20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

На вулиці безпечно буде, як правил руху не забудеш

Про матеріал

Дана розробка уроку допоможе узагальнити та закріпити правила дорожнього руху, правила переходу вулиць і доріг та сприяє розвитку акторських здібностей у процесі повторення вивченого матеріалу у рольових ситуаціях

Перегляд файлу

Тема: «На вулиці безпечно буде, як правил руху не забудеш»

Мета: узагальнити та закріпити знання про правила дорожнього руху, правила переходу вулиць і доріг; формувати уміння дотримуватись правил дорожнього руху; розвивати навички правильної поведінки на дорозі; виховувати бережливе ставлення до свого життя і здоровя.

Обладнання: мультимедійні засоби, відеоматеріали, ілюстрації дорожніх знаків, серія малюнків, аудіозаписи, музичний супровід, роздатковий матеріал, сценічні костюми.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

(Вітання з гостями)

Щоб здоровя добре мати,

Про безпеку треба дбати.

Пропоную мандрувати,

Правила дорожні пригадати.

  1. Оголошення теми і завдань уроку.
  • Сьогоднішній  урок в нас, діти, не простий, він схожий на свято, на змагання, на гру. Ми з вами повторимо і узагальнимо знання про правила дорожнього руху, які вивчали  раніше. Бажаю вам успіхів!

Девіз уроку: «Дорожніх правил незнання, від виконання не звільня!»

  1. Основна частина. Вступна бесіда.
  • Діти, я думаю, що всі ви любите мандрувати, подорожувати. Так чи ні? От сьогодні ми з вами помандруємо в «Країну пішохідних наук». Тоді відгадайте загадку і таким чином виберемо транспорт, на якому і відправимось у сьогоднішню подорож.

 

Загадка

Бігаю по рейках я,

Але я не потяг.

Маю вуса, друзі, теж,

Але я не тролейбус.

Не впізнали? Вай-вай-вай…

Я ж новесенький…. (трамвай).

  • Ви відповіли правильно і маєте право подорожувати в «Країну пішохідних наук». А я буду вашим екскурсоводом. Щасливої дороги! Поїхали!

Пісня «Голубий вагон»

Правила дорожні ми вивчаємо,

Памятай, нічого не забудь.

Друже, щоби лихо не спіткало нас,

На дорозі ти уважним будь!

             Приспів:

Сірою змійкою лине вдаль, лине вдаль

Вірна доріженька в наше майбуття.

Кожному знакові віримо, віримо.

Буде щасливою стежечка життя.

  • А зараз ми ознайомимось із зупинками нашої подорожі:
  1. «Світлофор»;
  2. «Загадкова»;
  3. «Творча»;
  4. «Знайко».
  • Ще хочу сказати, що під час нашої подорожі на вас чекає багато сюрпризів.

Отже, перша зупинка «Світлофор»

(Виходить козак Світлофор)

Козак: - Я – козак Світлофор.

Здоровенькі були!

Як у вас чудово!

Хочу з вами я вести

Дружнюю розмову,

Маю питань досхочу

І перевірити вас хочу.

Гей, дівчата-помічниці,

Поспішайте, не баріться!

Світло, світло не моргайте,

Мої питання задавайте.

(Виходять дівчата)

Дівчата: - Ми – красуні-чарівниці.

Я – зелена, як годиться,

Я – червона, чепурна.

Я – жовтенька, ось така!

А окремо кожна з нас

Просто «світло» - супер-клас!

Вчитель: - Зараз поділимось на дві групи-команди: 1 – «Стрибайчики»,  2 – «Пустунчики». Хто відповість на питання правильно – зелений кружечок, неточно – жовтий, неправильно – червоний. А потім підрахує Світлофор і визначить переможця вікторини.

Вікторина

Дівчати по черзі читають питання, а світлофор видає кружечки. Підраховує. Говорить!

Світлофор: - Молодці, діти!

Бачу правила ви знаєте

І мене поважаєте.

До гарних зустрічей на дорозі!

Вчитель: - Діти, перед тим, як рушити далі, давайте відпочинемо і пограємо гру «Заборонено і дозволено».

Гра «Заборонено і дозволено»

  • Ну, що відпочили? Тоді поїхали далі.

Друга зупинка «Загадкова» (загадки)

  • Молодці! відгадали всі загадки, так як станція наша називається «Загадкова», то сьогодні до нас завітав загадковий гість. Давайте його запросимо!

Інспектор:

  • Добрий день, діти і шановні гості! Я – капітан команди Юних інспекторів руху ЗОШ І-ІІІ ст. с. Дубечне. Чим займається наша команда, я хочу розповісти у відеофільмі. Давайте подивимося уважно, а потім відповісте на мої питання.

Відеоролик (перегляд)

  • То чим займаються юні інспектори руху нашої школи?

(Допомагають учням і дорослим знати правила дорожнього руху і їх дотримуватись)

  • Які порушення дітей і дорослих ви помітили у фільмі?

(Учні відповідають)

  • Молодці! Я думаю, що ви будете гідною нашою зміною! (Сідає)

Вчитель: - Наступна наша зупинка «Творча». Наші учні покажуть, які вони творчі, як вміють ставити інсценізації, співати, розповідати вірші. Але перед цим, я пропоную трішечки потренуватися і провести таку фізкультхвилинку емоційну.

Фізкультхвилинка

  1. Насупитись, як чорна хмара!
  2. Як ви дивитесь на сонечко?
  3. Як дивиться кіт на мишу?
  4. Як моргає світлофор?
  5. Як реагує порушник, коли попався регулювальнику чи інспектору ДАІ?
  6. Як ви реагуєте, коли вчитель поставив 12 балів?
  7. А як реагували на подарунки Святого Миколая?
  • Добре. Тоді приступаємо до роботи.

Сценка «Школярик»

Школярик  біжить до школи на червоне світло. Зупиняє його ДАІшник.

ДАІ: - А ти чому правила порушуєш? Бачиш червоне світло? Куди спішиш?

Школяр: - В школу.

ДАІ: - А хіба тебе в школі не вчать правил дорожнього руху?

Школяр: - Та вчать, тільки я забуваю.

ДАІ: - Тоді давайте згадаємо, чого вчать у школі.

Пісня «Вчать у школі»

Знаки різнії вивчать,

Щоб могли застосувать.

Вчать у школі / 3 р.

Твердо правила всі знають,

Памятать, виконувать.

Вчать у школі / 3 р.

Інспектор ДАІ: - Три світла в світлофора є

Кожен з них наказ дає.

Червоне каже – заборона!

А жовте – приготуйся вмить!

Зелене – от тепер вже йдіть!

  • Тепер ти згадав, на яке світло треба йти?

Школяр: - Так. Вибачте, я більше не буду порушувати правила дорожнього руху.

 

«Лежачий поліцейський»

Інспектор: - Шановна громадянко, ви на великій швидкості переїхали «лежачого поліцейського»!

Жінка: - Ну, то й що? То ж не стоячого, тобто вас.

Інспектор: - А для чого ж він на дорозі?

Жінка: - Не знаю.

Інспектор: - А хто з вас, діти, знає?

Учень: - «Лежачий поліцейський» - регулює швидкість в небезпечних місцях.

Інспектор: - Зрозуміли?

Жінка: - Так. Регулює швидкість і переїхати приємно.

Інспектор: - Якщо хочеш довго жити,

Раджу зі мною дружити.

Забороняю швидко гнатись,

Прошу слухати і не вагатись!

«Лікарня»

Лікар: - Розкажіть, будь ласка, як ви потрапили в аварію?

Пацієнт: - Мене збила машина. Там стільки було доріг!!!

Лікар: - А чому ж ви не стали на «острівець безпеки»?

Пацієнт: - А що це?

Лікар: - А ось послухай.

Пісня «Острівець»

Весь покритий смужками

Абсолютно весь.

Острівець безпеки на дорозі десь / 2 р.

Весь покритий смужками

Абсолютно весь.

 

Там стоять в безпеці

Дорослі і малі

Зеленого чекають, навіть, школярі / 2 р.

Там стоять в безпеці

Дорослі і малі.

Лікар: - Ми повинні, друзі, пам’ятати,

Що закон дороги треба знати,

Щоб уникнути травм і переломів

Не забудьмо правила відомі.

Вчитель: - Молодці, діти. Гарно грали свої ролі. Я думаю, що ви зрозуміли зі сценок – що добре, а що погано?

А тепер я декілька хвилин буду інспектором!

Інспектор: - Ти куди? Хіба не бачиш – червоне якраз?

Порушник: - Колір бачу, тільки вчасно не помітив вас.

Вчитель: - Я надіюсь, що ви будете дружити із світлофором та інспекторами дорожнього руху. Бо від цього залежить ваше життя і здоровя та інших людей.

Ну і завершує нашу подорож зупинка четверта «Знайко». Ми повторимо про дорожні знаки.

 

Пісня на мотив «Два дубки»

На дорозі знаки є,

Дехто їх не впізнає.

 

Ми про них розкажемо

Та і ще й покажемо:

 

Оце лівий поворот

Їдеш – не розкривай рот.

 

При потребі – відпочинь,

Бо красива в нас Волинь.

 

Йди в підземний перехід –

Жити будеш до ста літ.

(Виходять учні з дорожніми знаками)

Учень 1: - Як побачиш такий знак –

Можеш усміхнутись,

Й через декілька хвилин

Про голод забутись.

Учень 2: - А оцей знак, ніби очі

Видно навіть серед ночі.

У червонім обідку

Заборону несе будь-яку.

Учень 3: - Тут наказую ходити,

Пішоходе любий.

Не підводьте мене, діти,

І шануйте всюди.

Учень 4: - В житті тобі все стане ясно

Пройдеш сміливо скрізь, завжди,

Якщо ти вивчиш знаки вчасно,

Тоді не трапиться біди.

  1. Заключна частина. Підсумок.

Ось ми проїхали всі зупинки і пригадали правила дорожнього руху. Я надіюсь, що ви будете відповідальними пішоходами. Дякую вам за урок. Сьогодні ви отримаєте гарні оцінки. Чи вам він сподобався? Що найбільше запам’яталось?

А зараз на згадку про нашу подорож я подарую вам «щасливий квиток» на всі подорожі в Новому році (вчитель роздає учням «щасливі квитки»).

Бажаю вам, щоб Новий рік

Був кращим, ніж минулий.

Щоб біди всі і ДТП

Вас боком обминули.

Щасливих доріг я усім вам бажаю

І ясних з ялинок вогнів.

Щоб завжди і всюди, у дні або ночі

Зелений усім вогник горів.

До побачення!

1

 

doc
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
19 березня 2018
Переглядів
659
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку