Навіщо нам комп'ютер. Ознайомити з призначенням комп'ютера. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп'ютером.
Начальні сходинки до інформатики.
Мета. Ознайомити з призначенням комп’ютера. Розвивати логічне мислення, увагу. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером.
Обладнання. Книжки, зошити.
Хід уроку
I. Організація класу.
Гарно й зручно ми сідаєм,
Про комп’ютер все вивчаєм.
Нашу пам'ять ми включаєм –
Нові знання здобуваєм.
II. Повторення правил техніки безпеки.
IІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Навіщо нам комп’ютер? Можна все життя прожити, як Робінзон Крузо: без книжок, морозива, виделок. Можна, як і сто років тому, жити без комп’ютерів, адже існувало людство без них.
Потрібно, наприклад, обчислити. Візьміть аркуш паперу, олівець і виконайте дії над числами. Але значно швидше і точніше це можна виконати на калькуляторі. А калькулятор - це і є маленький комп'ютер, на якому дуже приємно працювати.
Сьогодні важко уявити собі життя без комп’ютерів. Комп’ютер допомагає всім. Він може допомогти відпочити, стати партнером в улюбленій грі. Без нього тепер неможливий науково-технічний прогрес. Але думати, творити здатна тільки людина. А комп’ютер - навіть найскладніший та найсучасніший - тільки виконує те, що наказує йому людина. Щоправда, комп’ютер - блискучий виконавець! За одну секунду він робить від сотень тисяч до мільярда операцій. За кілька годин він здатен виконати стільки розрахунків, скільки не подужає гарний математик за все своє життя.
ІV. Сприймання та усвідомлення можливостей комп’ютера.
Робота з підручником. Щоб відповісти на запитання про можливості комп’ютера, прочитаємо оповідання в нашому підручнику.
Назвіть приклади використання комп’ютера у різних сферах діяльності людини, очевидцями яких ви були?
Чи використовуєте ви, ваші батьки комп’ютер для вирішення певних завдань і яких саме?
V. Виконуємо практичне завдання.
Завдання: з’ясуй, що вміє комп’ютер і на яких уроках він може стати тобі в пригоді.
Порядок виконання
1. Розглянь малюнки.
2. Визнач, на яких уроках учні працювали з цими комп’ютерами. Поясни свою відповідь.
3. Зроби висновок: чи навчився ти визначати, у вивченні яких шкільних предметів тобі може допомогти комп’ютер?
На уроці ми гарно працювали, старались,
Про можливості комп’ютера дізнались.
Розум свій знаннями збагатили,
Бо уважно слухали і гарно вчили.
Тож заняття це пройшло не марно,
Будемо навчатись старанно і гарно.