Урок з психологом Комунікаційна гра " Вгадай чия шапка?"

Про матеріал
Комунікаційна весела гра з елементами відеоматеріалу, розрахована на велику кількість дітей. Якщо не має змоги використати відео то можна і без нього просто пограти в веселу гру. Тренує пам'ять, розвиває уважність, спостережливість, гарно підіймає настрій в позитивному напрямкові.
Перегляд файлу

Матеріали на урок

Заняття з психологом на тему: Чия шапка? Гра-руханка з елементами повчального мультфільму.

Мета: розвиток уваги, пам’яті, уяви та комунікації дітей.

Вікова категорія: 2 – 6 років. Групове заняття.

Інструкція:

  Перед початком заняття збираємо в усіх дітей шапки і рукавиці в одну коробку, у старших можна ще збирати їх якісь особисті речі, але ті які можуть пізнати інші діти.

Хід гри:

  1. Привітання психолога з дітьми та дітей між собою.

 

  1. Передмова психолога – бесіда с дітьми про холодні пори року, про природні явища.

 

 

  1.  Відповідь-запитання:

 Чому потрібно вдягатися?

 Що потрібно вдягати?

 Навіщо?

Для чого потрібні рукавиці? Шарфи? А шапки?..

 

  1. Включаємо мультфільм: « Жила-була царівна – з Новим роком 2017» 2- га частинка  мультика- про шапку.

 

  1.  Якщо заборонено викладання матеріалу на російській мові, або не знайдете українську версію, цей мультик можна ставити без слів – запропонувати дітям самим озвучити на українській мові, коментувати разом з дітьми, доречі дуже цікаво і мега-розвиваюче виходить.

 

 

  1. Заносимо коробку з речами дітей. Дістаємо по одній речі, завдання: дітки повиння вгадати кому належить ця річ, господар речі мовчить, не признається, можна тільки хитренько посміхатися. Гра триває до тих пір, поки не відгадаються всі речі в коробці.

 

docx
Додано
2 квітня 2021
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку