Повна розробка уроку "Народна пісня у творчості композиторів" для 3 класу за підручником Л. Арістової.
В презентації є твори по слуханню музики, розучування пісні, та виконання .
Народна пісня у творчості композиторів Вчитель музичного мистецтва: Науменко О.А.
Номер слайду 2
Натисніть на мікрофон
Номер слайду 3
Прочитайте вірш про весну Із теплих країв повертались лелеки, Стомилися бідні, дорога далека. Та в небі лунало щасливе – “курли”, На крилах своїх вони весну несли. І проліски враз почали розквітати, Шпаки повернулись до рідної хати. Бруньки обліпили вербову лозу, Берізки пустили солодку сльозу. Латаття покрило довкола луги, Вода затопила круті береги, Роса засріблилась холодна, рясна, То значить прийшла довгождана весна.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Веснянки – це пісні, в яких закликають весну. В різних місцевостях їх називають по- різному – гаївки, гагілки, ягілки, маївки.. Дуже часто композитори використовували ці мелодії у складніших музичних жанрах: симфоніях,концертах, операх.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
«А вже весна» з опери «Зима і Весна» Натисніть на мікрофон
Номер слайду 9
Хто виконує цей твір? Який характер музики? Чи вплинули темп, динаміка, тембр голосів на розвиток музики? Які прийоми розвитку музики використовує композитор?
Номер слайду 10
1. Назвіть ноти, які написані на лініях. 2. Назвіть ноти, які написані між лініями. 3. Назвіть ноту, яка пишеться на додатковій лінії.
Номер слайду 11
Виконайте вправу натиснувши декілька разів на зображення
Номер слайду 12
Вертикальна лінія, яка перетинає нотний стан, відокремлюючи один такт від іншого називається тактовою рискою. Порахуйте, скільки тактів у нотному запису.