Начальні сходинки до інформатики.

Про матеріал

Навіщо нам комп'ютер. Ознайомити з призначенням комп'ютера. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп'ютером.

Перегляд файлу

Начальні сходинки до інформатики.

Мета. Ознайомити з призначенням комп’ютера. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.

Обладнання.  Книжки, зошити.

Хід уроку

I.       Організація класу. 

Гарно й зручно ми сідаєм,

Про комп’ютер все вивчаєм.

Нашу пам'ять ми включаєм –

Нові знання здобуваєм.

II.    Повторення правил техніки безпеки.

IІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Навіщо нам компютер? Можна все життя прожити, як Робінзон Крузо: без книжок, морозива, виделок. Можна, як і сто років тому, жити без компютерів, адже існува­ло людство без них.

Потрібно, наприклад, обчислити. Візьміть аркуш паперу, олівець і виконайте дії над числами. Але значно швидше і точніше це мож­на виконати на калькуляторі. А калькулятор - це і є маленький комп'ютер, на якому дуже приємно працювати.

Сьогодні важко уявити собі життя без комп’юте­рів. Комп’ютер допомагає всім. Він може допомог­ти відпочити, стати партнером в улюбленій грі. Без нього тепер неможливий науково-технічний про­грес. Але думати, творити здатна тільки людина. А компютер - навіть найскладніший та найсучасні­ший - тільки виконує те, що наказує йому людина. Щоправда, компютер - блискучий виконавець! За одну секунду він робить від сотень тисяч до мільярда операцій. За кілька годин він здатен виконати стіль­ки розрахунків, скільки не подужає гарний матема­тик за все своє життя.

ІV.    Сприймання та усвідомлення можливостей комп’ютера.

Робота з підручником. Щоб відповісти на запитання про можливості комп’ютера, прочитаємо оповідання в нашому підручнику.

 Назвіть приклади використання комп’ютера у різних сферах діяльності людини, очевидцями яких ви були?

  Чи використовуєте ви, ваші батьки комп’ютер для вирішення певних завдань і яких саме?

V. Виконуємо практичне завдання.

Завдання: зясуй, що вміє компютер і на яких уроках він може стати тобі в пригоді.

Порядок виконання

1.      Розглянь малюнки.

2.      Визнач, на яких уроках учні працювали з цими компютерами. Поясни свою відповідь.

http://3.bp.blogspot.com/-UdhI6gtwJxQ/UpkC55SP4lI/AAAAAAAAABs/LLfUmziJoYA/s1600/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF.png

 

3.  Зроби висновок: чи навчився ти визначати, у вивченні яких шкільних предметів тобі може допомогти компютер?

  1. Підсумок уроку.

На уроці ми гарно працювали, старались,

Про можливості комп’ютера дізнались.

Розум свій знаннями збагатили,

Бо уважно слухали і гарно вчили.

Тож заняття це пройшло не марно,

Будемо навчатись старанно і гарно.

 

docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
766
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку