Урок інформатики у 2 класі "Робота з програмами на розвитток логічного мислення"

Про матеріал

Уроки інформатики цікаві дітям. Щоб створити атмосферу необхідності опанування комп'ютерними навичками, у ігровій формі розбираємо з учнями матеріал уроку. Групова робота сприяє розвитку умінь приймати рішення, розв'язувати проблеми.

Перегляд файлу

УРОК ІНФОРМАТИКИ У 2 КЛАСІ

Тема. Робота з програмами на розвиток логічного мислення. Інструкція з безпеки життєдіяльності.

Мета. Продовжувати формувати інформаційно – комунікативну компетентність. Узагальнювати знання дітей про давні обчислювальні прилади та прототипи ЕОМ. Закріплювати уміння працювати з клавіатурою, мишею. Розвивати мислення, увагу, спостережливість, самостійність учнів. Виховувати бережливе відношення до власного здоров’я.

Обладнання. Друковані зошити: Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд. Сходинки до інформатики. Робочий зошит.

ПК (з програмами на розвиток логічного мислення). Аркуші паперу, світлофори.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

(Учні пальцями правої руки по черзі «вітаються» з пальцями лівої руки, торкаючись один до одного кінчиками).

         - Доброго ранку, сонце привітне!

         Доброго ранку, небо блакитне!

         Доброго ранку, у небі пташки!

         Доброго ранку, тобі і мені!

- Ознайомтеся з планом роботи на уроці:

         * Перекличка повідомлень.

         * БЖ при роботі з комп’ютером.

         * Тести.

         * Робота з ПК.

         * Цікавинки.

- Сьогодні у вас буде можливість отримати почесне звання «Знавець» із записом у щоденник. Успіху вам на уроці!

ІІ. Узагальнення знань.

- Що ви знаєте про давні обчислювальні прилади та прототипи ЕОМ? ( Розповіді дітей про давні обчислювальні прилади).

- Як ви думаєте, для чого ми згадували про давні обчислювальні прилади? (Щоб знати історію розвитку обчислювальної техніки, бути освіченими людьми. Хто знає минуле, у того є майбутнє).

- Побудуємо піраміду «Від абака до нетбука»

 

 

 

ІІІ. Робота з ПК.

1. Безпека життєдіяльності під час роботи з комп’ютером.

(Фронтально: повторення правил безпеки життєдіяльності для учнів під час роботи з комп’ютером).

2. Розподіл на трійки: 1 – робота з тестами за партами (5 хв),

                                      2 – робота з програмами з ПК (5 хв),

                                      3 – консультант.

3. Тести.

- Познач правильну відповідь.

1).Повідомлення можуть бути усними, письмовими, у вигляді малюнків, умовних позначень.

                             Так          Ні

2). Отримання, опрацювання, передавання, зберігання та використання повідомлень називають інформаційними процесами.

                             Так         Ні

3). Перша ЕОМ створена в Москві.

                             Так         Ні

4). Підкресли орган чуття, за допомогою якого здорова людина отримує найбільшу частину інформації

Очі, вуха, шкіра, ніс, язик.

5). Дай найповнішу відповідь: інформація – це:

         а) повідомлення;

         б) новина;

         в) відомості про навколишній світ та процеси, що в ньому відбуваються.

6). Прототип Першої ЕОМ:

         а) зарубки;

         б) абак;

         в) паскаліна;

         г) машина Беббіджа.

3. Самоперевірка тесту. Встановлення почесного звання «Ерудит».

ІV. Рефлексія.

1. Гра «Впізнай предмет».

( Вчитель називає предмет дитині, вона його описує, не називаючи. Учні в класі за описом впізнають названий предмет).

2. Гра «Світлофор» (2 сигнала: червоний та зелений).

- Чи задоволені ви результатами своєї роботи?

- Чи будуть одержані навички корисним і потрібними в житті та навчанні?

- Які почуття у вас виникли на уроці інформатики: позитивні чи негативні?

3. Гра «Вільний мікрофон».

- Яка ще інформація потрібна була на уроці?

- Що було новим для вас?

- На що у майбутньому варто звернути особливу увагу?

 

Література:

1. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1 – 4 класи. К.: Видавничий дім «Освіта», 2012, 392 с.

2. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд. Сходинки до інформатики. Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Основа», 2012.

3. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко, Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд. Сходинки до інформатики. Робочий зошит. 2 клас. – К.: Видавничий дім «Основа», 2014.

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку