|
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальний посібник
|
О.В.Євтушенко Хімія. Практичні роботи і лабораторні досліди. Рівень стандарту. Київ. «Шлях» 2010 |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Збірник задач і вправ |
О.В.Березан Збірник задач з хімії |
1 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ ІІІ
Методичні посібники для викладачів
Вид літер. |
Автор, назва, рік видання |
К-сть наявних примір. |
Необхідно додат. придбати |
1 |
2 |
3 |
4 |
Методичні рекомендації
|
«Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році» Лист Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 № 1/9-482 |
1 |
- |
«Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5–11 класах» Лист Міністерства освіти і науки України від 27.12.2000 № 1/9–529 |
1 |
- |
|
|
|
- |
|
Навчально-методичні посібники
|
|||
|
Н.Л.Глінка Загальна хімія |
1 |
- |
|
А.М.Голуб Загальна неорганічна хімія |
1 |
- |
|
Н.М.Буринська Тренувальні вправи з неорганічної хімії |
1 |
- |
|
Л.П.Величко Роздавальний матеріал з органічної хімії. |
1 |
- |
|
О.І.Доридор Основи хімії |
1 |
- |
|
П.П.Попель Хімія учителю |
1 |
- |
Інтернет-ресурси з хімії
|
|||
Обмін досвідом.
|
«Хімічний світ». https: //chemworld.com.ua «Mozaik Education» https://www.mozaweb.com./uk/ Вебінари для вчителів на платформі «На урок».
|
|
|
Цікава хімія
|
· «New Generation». https://www.fasebook.com/ngedukation/posts/2617216481896986 |
|
|
Ігри та головоломки
|
· Застосунок «Хімічні речовини: органічні та неорганічні» . https://play.google.com/apps/detalis?
|
|
|
Освітні портали
|
· http://ostriv.in.ua Шкільний портал "Острів знань".Комплексна інформація про навчання і дозвілля. Чинні навчальні програми, методичні документи. Деякі окремі аспекти навчання. Плани роботи шкіл, атестація. Сценарії проведення свят, вікторин. Плани уроків. Зарубіжний досвід. Обмін педагогічним досвідом, обговорення, поради, точки зору. Про історію освіти, навчання та видатних педагогів. Питання ліцензування освітньої діяльності в Україні. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Огляди українських педагогічних видань, дайджести, публікації. · |
|
|
Електронні періодичні видання з хімії |
Журнал «Біологія і хімія в рідній школі». Журнал пропонує інструктивні матеріали, методичні рекомендації щодо вивчення окремих тем, розробки уроків, дидактичні матеріали для перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів, завдання олімпіад, конкурсів та їх розв'язання, а також ще багато цікавого й корисного для вчителя математики. · · |
|
|
Довідники-посібники, енциклопедії
|
· · http://www.krugosvet.ru/enc/nauka_i_tehnika/matematika/ Онлайн енциклопедія "Кругосвет" ( Розділ хімія і біологія) · http://www.mat.net.ua/mat/index.htm Електронна бібліотека з хімії · http://www.mathnet.ru/php/presentation_events.phtml?wshow=events&option_lang=rus Відеотека з хімії. В.Д. Шарко Диференційований підхід до навчання учнів в основній і старшій школі. В.Д.Шарко Методологічні засади сучасного уроку.
|
|
|
Дистанційне навчання
|
http://dl.kharkiv.edu/ Дистанційні курси .
|
|
|
Розділ ІV
Засоби навчання при вивченні окремих тем, розділів і вузлових питань навчального матеріалу з навчального предмета
Теми, підтеми, вузлові питання навчального матеріалу з предмета |
Назва посібника |
За роками |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Теорія будови органічих сполук.
|
Плакати, таблиці.
|
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 2 1 1 1
|
1 1 1 1 1
|
1 1 1
|
1 1
|
|
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Демонстрації:
|
3
3 |
3 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
||
Навчальні проекти:
Алгоритм розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. |
10 |
|
5 |
|
|
|
- |
||
Вуглеводні.
|
Плакати, таблиці.
|
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
1 2 1 2 2 |
2 1 2 1 |
1 1 1
|
1
|
1
1
|
|
|
||
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Слайди, діапозитиви |
8 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Демонстрації:
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Навчальні проекти:
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Алгоритм розв’язування розрахунковх задач: 1.Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. 2. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.
Колекції:
|
1 1
1 |
|
15
15 |
|
|
|
|
||
Оксигеновмісні органічні сполуки.
|
Плакати, таблиці.
|
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
4 3 2 2 4
|
1 1 1 1 1 |
1 |
1
|
1 1 1 |
|
|
||
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Слайди, діапозитиви |
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Демонстрації:
Набір реактивів для демонстрацій.
|
|
|
|
|
|
|
- |
||
Навчальні відео.
