18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Конспект уроку інформатики у 2 класі (нова програма). Підсумковий урок з теми «Клавіатура та інші пристрої»

Про матеріал

Тема. Підсумковий урок з теми «Клавіатура та інші пристрої»

МЕТА: створити умови для узагальнення та систематизації уявлень про клавіатуру та інших пристроїв для навчання; через практичну роботу закріпити одержані знання, формувати здоров'язбережувальну та ІКТ- компетентності, продовжити формувати організаційні, загально-пізнавальні та контрольно-оцінні уміння та навички, розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров'я.

Перегляд файлу

Фещенко Н.М.

24.11.17р.

Інформатика 2 клас

(нова програма)

Тема. Підсумковий урок з теми «Клавіатура та інші пристрої»

МЕТА: створити умови для узагальнення та систематизації уявлень про клавіатуру та інших пристроїв для навчання; через практичну роботу  закріпити одержані знання, формувати здоров’язбережувальну  та ІКТ- компетентності, продовжити формувати організаційні, загально-пізнавальні та контрольно-оцінні уміння та навички, розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров’я.

Хід уроку

  1.               Організаційний момент.

Продзвенів дзвінок, розпочинаємо урок.

2.Мотивація навчальної діяльності.

  - Який предмет ми вивчаємо?

-  Де він нам стане в пригоді в подальшому?

А чого очікуєте від сьогоднішнього уроку?

 Сподіваюся, що сьогодні на уроці ви зможете проявити свою  кмітливість, показати свої знання, та отримати радість і задоволення. Працюватимемо за таким планом:

Пригадаємо…

Пограємось…

Позмагаємось…

Підсумуємо…

  • Йдемо вперед, здобувати знання!
  •      Давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі та техніку безпеки при роботі за комп’ютером (за правильну відповідь даю  картинку із зображенням складової комп’ютера)

ІІ. Актуалізація опорних знань

З такими розумними дітьми можна сміливо працювати далі.

Робота в парі «Половинки»

1.Системний блок. (Це пристрій, в якому знаходяться пам'ять, процесор, пристрої для введення і збереження інформації.)

2.Монітор.( Це екран, на якому відображається інформація, з якою працює комп'ютер.)

3.Принтер. (Пристрій для друкування текстів і малюнків.)

4.Сканер. ( Це пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп'ютер те, що зображено на фотографії.)

5.Мишка. (За допомогою неї ми вводимо інформацію в комп'ютер)

6.Колонки. (Пристрій виведення звукової інформації)

7.Мікрофон. (Пристрій введення звукової інформації)

8.Флеш – пам’ять. (Переносний носій інформації, використовують для довготривалого зберігання інформації)

9.Диск.(Переносний носій інформації, використовують для довготривалого зберігання інформації)

10.Модем. (Це пристрій, за допомогою якого можна обмінюватися інформацією між комп'ютерами, які знаходяться в різних місцях.)

- Діти, а як назвати всі пристрої, які ви поклали до рюкзака?  (Складові комп'ютера.)

Б)   Вправа «Акваріум» поки 1 група формулює твердження, вчитель проводить фронтальне опитування.

1 група «Дві правди й одна брехня»

- Діти, на минулому уроці ми  вивчали тему «Клавіатура». Давайте пригадаємо все, що ви про неї знаєте. А тому, придумайте і сформулюйте три твердження ( дві правди й одну брехню), пов’язавши їх із цією темою.

«Клавіатура – важлива складова комп’ютера.»   +

«Клавіатура є пристроєм виведення інформації» -

«Клавішею Пропуск можна робити пропуски між словами» +

 

(Клавіатура : керує виконанням деяких операцій; пристрій введення інформації; редагує інформацію.)

Фронтальне опитування «Кубування»:

Що розташовано на клавіатурі? (Клавіші)

Що можна бачити на клавішах вгорі?(Цифри)

  •    Що розміщено нижче? (Три ряди клавіш з літерами українського, російського та англійського алфавітів)
  •    Скільки букв на одній клавіші?( Дві букви)
  •    Як набрати українські слова? (Слід встановити режим української мови)

ІІІ Повідомлення теми уроку.

  •       Ми закінчили вивчення теми «Клавіатура та інші пристрої». Оцініть свої знання та уміння з даної теми.
  •      

 

ІV. Перевірка, корекція та оцінювання знань і вмінь учнів

А) Змагання «Хто більше?»

 Влаштуємо змагання: хто більше символів введе за 5 хвилин і зробить найменшу кількість помилок.

 Ми живемо у світі інформації. А чи знаєте ви, що у 2017 році Всесвітній день інформації припадає на 24 листопада. Інформація – це відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються. Інформацію з навколишнього світу людина отримує за допомогою органів чуттів.

 Хвилинка відпочинку.

Б) Тестова перевірка знань.

В) Завдання для «Розумників і Розумниць». ( Додаткове завдання для учнів, які швидко впораються з поставленими завданнями)

Підсумок уроку. (2 хв)

Інтерактивна технологія «Мікрофон». Учні - кореспонденти запитують товаришів і вчителя.

  • Що найбільше сподобалося на уроці?
  • Чи справдилися твої очікування?
  • Чи співпали результати самооцінки та підсумкового тесту?
  • А чи виконали ми все, що запланували? Вернімося до плану уроку.
  • Який у вас настрій?
  • Чи подобається тобі урок інформатики?
  • Що ми сьогодні повторили на уроці?

Тестова перевірка знань1

Початковий рівень

Виділи правильну відповідь «червоним кольором»

1.Маленькі картинки на Робочому столі комп’ютера - це значки, або піктограми.

   ТАК           НІ

2. Клавішею Пропуск можна робити пропуски між словами під час введення тексту.

   ТАК           НІ

3. Клавішу Enter натискають, коли треба припинити виконання команди.

   ТАК           НІ

Середній рівень

4. Підкресли складові комп’ютера.

Системний блок, флеш-пам’ять, монітор, програма, клавіатура.

5. Підкресли (познач) правила поведінки у процесі роботи з комп’ютером.

Не клади нічого зайвого на клавіатуру.

Не чіпай дротів.

Працювати за комп’ютером можна брудними руками.

Сам лагодь комп’ютер.

Не торкайся екрана монітора.

6. Вкажи цифрами послідовність дій для вимкнення комп’ютера.

-     вибрати в меню Завершення роботи;

-     закрити вікно програми;

-      натиснути кнопку Пуск.

Достатній рівень

7. Виділи зайве слово жирним шрифтом.

Смартфон, ноутбук, Word, проектор.

 

                        «З’єднай половинки»

А)Для виділення об’єкту

необхідно

 

 

Б)Якщо об'єкти,

які необхідно виділити,

розташовані поруч, можна

 

 

 

 

 

Завдання для Розумників і Розумниць №1

Завдання.  Виправте помилки.  (Кількість помилок  вказана для кожного рядка)

                    На фермі

1     після уроків діти приходять на ферму.

1    вони доглядають тварин.

4     таня годує корову лиску, катя – зірку.

4    юра і михайлик напувають лошат орлика і соколика .

 

 

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку