На допомогу вчителям,
які навчають дітей з особливими освітніми потребами у 2 класах.
Ці бланки допоможуть вчителям провести та оформити моніторинг навчальних досягнень учнів з ООП з української мови, читання, математики та «Я досліджую світ» у 2 класі.
Моніторинг навчальних досягнень з української мови
_____________________________________ (ПІ учня/учениці), _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення __________ півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування, письмова перевірка
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Правильно вимовляє звуки й слова української мови. |
|
|
|
|
Розрізняє голосні й приголосні, тверді й м’які звуки. |
|
|
|
|
Пише, дотримуючись гігієнічних і технічних норм. |
|
|
|
|
Списує слова, речення, текст. |
|
|
|
|
Правильно розміщує речення, заголовок і текст на сторінках зошита. |
|
|
|
|
Записує з голосу вчителя слова. |
|
|
|
|
Записує з голосу вчителя речення, тексти (45-50 слів). |
|
|
|
|
Поділяє слова на склади. |
|
|
|
|
Поділяє слова, використовуючи правила переносу слів. |
|
|
|
|
Складає і записує речення. |
|
|
|
|
Користується правилом написання великої літери на початку речення, в іменах і прізвищах людей, кличках тварин, назвах міст і сіл. |
|
|
|
|
Правильно інтонує речення різні за метою висловлювання. |
|
|
|
|
Логічно впорядковує деформований текст. |
|
|
|
|
Добирає заголовок із запропонованих. Добирає заголовки до малюнка, тексту. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з читання
_______________________________________ (ПІ дитини), ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти. |
|
|
|
|
Правильно інтонує прості речення з огляду на розділові знаки. |
|
|
|
|
Визначає, називає персонажів художнього твору, виділяє серед них головного. |
|
|
|
|
Визначає за допомогою вчителя головну думку твору. |
|
|
|
|
Переказує невеликий прочитаний текст або його уривок. |
|
|
|
|
Відповідає на запитання у зв’язку з темами, що вивчаються; сам запитує. |
|
|
|
|
Відтворює діалог. |
|
|
|
|
Будує діалог (4-5 реплік) з однолітками. |
|
|
|
|
Вступає в рольову гру. |
|
|
|
|
Вживає етикетну лексику, слова звертання. |
|
|
|
|
Розповідає напам’ять скоромовки, вірші, загадки. |
|
|
|
|
Розповідає (3-4 речення) про себе, свою родину, дім (квартиру). |
|
|
|
|
Описує когось, щось (за аналогією). |
|
|
|
|
Розповідає за змістом малюнків. |
|
|
|
|
Розповідає казки українською мовою. |
|
|
|
|
Грає в дитячі ігри українською мовою. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з математики
_______________________________ (ПІ дитини), ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування, письмова перевірка
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Відтворює послідовність чисел у межах сотні. |
|
|
|
|
Порівнює числа в межах сотні. |
|
|
|
|
Розрізняє парні й непарні числа. |
|
|
|
|
Подає числа у вигляді суми розрядних доданків. |
|
|
|
|
Додає і віднімає круглі числа. |
|
|
|
|
Виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел. |
|
|
|
|
Обчислює усно зручним для себе способом. |
|
|
|
|
Перевіряє правильність обчислень. |
|
|
|
|
Коментує виконання обчислень. |
|
|
|
|
Записує математичні твердження, подані в текстовій формі. |
|
|
|
|
Називає компоненти додавання. |
|
|
|
|
Називає компоненти віднімання. |
|
|
|
|
Знаходить невідомі компоненти дії додавання. |
|
|
|
|
Знаходить невідомі компоненти дії віднімання. |
|
|
|
|
Користується інструментами для вимірювання величин. |
|
|
|
|
Розпізнає геометричні фігури за істотними ознаками. |
|
|
|
|
Креслить відрізки заданої довжини. |
|
|
|
|
Вимірює сторони геометричних фігур. |
|
|
|
|
Обчислює довжину ламаної. |
|
|
|
|
Розв'язує прості задачі. |
|
|
|
|
Розв'язує складені задачі. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг навчальних досягнень з предмета «Я досліджую світ»
____________________________________ (ПІ дитини), _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами,
після закінчення першого півріччя навчального року.
Форма проведення усне опитування
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Виконує прості спостереження. |
|
|
|
|
Описує явища живої і неживої природи. |
|
|
|
|
Розповідає про себе, свою родину, клас, громаду. |
|
|
|
|
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища. |
|
|
|
|
Розрізняє здорові і шкідливі звички. Дотримується здорового способу життя. |
|
|
|
|
Пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі. |
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших. |
|
|
|
|
Доречно вживає слова чемності. |
|
|
|
|
Надає допомогу, коли просять та звертаються по неї. |
|
|
|
|
Розпізнає державні символи України. |
|
|
|
|
Дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів. |
|
|
|
|
Розпізнає зміни в живій та неживій природі. |
|
|
|
|
Класифікує за певними ознаками рослини і тварин своєї місцевості, тіла неживої природи. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
На допомогу вчителям,
які навчають дітей з особливими освітніми потребами у 2 класах.
Ці бланки допоможуть вчителям провести та оформити моніторинг динаміки розвитку мовленнєвої, когнітивної, соціальної, емоційно-вольової, фізичної сфер дітей з особливими освітніми потребами.
Моніторинг динаміки розвитку
мовленнєвої сфери
________________________________ (ПІ дитини) , ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами.
Форма проведення усне опитування, бесіда, спостереження
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Спілкується українською мовою усно, дотримуючись норм усного мовлення. |
|
|
|
|
Вступає в діалог та веде його українською мовою |
|
|
|
|
Звертається до співрозмовника, вживаючи етикетні формули |
|
|
|
|
Підтримує бесіду щодо обговорення змісту усного медіаповідомлення. |
|
|
|
|
Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіатекстів (комікси, світлини, дитячі журнали, дитячі передачі тощо). |
|
|
|
|
Адекватно відповідає на запитання. Вміє звернутися із запитанням і дати відповідь. |
|
|
|
|
Розігрує, будує діалоги за малюнком і змістом казки |
|
|
|
|
Будує невеликі власні висловлювання на основі сприйнятого на слух тексту |
|
|
|
|
Створює тексти за серією малюнків чи на основі власних спостережень |
|
|
|
|
Добирає заголовки до сюжетних малюнків і розповідає за їх змістом . |
|
|
|
|
Відтворює сприйняте на слух, переказує невеликий текст, розповідає, передає інформацію, ділиться враженнями про почуте чи побачене. |
|
|
|
|
Висловлює оцінювальні судження |
|
|
|
|
Визначає героїв, оцінює їхні вчинки |
|
|
|
|
Розповідає зв’язно (5-8 речень), логічно, чітко і в міру голосно у зв’язку з вивченими темами. |
|
|
|
|
Розповідає напам’ять скоромовки, вірші, загадки. |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг динаміки розвитку
когнітивної сфери
_______________________________________ (ПІ дитини), ______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами.
Форма проведення усне опитування, бесіда, спостереження
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Відтворює сприйняте на слух |
|
|
|
|
Розуміє зміст прочитанного |
|
|
|
|
Відповідає на запитання |
|
|
|
|
Запам'ятовує навчальний матеріал |
|
|
|
|
Диференціює суттєві ознаки від несуттєвих |
|
|
|
|
Дослідження процесів впізнавання - впізнає малюнки |
|
|
|
|
Дослідження процесів впізнавання - впізнає геометричні фігури |
|
|
|
|
Знаходить, виділяє зайве |
|
|
|
|
Знаходить, що з чим пов'язане |
|
|
|
|
Знаходить пари |
|
|
|
|
Переносить знання на практику |
|
|
|
|
Планує, контролює та оцінює результати виконання завдань, аналізує свою діяльність |
|
|
|
|
Розуміє нструкції вчителя |
|
|
|
|
Виконує завдання за алгоритмом |
|
|
|
|
Встановлює логічні послідовності подій |
|
|
|
|
Встановлює причинно-наслідкові зв’язки |
|
|
|
|
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
|
|
Вміє концентрувати увагу |
|
|
|
|
Піднімає руку на уроці. Задає запитання |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг динаміки розвитку
соціальної сфери
________________________________ (ПІ дитини) , _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами.
Форма проведення усне опитування, бесіда, спостереження
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Дотримується ввічливості під час спілкування з однолітками, дорослими |
|
|
|
|
Дотримується етичних норм спілкування з дорослими та учнями
|
|
|
|
|
Дотримується шкільного режиму дня
|
|
|
|
|
Дисциплінований на уроках та на перервах
|
|
|
|
|
Намагається старанно та правильно виконувати доручення вчителя
|
|
|
|
|
Дотримується порядку на робочому місці, у класі та в інших шкільних приміщеннях
|
|
|
|
|
Бережно ставиться до шкільного майна, своїх та чужих речей
|
|
|
|
|
Підтримує охайним свій зовнішній вигляд
|
|
|
|
|
Має уявлення про різні позиції і точки зору
|
|
|
|
|
Намагається у процесі спілкування зрозуміти точку зору іншої людини
|
|
|
|
|
Виявляє інтерес до співпраці |
|
|
|
|
Знає свою адресу |
|
|
|
|
Розповідає про свою родину |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг динаміки розвитку
емоційно-вольової сфери
______________________________________ (ПІ дитини), _______ класу,
дитини з особливими освітніми потребами.
Форма проведення усне опитування, спостереження
Дата проведення _________________________
Характеристика поведінки дитини, емоцій та почуттів |
Проявляється |
Не проявляється |
Регулює свої дії вольовими зусиллями |
|
|
Часта зміна настрою |
|
|
Депресія |
|
|
Непосидючість |
|
|
Погана концентрація уваги |
|
|
Дратівливість, імпульсивність, тривога |
|
|
Різкі перепади настрою |
|
|
Відмовлення від роботи |
|
|
Прояв агресивної поведінки |
|
|
Проблемна поведінка |
|
|
Адекватно реагує на зауваження та заперечення оточуючих |
|
|
Часто перебуває під сильним впливом своїх захоплень |
|
|
Вміє співвідносити свої бажання з інтересами навколишніх |
|
|
Підвищений інтерес до ігрової діяльності |
|
|
Рухове розгальмування, швидка стомлюваність |
|
|
Емоційна нестабільність |
|
|
Замкненість в собі, прагнення до самоти |
|
|
Вміє відображати власні емоції та усвідомлювати емоції оточуючих |
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)
Моніторинг динаміки розвитку
фізичної сфери розвитку
_____________________________________ (ПІ дитини), ________ класу,
дитини з особливими освітніми потребами.
Форма проведення виконання вправ, спостереження
Дата проведення _________________________
Характеристика особистих досягнень. Очікувані результати навчання. |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує уваги і допомоги |
Дотримується правил безпечної поведінки на уроках фізкультури |
|
|
|
|
Правильно виконує організовуючі вправи
|
|
|
|
|
Виконує біг зі зміною напряму |
|
|
|
|
Біг із пришвидшеннями за сигналом. |
|
|
|
|
Виконує вправи для розвитку координації. |
|
|
|
|
Виконує пересування приставним кроком правим і лівим боком. |
|
|
|
|
Виконує біг позачергово з ходьбою. |
|
|
|
|
Виконує стрибки у довжину |
|
|
|
|
Виконує загальнорозвивальні вправи з м’ячем |
|
|
|
|
Виконує передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей. |
|
|
|
|
Впевнено тримає рівновагу на одній нозі. |
|
|
|
|
Стрибає на двох ногах. |
|
|
|
|
Відтворює заданий ритм. |
|
|
|
|
Виконує комплекс для профілактики плоскостопості. |
|
|
|
|
Бере участь у рухливих іграх та естафетах |
|
|
|
|
Виконує стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однією та двома ногами. |
|
|
|
|
Виконує стрибки зі скакалкою. |
|
|
|
|
Виконує вправи з м'ячем. |
|
|
|
|
Виконує ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому |
|
|
|
|
Вчитель ________ ___________________________ (підпис, ПІБ)
Асистент вчителя _________ _____________________ (підпис, ПІБ)