Алгоритм розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку домішок. Інструкції до практичної роботи «Розв’язування експериментальних задач».
|
9
15
15 |
5 |
1
15
15 |
1 |
1 |
1 |
1 |
||
Нітрогеновмісні органічні сполуки.
|
Плакати, таблиці.
|
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
4 2 2 1 1
|
1 к 1 к 1 к 1 к
|
1 к |
1 к
|
1к 1 к |
|
- |
||
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Слайди, діапозитиви |
5 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Презентації
|
1 |
|
1 |
|
|
|
- |
||
Навчальні відео
|
4 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
||
Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. |
Плакати, таблиці.
|
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 2 1 1 1
|
1 1 1 1 1
|
1 1 1 |
1 1
|
|
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
10 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Презентації
|
- |
3 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
||
Навчальні відео
Колекції:
|
4
1 1 |
4 |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
||
Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин.
|
Плакати, таблиці.
|
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
1 2 1 1 2
|
1 1 1 1
|
1 |
1
|
1 1 |
|
- |
||
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Слайди, діапозитиви |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Презентації
|
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
- |
||
Навчальні відео
|
4 |
3 |
|
1 |
1 |
1 |
|
||
Періодичний закон і періодичн система хімічних елементів. |
Плакати, таблиці. Періодична система хімічних елеметівД.І.Менделєєва.
|
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 1 1 1 1
|
1 1 1 1 1
|
1 1
|
1 1
|
1 |
|
|
||
Презентації
|
1 |
3 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
||
Навчальні відео 1.Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Навчальні проекти. 1.Застосування радіонуклідів у медицині. 2.Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології. |
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
- |
||
Хімічний зв’язок і будова речовини. |
Плакати, таблиці.
|
4 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
ППЗ |
1 |
- |
- |
- |
- |
|
|
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 2 1 1 1
|
1 1 1 1 1
|
1 1 1 |
1 1
|
|
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
10 |
- |
- |
- |
- |
|
|
||
Презентації
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||
Навчальні відео 1.Ковалентний хімічний зв’язок. 2.Йонний хімічний зв’язок. 3.Металічний хімічний зв’язок. 4.Водневий хімічний зв’язок. Навчальний проект. 1.Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.
|
4 |
|
|
|
|
|
|
||
|
|||||||||
Хімічні реакції.
|
Плакати, таблиці.
|
3 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
ППЗ |
- |
1 |
1 |
- |
- |
|
|
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 2 1 1 1
|
1 1 1 1 1
|
1 1 1 |
1 1
|
|
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
10 |
- |
- |
- |
- |
|
|
||
Презентації
|
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
||
Навчальні відео
|
4 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
||
Навчальні проекти. 1.Гальванічний елемент з картоплі, лимону. 2.Види і принципи роботи малих джерел електричного струму,утилізація їх. |
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Алгоритми розв’язування розрахункових задач. 1.Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. |
10 |
5 |
5 |
- |
- |
- |
- |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Неорганічні речовини та їх властивості.
|
Плакати, таблиці.
|
6 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
ППЗ |
- |
1 |
1 |
- |
- |
- |
- |
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
2 2 2 1 3
|
1 1 1 1 1
|
|
1 1
|
1 1 1 |
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
|
- |
- |
- |
- |
|
|
||
Презентації
|
2 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
||
Навчальні відео
|
5 |
3 |
1 |
1 |
1 |
|
|
||
Навчальні проекти.
|
2 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Набір реактивів для лабораторного досліду №2 Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля. |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||
Неорганічні речовини і їх властивості (метали).
Хімія і прогрес людства.
|
Плакати, таблиці.
|
3 |
- |
- |
- |
- |
|
|
|
ППЗ |
- |
1 |
1 |
- |
- |
|
|
||
Роздатковий матеріал: картки-завдання самостійні роботи тестові завдання опорні конспекти контрольні роботи
|
1 2 1 2 1
|
2 1 1 1 1
|
1 1 1 |
1 1
|
1 |
|
|
||
Слайди, діапозитиви |
4 |
- |
- |
- |
- |
|
|
||
Презентації
|
4 |
2 |
- |
1 |
1 |
|
|
||
Навчальні відео
|
4 |
2 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
||
Інструктивні картки практичних робіт.
|
10
10 |
5
5 |
5
5 |
10
10 |
|
|
|
||
Набір хімічних реактивів до ПР. |
|
|
|
|
|
|
|
||
Навчальні проекти.
Алгоритм розв’язування розрахункових задач.
Роздатковий матеріал: картки – завдання самостійні роботи опорні конспекти тестові завдання контрольні завдання
Навчальні відео:
Навчальні проекти:
|
5
10
10 1 2 1 1
5
2
2 |
5 |
5
5 1
1 1 |
10 |
|
|
|
||