ГЕОКЕШИНГ - ЦЕ ВЕСЕЛО.
Сценарій розваги для всіх вікових груп
Розробила вихователь ДНЗ№13” Топольок “
м. Костянтинівка Донецької обл. Добронос А.В.
НА ПОШУКИ ЗАГУБЛЕНИХ ДАРУНКІВ.
Завдання: Продовжувати знайомити дітей з різноманіттям природного
середовища у цікавій ігровій формі. Розвивати уміння орієнтуватись на місцевості, спираючись на знаки-вказівки, визначати напрямок маршруту; фонематичний слух, логічне мислення, здатність самостійно вирішувати виникаючі проблеми і завдання.
Формувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати разом, проявляти наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомогу. Продовжувати навчати грі у геокешинг.
Виховувати екологічно-доцільну поведінку, дружні, партнерські відносини.
Хід гри: /Усі групи дитячого садка збираються біля центрального входу у дитячий садок на площі. Діти вишу ковані у шеренги напівквадратом./
Ведуча: Діти, я хочу вам повідомити дуже приємну новину! Справа у тому, що діти з дитячого садка, що в Австралії надіслали нам посилку з сюрпризом. Це дуже приємно. Але трапилося щось неймовірне: коли посилка опускалася сюди на парашуті, її несподівано підхопив вихор і кудись закинув. Це дуже погано. Та ми з вами повинні обов’язково знайти її Згодні? /Діти відповідають/.
Ведуча: Ви, звичайно знаєте, що під час подорожі вам будуть зустрічатися труднощі та небезпеки. Чи зможете їх подолати? Не злякаєтесь? Тоді-вперед, на пошуки, але спочатку треба укріпити свої сили. Тож швиденько по порядку всі шикуймось на зарядку. /Діти виконують комплекс фізичних вправ. Після закінчення зарядки лунає чийсь голос/.
Чорномор: Ха! Ха! Ха! Подарунки шукати зібралися! Це я-злий Чорномор закинув ваші подарунки. Не полюбляю дітей, мені не подобається, коли вони радуються, розважаються, тому і вирішив вас розстроїти.
Ведуча: Чорномор, чому ти такий злий? Діти не зробили тобі нічого поганого? Віддай їм, будь ласка подарунки.
Чорномор: Е, ні, я спостерігав за ними. Вони дуже часто сваряться, не прибирають іграшки, залишають їжу у тарілках, не слухають вихователів. І за це я вирішив їх покарати.
Ведуча: Діти, що будемо робити? /Відповіді дітей/. Вам треба пообіцяти Чорномору виправити всі свої помилки, тоді він вибачить вас і поверне дарунки. /Діти обіцяють все виправити/.
Ведуча: Ну що, тепер ти віддаш нам гостинці?
Чорномор: Я б віддав, але так розлютувався, що забув куди її закинув. Але залишилися позначки. Якщо зможете відшукати по них ваші подарунки, то візьміть вказівки-підказки. А я подивлюсь, хто з вас спритний, сильний, розумний. /Віддає конверти./
/Ведуча віддає конверт кожній групі. На аркуші указана вихідна позиція кожної групи . Діти відправляються на свої ділянки. На асфальті намальовано геометричну фігуру. Потрібно стати у середину фігури обличчям на схід, далі зробити шість кроків праворуч і знайти наступну підказку-завдання./
Завдання: 1. старша група:
- дайте відповідь, на який звук починається назва материка –Австралії?
- як називають мешканців Австралії? /австралійці/;
- даруємо подарунки австралійцям у назвах яких є звук - А;
- підкажіть назву материка, на якім знаходиться Україна;
- перелічить австралійцям українські національні страви;
- запропонуйте австралійським хлопчикам та дівчатам українську національну гру ./Діти пропонують гру і всі разом грають у неї/.
2. середня група:
- дайте відповідь, на ч який звук починається назва материка - Австралія?
- як називають мешканців Австралії? /австралійці/;
- даруємо подарунки австралійцям у назвах яких є звук – А /можна запропонувати обрати потрібні малюнки/;
- розкажіть, як називається держава у якій ми живемо?
- як називають нас з вами – мешканців України? /українці/.
Запропонувати вивчити віршик:
Українці ми маленькі, українці ми гарненькі,
Ти українка і я українка. /дівчата/
Ти українець і я українець. /хлопці/
Ми всі - українці./разом/
3. молодша група:
- роздивитися малюнки диких тварин, назвати їх;
- роздивитися малюнки дитинчат диких тварин, назвати їх;
- допомогти дитинчатам знайти своїх мам /д – гра” Мами і дитинчата “/.
Вихователь: Молодці, діти, а ось і наступна підказка: 1. ст. гр.- шукайте зелену стрілку і поспішайте за її напрямком; 2. сер гр.- шукайте синю стрілку і поспішайте за її напрямком; 3. мол. гр.- шукайте червону стрілку і поспішайте за її напрямком.
/Стрілки приводять дітей до наступного завдання/.
- Ст. гр.- конверт із завданням: попасти м’ячем у кільце, називаючи тваринку, що мешкає в Австралії;
- сер. гр.- вітер переплутав усі малюнки тварин, треба розмістити тварин на материках /або за природними зонами – ліс, степ, полюса, пустеля тощо;
- мол. гр. – нагодувати домашніх тварин /можна дрібні іграшки, можна картинки дидактичної гри тощо/.
/ Після виконання цього завдання діти отримують конверт із підказкою – подолати припони, слідуючи за стрілкою свого кольору/.
- На кінці припон знаходять наступний конверт з якого дізнаються, що їм потрібно знайти казкове дерево /можна задати напрямок стрілкою/.
- Групи дітей знаходять казкове дерево /можна одне для всіх або окремі для кожної групи/, казковий герой пропонує завдання:
1. ст. гр. - відповісти на запитання: а) якими словами починається казка; б) якими словами закінчується казка;
в) назвати якомога більше казок /або українських казок/;
г) казкова вікторина.
2. сер. гр.- а) з якої казки сюжет /за малюнком/;
б) виправ помилку;
в) підкажи назву казки за її героями.
3. мол. гр.- а) з якої казки герой;
б) хто за ким? /поява героїв казки” Колобок” або “Ріпка.”
- Казкове дерево віддає дітям конверт із підказкою – малюнком, де знаходяться подарунки. Діти розшукують подарунки і збираються на центральній площі для підведення підсумків. Далі муз керівник проводить з дітьми веселі руханки.
Ведуча: Ось як гарно всі попрацювали. Дуже приємно отримувати подарунки ,але треба і самим вміти їх дарувати. Тож поміркуйте, що ви можете надіслати дітям Австралії у подарунок і як це можна надіслати.
А зараз – до побачення. І до наступних зустрічей з веселою грою “Геокешинг.”