Метою уроку є розвивати мовлення у школярів, вчити створювати розповіді, не дотримуючись будови тексту, виховувати патротичні почуття, гордість за те, що ми - українці.
Есе. Невеликий за обсягом твір, що має довільну побудову, у якому автор висловлює власні думки та враження з конкретного приводу. Есе не претендує на вичерпну відповідь чи категоричну позицію відносно певної теми
Номер слайду 4
Створюючи есе учень(учениця)на початку висловлює думку про час, місце й особливості подій, або виражає думку про різне ставлення до подій, може почати прислів’ям, приказкою чи мудрим висловом;продовження може бути схоже на оповідання, з короткими, незавершеними, питальними й окличними реченнями, під час читання яких виникають особливі відчуття й напрошується висновок;в останньому абзаці есе завершує власну думку.
Номер слайду 5
використовує образні вислови, порівняння тощо;вільно висловлює свою думку;показує своє ставлення до того, про що говорить;не дотримується обов’язкової форми(вступу,основної частини, висновку);не всебічно описує предмет чи подію;частково, як у розмові торкається конкретних питань;висловлює опірні міркування;
Номер слайду 6
Робота в групах. Аналіз запропонованих зразків есе. Доповнення фрагментів есе