2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Налагодження програмного коду

Про матеріал
Створений у середовищі програмування проект може не виконуватися взагалі, або результат його виконання не відповідатиме очікуваному результату. Це відбувається тоді, коли при складанні алгоритму розв’язування завдання чи написанні коду програми були допущені помилки. Розрізняють три групи помилок: - синтаксичні; - помилки під час виконання; - логічні.
slovo.jpg
èá½∞¬π½∩Γ«α.jpg
ÿ¿Σαπóá½∞¡¿¬.jpg
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що являє собою процес налагодження програмного коду. Як застосовувати функції для опрацювання величин. Ти дізнаєшся: Як використовувати засоби налагодження програм для їх покрокового виконання

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Налагодження програм

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Налагодження програм. Виправити синтаксичні помилки та помилки часу виконання програми можна після їх виявлення, тоді знову запустити проект на виконання. ДіїЩоб перевірити наявність помилок, потрібно запустити програму з тестовим (вхідним) набором даних. Перевірити, чи збігається результат «ручного» підрахунку та програмного

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Налагодження програм. Процес пошуку логічних помилок у тексті програми з використанням тестових наборів вхідних даних називають тестуванням програми. Допомагають у пошуку помилок коментарі, які можна включати до тексту програми. Коментарі — це текст, який не виконується після запуску програми, а розміщується для пояснення структури програмного коду.

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Налагодження програм. Мовою програмування Lazarus — коментарі позначаються символами//{ } або (* *)якщо коментар не займає більш ніж рядоккоментар, який може займати декілька рядків.//Фрагменти програми, які тимчасово не потрібно використовувати у //програмному коді, позначають як багаторядкові коментарі. {Після запуску проекту на виконання закоментований фрагмент програмного коду не буде виконуватись}

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Налагодження програм. Одним способом виявлення у програмі логічних помилок є її покрокове виконання, або трасування. Крок виконання програми — це рядок програми. Для виконання одного кроку програми натискують клавішу F7 абов меню Виконати обирають вказівку Вступити

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми роботи з об’єктами та величинами. Програмування Вивчаємо. Налагодження програм. Щоб під час виконання програми слідкувати за зміною значень змінних, налаштовують параметри вікна Властивості Спостерігання, виклик якого здійснюється вказівкою Додати спостереження меню Виконати або натискуванням клавіш Ctrl+F5

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §22 с.152-155 повтор. §22 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок §22 Тестування програми, коментарі, трасування

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. КОМЕНТАР

Номер слайду 14

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОГРАМА

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Слова. Завдання 2. Шифрувальник. Завдання 4. Калькулятор

Номер слайду 16

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Перегляд файлу

Налагодження програм

Завдання 1.Слова

Створіть у середовищі Lazarus програму, яка буде перетворювати слово s1 у s2.

Слово s1

Слово s2

рекомендація

оцінка

університет

турист

Вказівки до Варіанту 1:

1. Запишіть слово по буквах у зошиті:

2. Створіть програму:

Завдання 2. Шифрувальник

 Розробіть проект, у якому в текстове поле вводять слово з п'яти літер - ШКОЛА, а після натиснення кнопки Перетворити у вікні повідомлення отримують результат з подвоєнням усіх написаних літер.

Вказівка:

Завдання 4. Калькулятор

Розробіть проект Калькулятор, у якому в текстові поля вводять числа, а після натиснення кнопки з позначкою математичної дії в текстовому полі, яке захищене від змін, отримують правильний результат. Додайте тестові значення для перевірки роботи програми самостійно. Налагодьте програму засобами середовища Lazarus.

Вказівка:

 

 

Перегляд файлу

Налагодження програм

Завдання 1.Слова

Створіть у середовищі Lazarus програму, яка буде перетворювати слово s1 у s2.

 

Завдання 2. Шифрувальник

 Розробіть проект, у якому в текстове поле вводять слово з п'яти літер - ШКОЛА, а після натиснення кнопки Перетворити у вікні повідомлення отримують результат з подвоєнням усіх написаних літер. Вказівка:

 

Завдання 4. Калькулятор

Розробіть проект Калькулятор, у якому в текстові поля вводять числа, а після натиснення кнопки з позначкою математичної дії в текстовому полі, яке захищене від змін, отримують правильний результат. Додайте тестові значення для перевірки роботи програми самостійно. Налагодьте програму засобами середовища Lazarus. Вказівка:

 

 

 

zip
Додано
6 березня
Переглядів
158
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку