Дана дидактична гра створена для використання на уроках математики у 3 кпасі. Завдання розроблені для кращого засвоєння учнями табличного множення та вправляння у порядку виконання дій у виразах різного ступеня.
Порядок виконання дій у виразах на дії різного ступеня Кравець Антоніна Миронівнавчитель початкових класів. НВК “ЗОШ І ст – ДНЗ” с. Малі Бірки
Хто попливе? 35 + 3 х 7=565 х 6 + 36=92 – 6 х 6 =3 х 6 +36=78 - (13 + 9)=rr
Хто попливе?81 – 6 х 3=637 х 7 + 14=(100 – 91) х 7=5 х 9 +18=48 + 3 х 6=r
Хто попливе?83 – 6 х 6=473 х 8 + 23=(45 – 38) х 7=5 х 8 + 7=20 + 3 х 9=r
Хто попливе? (72 – 65) х 8=647 х 7 + 15=54 + 3 х 2 =5 х 8 +19=50 + 7 х 2=rr
Хто попливе? 44 + 4 х 7=725 х 9 + 38=86 – 2 х 7 =8 х 6 +24=98 - (20 + 6)=r
Хто попливе? (66 – 59) х 4=279 х 2 + 9=39 - 3 х 4 =2 х 4 +19=50 - (11 + 15)=rr
Хто попливе?84 – 6 х 8=363 х 7 + 15=(45 – 39) х 6=5 х 4 + 17=20 + 2 х 8=r
Хто попливе? 5 + 7 х 7=545 х 2 + 48=66 – 3 х 4 =8 х 3 +30=84 - (25 + 5)=r
Хто попливе?96 – 3 х 3=878 х 7 + 31=100 –(8 + 5) =5 х 9 +18=54 + 4 х 8=r
Хто попливе? (92 – 83) х 9=817 х 8 + 19=(71 - 62) х 7 =8 х 5 +36=28 + (85 - 32)=rr
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект