2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок української мови у 1 класі "Звук ґ,позначення його буквою"ґе".Звуковий аналіз слів.Читання складів,слів.Скоромовки.Виразне читання віршів.

Про матеріал
Дана розробка уроку з української мови у 1 класі відповідає Державному стандарту та Типовим освітнім програмам для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.Мета розробки уроку є особистий розвиток дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності,формування ключових,читацької та комунікативної компетентностей,дослідження мовних одиниць і явищ,формування вмінь опрацьовувати тексти різних видів,формування навичок читання,виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до української мови.
Перегляд файлу

          Українська мова.Навчання грамоти.

Тема.Звук(ґ),позначення його буквою «ґе».Звуковий аналіз слів.Читання складів,слів.Скоромовки.Виразне читання віршів

Мета.Формувати поняття «звук» та »буква»,навичку правильної вимови.

          Розвивати уяву,увагу,пам’ять,мислення та мовлення.

          Формувати мовленнєву,комунікативну компетентність.

Обладнання.Предметні малюнки  (гава,ганок,ґедзь,дзиґа,ґудзик),

зображеннябукви ґ ,картки з частинами скоромовок,символічне зображенняґудзиків жовтого і синього кольору,картки зі словами(ґедзь,ґуля),Тематичний тлумачний словник.

 

Хід уроку.

1.Організаційний момент.Привітання.

2.Мовна розминка.

   -Зарядка для органів мовлення.(Проводить учень,який відгадав загадку.)

                                                  Загадка

Я за формою кругленький.                   Мене можна загубити

І великий,і маленький.                          Та знайти і знов пришити.

За одежу я тримаюсь,                             Є у кожного я з вас.

ЇЇ міцно застібаю.                                    Відгадайте,настав час.(Ґудзик)

   -Чарівний ланцюжок скоромовок.

3.Ознайомлення.

-Бесіда.-Вимовимо разом звук (ґ).Який він?(Приголосний,твердий).

-Гра «Впіймай звук».Якщо у слові є звук (ґ),ловимо його долоньками.

   Слова:ґрунт,аґрус,ґедзь,іграшка,ґуля,гуси, ґанок,гра,гриби, ґазда.

-Стіна слів (робота з Тлумачнимсловником): ґазда,аґрус, ґалаган, ґердан, ґедзь.

-Вивчення нової скоромовки.Гава ґречно ґаздувала.

                                                   Гоґель-моґель готувала.

                                                   Ґедзь наївся-просто жах-

                                                   Ґудзик тріснув на штанцях!

-Фізична розминка.Читання скоромовки у ритмі репа.

4.Усвідомлення.Поділ класу на команди за допомогою жовтих і синіх   ґудзиків.

                                    Завдання для команд.

     *Доведіть,що:   -«ґе» - це буква,     -(ґ) – це звук

     *Складіть звукову схему слів : - аґрус,    - ганок

     *Прочитати з Букваря вірш:   - за Галиною Лимар (9),

                                                        - за Варварою Гринько (9)

     (Читання віршів парами та ланцюжком учасниками команд.)

     *Пластичний етюд за сюжетом скоромовки показати від кожної команди.

      *Підведення підсумків гри.

5.Рефлексія.   - Який звук розглядали?

                        - Якою буквою позначається?

                        - Проказати нову скоромовку.

                        - Назвати слова з Тлумачного словника.

 

 

 

doc
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку