НА ПОШУКИ ЗАГУБЛЕНИХ ДАРУНКІВ Сценарій розваги для всіх вікових груп

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з різноманіттям природного середовища у цікавій ігровій формі. Розвивати уміння орієнтуватись на місцевості, спираючись на знаки-вказівки, визначати напрямок маршруту; фонематичний слух, логічне мислення, здатність самостійно вирішувати виникаючі проблеми і завдання. Формувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати разом, проявляти наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомогу. Продовжувати навчати грі у геокешинг. Виховувати екологічно-доцільну поведінку, дружні, партнерські відносини.
Перегляд файлу

ГЕОКЕШИНГ - ЦЕ ВЕСЕЛО.
Сценарій розваги для всіх вікових груп

Розробила вихователь ДНЗ№13” Топольок “

м. Костянтинівка  Донецької  обл. Добронос А.В.

 

 

 

НА ПОШУКИ ЗАГУБЛЕНИХ ДАРУНКІВ.

 

 

Завдання: Продовжувати знайомити дітей з різноманіттям природного   

середовища у цікавій ігровій формі. Розвивати уміння орієнтуватись на місцевості, спираючись на знаки-вказівки, визначати напрямок маршруту; фонематичний слух, логічне мислення, здатність самостійно вирішувати виникаючі проблеми і завдання.

    Формувати інтерес до інтелектуальної діяльності, бажання грати разом, проявляти наполегливість, цілеспрямованість, взаємодопомогу. Продовжувати навчати грі у геокешинг.

      Виховувати екологічно-доцільну поведінку, дружні, партнерські відносини.

 

 

Хід гри: /Усі групи дитячого садка збираються біля центрального входу у дитячий садок на площі. Діти вишу ковані у шеренги напівквадратом./

Ведуча:  Діти, я хочу вам повідомити дуже приємну новину! Справа у тому, що діти з дитячого садка, що в Австралії надіслали нам посилку з сюрпризом. Це дуже приємно. Але трапилося щось неймовірне: коли посилка опускалася сюди на парашуті, її несподівано підхопив вихор і кудись закинув. Це дуже погано. Та ми з вами повинні обов’язково знайти її Згодні? /Діти відповідають/.

 Ведуча: Ви, звичайно знаєте, що під час подорожі вам будуть зустрічатися труднощі та небезпеки. Чи зможете їх подолати? Не злякаєтесь? Тоді-вперед, на пошуки, але спочатку треба укріпити свої сили. Тож швиденько по порядку всі шикуймось на зарядку. /Діти виконують комплекс фізичних вправ. Після закінчення зарядки лунає чийсь голос/.

Чорномор: Ха! Ха! Ха! Подарунки шукати зібралися! Це я-злий Чорномор закинув ваші подарунки.  Не полюбляю дітей, мені не подобається, коли вони радуються, розважаються, тому і вирішив вас розстроїти.  

Ведуча: Чорномор, чому ти такий злий? Діти не зробили тобі нічого поганого? Віддай їм, будь ласка подарунки.

Чорномор: Е, ні, я спостерігав за ними. Вони дуже часто сваряться, не прибирають іграшки, залишають їжу у тарілках, не слухають вихователів. І за це я вирішив їх покарати.

Ведуча: Діти, що будемо робити? /Відповіді дітей/. Вам треба пообіцяти Чорномору  виправити всі свої помилки, тоді він вибачить вас і поверне дарунки. /Діти обіцяють все виправити/.

Ведуча: Ну що, тепер ти віддаш нам гостинці?

Чорномор: Я б віддав, але так розлютувався, що забув куди її закинув. Але залишилися позначки. Якщо зможете відшукати по них ваші подарунки, то візьміть вказівки-підказки. А я подивлюсь, хто з вас спритний, сильний, розумний. /Віддає конверти./

/Ведуча віддає конверт кожній групі. На аркуші указана вихідна позиція кожної групи . Діти відправляються на свої ділянки. На асфальті намальовано геометричну фігуру. Потрібно стати у середину фігури обличчям на схід, далі зробити шість кроків праворуч і знайти наступну підказку-завдання./

Завдання: 1. старша група:

- дайте відповідь, на який звук починається назва материка –Австралії?

- як називають мешканців Австралії?  /австралійці/;

- даруємо подарунки австралійцям у назвах яких є звук - А;

- підкажіть назву материка, на якім знаходиться Україна;

- перелічить  австралійцям  українські національні страви;

- запропонуйте австралійським хлопчикам та дівчатам  українську національну гру ./Діти пропонують гру і всі разом грають у неї/.

 2. середня група:

- дайте відповідь, на ч який звук починається назва материка - Австралія?

- як називають мешканців Австралії? /австралійці/;

- даруємо подарунки австралійцям у назвах яких є звук – А /можна запропонувати обрати потрібні малюнки/;

- розкажіть, як називається держава у якій ми живемо?

- як називають нас з вами – мешканців України? /українці/.

       Запропонувати вивчити віршик:

     Українці ми маленькі, українці ми гарненькі,

      Ти українка і я українка. /дівчата/

       Ти українець і я українець. /хлопці/

       Ми всі - українці./разом/

 3. молодша група:

- роздивитися малюнки диких тварин, назвати їх;

- роздивитися малюнки дитинчат диких тварин, назвати їх;

- допомогти дитинчатам знайти своїх мам /д – гра” Мами і дитинчата “/.

Вихователь: Молодці, діти, а ось і наступна підказка: 1. ст. гр.- шукайте зелену стрілку і поспішайте за її напрямком; 2. сер гр.- шукайте синю стрілку і поспішайте за її напрямком; 3. мол. гр.- шукайте червону стрілку і поспішайте за її напрямком.

               /Стрілки приводять дітей до наступного завдання/.

- Ст. гр.- конверт із завданням: попасти м’ячем у кільце, називаючи тваринку, що мешкає в Австралії;

- сер. гр.- вітер переплутав усі малюнки тварин, треба  розмістити  тварин на материках /або за природними зонами – ліс, степ, полюса, пустеля тощо;

- мол.  гр. – нагодувати домашніх тварин /можна дрібні іграшки, можна картинки дидактичної гри тощо/.

 

 

 

 

 

/ Після виконання  цього завдання діти отримують конверт із підказкою – подолати припони, слідуючи за стрілкою свого кольору/.

- На кінці припон знаходять наступний конверт з якого дізнаються, що їм потрібно знайти казкове дерево /можна задати напрямок стрілкою/.

- Групи дітей знаходять казкове дерево /можна одне для всіх або окремі для кожної групи/, казковий герой пропонує завдання:

1. ст. гр. - відповісти на запитання:                                     а) якими словами починається казка;                                                                                                  б) якими словами закінчується казка;                           

                    в) назвати якомога більше казок /або українських казок/;

 г) казкова вікторина. 

2. сер. гр.-   а)  з якої казки сюжет /за малюнком/;

 б) виправ помилку;

 в) підкажи назву казки за її героями.

 

3. мол. гр.-  а) з якої казки герой;

 б) хто за ким? /поява героїв казки” Колобок” або “Ріпка.”

 

- Казкове дерево віддає дітям конверт із підказкою – малюнком, де знаходяться подарунки. Діти розшукують подарунки і збираються на центральній площі для підведення підсумків. Далі муз керівник проводить з дітьми веселі руханки.

Ведуча: Ось як гарно всі попрацювали. Дуже приємно отримувати подарунки ,але треба і самим вміти їх дарувати. Тож поміркуйте, що ви можете надіслати дітям Австралії у подарунок і як це можна надіслати.

А зараз – до побачення. І до наступних зустрічей з веселою грою “Геокешинг.”

doc
Додав(-ла)
Добронос Алла
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку