Мета:
ü навчальна: сформувати уявлення про комп'ютерну графіку та способи її подання;
ü розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення;
ü виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
|
|
Тема. Поняття ком’ютерної графіки
Мета:
Формування ключових компетентностей:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики, Скарбниця знань, GCompris, Інформатика. 1-й рік навчання, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Логічна розминка
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
VІ. Фізкультхвилинка
Ось до лісу ми дійшли,
Потім ми лісочком йшли
І грибочок там знайшли.
Нахилились, підняли,
У кошик поклали
І рушили далі.
Ми лісочком йшли,
Малинку знайшли.
Дотягнулися, зірвали
У кошик поклали
І рушили далі.
Ми лісочком йшли,
Пташеня знайшли.
Нахилилися, підняли,
В гніздечко поклали
І рушили далі.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Релаксація
Гімнастика для очей
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів
VIII. Підсумок уроку