Урок інформатики 2 клас на тему "Поняття компютерної графіки."

Про матеріал

Мета:

ü навчальна: сформувати уявлення про комп'ютерну графіку та способи її подання;

ü розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;

ü виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Перегляд файлу

Поняття ком’ютерної графіки

 

Тема. Поняття ком’ютерної графіки

Мета:

  • навчальна: сформувати уявлення про комп’ютерну графіку та способи її подання;
  • розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення;
  • виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.

Формування ключових компетентностей:

  • Спілкування державною  (і рідною у разі відмінності) мовами
  • Математична компетентність
  • Основні компетентності у природничих науках і технологіях
  • Інформаційна - цифрова компетентність
  • Уміння вчитися впродовж життя

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Логічна розминка

  • Назвіть 10 видів транспорту.
  • Скільки крил у блохи? (Їх немає)
  • Назвіть найменше двоцифрове число. (10)
  • Квадрат, п’ятикутник, круг. Що це? (Геометричні фігури)
  • Щоб не мерзнути, п’ять хлоп’ят у печі в’язаній сидять. (9 Рукавички)
  • Скільки цифр у числі 100? (3)
  • У нього не можна знайти ні кінця, ні початку. (Кільце, обруч)
  • Найменша одиниця вимірювання часу. (Секунда)
  • Зменшуване, різниця — чого не вистачає? (Від’ємник)
  • 17 збільш на 5. (22)
  • Що це? Назвіть одним словом: см, мм, дм, м, км. (Одиниці вимірювання довжини)
  • Скільки цифр у числі 1000? (4)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

V. Засвоєння нових знань

VІ. Фізкультхвилинка

Ось до лісу ми дійшли,

Потім ми лісочком йшли

І грибочок там знайшли.

Нахилились, підняли,

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Малинку знайшли.

Дотягнулися, зірвали

У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли,

В гніздечко поклали

І рушили далі.

VІІ. Формування вмінь та навичок

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Релаксація

Гімнастика для очей

Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів

VIII. Підсумок уроку

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
4790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку