«Наша безпека у наших руках»

Про матеріал
Мета: формувати уявлення дітей про правила поведінки у природному довкіллі; продовжувати знайомити дітей з небезпекою,яка може трапитись у лісі; поглиблювати знання про професію лікаря, види лік та обережне поводження з ними; вправляти у вимові звуків «а» , «у»; розвивати увагу, мислення, пам`ять, зв'язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до природи , обережність, обачність.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

«Дошкільний навчальний  заклад (ясла-садок) № 2

Попаснянської районної  ради Луганській області »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ

 комплексного заняття для дітей

молодшого дошкільного віку з розвитку мовлення  та ОБЖД

на тему

«Наша безпека у наших руках»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Підготувала:

                                                                 Вихователь Деркачова М.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м.Попасна

2019-2020 н.р.

Мета: формувати уявлення дітей про правила поведінки у природному довкіллі; продовжувати  знайомити  дітей з небезпекою,яка може трапитись у лісі; поглиблювати знання про професію лікаря, види лік та обережне поводження з ними; вправляти у вимові звуків «а» , «у»;  розвивати увагу, мислення, пам`ять, зв'язне мовлення;  виховувати дбайливе ставлення до природи , обережність, обачність.

Матеріал: слайди до заняття, лялька –Маша, лялька- лікар.

 

Хід заняття:

Вихователь: -Сьогодні  у нас  надзвичайно  цікавий  день, бо попереду нас чекає мандрівка у казку.  Подорожувати ми з вами будемо на потязі.  (Діти шикуються в шеренгу і під музику «потяг» вирушає. Перед ними з`являється  лісова галявина з будинком ведмедика з казки «Маша і Ведмідь»-показ слайда)

Вихователь:- Діти,як ви гадаєте,у якій казці ми з вами опинились?( У казці «Маша та ведмідь»)

Вихователь:- Ой, а що це? (Звертає увагу на хустинку, що лежить на стежинці перед будинком). Хто міг би загубити в лісі хустинку? Так і хочеться дізнатися, чия це насправді хустинка. Я згадала! Щоб у лісі був порядок, хитрун Лісовичок порозставляв камери відеоспостереження. Тож подивимося запис у дізнаємося, хто був у лісі й загубив хустинку.(Вихователь вмикає фрагмент мультфільму « Маша і Ведмідь» – Маша гуляє лісом). 

Вихователь: Погляньте: маленька дівчинка сама гуляє лісом. А хіба можна самим ходити до лісу? (Ні)

Дидактична гра «Небезпека в лісі»

Вихователь: Яка небезпека може очікувати тут на дитину? (Вихователь демонструє слайди, а діти відповідають, яка небезпека може статися)

 

  • Можна заблукати, якщо підеш у ліс без дорослих.
  • Можна впасти в яму.
  • Випадково з’їсти отруйні ягоди чи гриби.
  • Можна зустріти небезпечних тварин (вовка, лисицю, ведмедя; може вкусити змія)
  •  Можуть зустрітися небезпечні речі, які підбирати не можна.

Вихователь:  То, може, з Машею  щось  трапилось , якщо  хустинка  лежить на землі, а дівчинки ніде немає? Будемо дивитися далі?

(Малята  переглядають  фрагмент  мультфільму  «Маша і Ведмідь»    (вовки викрадають   Машу).

Вихователь: Ось, бачите, що може статися з дитиною, яка без дорослих гуляє в лісі? Але ми ж не залишимо дівчинку в біді! Як  допомогти  Маші? Давайте спробуємо  погукати  Машу!  Ау! (  Гукають)

Вихователь: Не чує нас Маша,мабуть  десь дуже далеко!Тож підемо на пошуки  дівчинки і врятуємо Машу від біди!

 

Фізкультхвилинка «Топ-топ»

 

Маленькі ніжки

Крокують по доріжці

Топ-топ-топ.(Ідуть навшпиньках, маленькими кроками.)

А великі ноги

Швидко  край  дороги

Туп-туп-туп .(Ідуть великими кроками, тупотять.Невдовзі діти зустрічають Машу)

 

Вихователь: Машо, доброго дня! Не бійся, ми прийшли тобі допомогти.

Маша: 

По лісі я гуляю

І все про усіх знаю:

Де ростуть кислиці,

Де нора лисиці.

Ой, болить живіть у мене,

Певне, з'їла щось зелене.

 

Вихователь: Ой,  лишенько , Маша  наїлася  зелених  ягід  в  лісі і заболів у неї  живіт!Що ж треба робити?(Треба викликати лікаря!)

Вихователь: Хто такий лікар?(Той,хто лікує людей.)

Вихователь: Як лікар може лікувати людей?(Відповіді дітей)

Вихователь: Я зараз зателефоную до лікаря і попрошу про допомогу.

(Вихователь імітує дзвінок по телефону)

Вихователь: Поки лікар їде до нас, я вам розповім про те ,які бувають ліки і коли їх потрібно приймати. Люди  часто хворіють:в одних болить голова,в інших живіт чи горло. А як ви гадаєте ,від чого можна захворіти?(Відповіді дітей.)

Вихователь: Коли хто-небудь захворіє, його  обов`язково  потрібно лікувати. До хворого запрошують лікаря.Лікар оглядає людину і призначає їй ліки.Ліки бувають у вигляді сиропів, пігулок ,трав.(Показ слайда)

 Вихователь: Чуєте, хтось іде, мабуть це лікар!(Поява ляльки-лікаря)

Лікар: Добрий день, діти!Що тут у вас трапилось?(Відповіді дітей)

Вихователь: Діти, лікар так квапився скоріше оказати допомогу Маші,що у свою валізу поклав   декілька зайвих речей.Давайте назвемо ті речі, які йому не потрібні.

Дидактична гра «Що зайве»(Показ слайда)

 

Лікар: Дякую вам,дітки,ви мені дуже допомогли!Ось ,Маша,тобі пігулка, щоб не болів живіт.

Будь слухняною,пам`ятай-

Невідомі ягоди не зривай! (Прощається з дітьми.)

Вихователь: Ви знаєте, що ліки приносять користь, допомагають боротися зі шкідливими мікробами, що проникли в організм. Але приймати ліки можна лише після призначення лікаря та лиш з рук дорослих , в іншому випадку це може призвести до біди. І ні в якому разі не можна ними гратись! (Показ слайда-знак «Ліки- дітям не іграшка»)

Вихователь: А Маша тепер буде знати, що не можна блукати самій по лісу і їсти незнайомі  ягоди.

Рухлива гра «Діти у лісі»

(Діти сидять на стільчиках,поставлених з одного боку зали.На слова вихователя діти з кошиками у руці імітують збирання квітів:

                    Ми сьогодні в ліс підемо ,

                    Квіточок ми наберемо,

                    В кошики їх складемо

                   І додому  підемо.

 

                 Швидко кошики беріть

                 На свої місця біжіть!- діти швиденько займають свої місця на стільчиках  .Гра   повторюється 2-3 рази)

 

Вихователь:  Діти , яка  пригода   сталася  з Машею?

              Чому дітям не можна ходити самому до лісу? Що може  

                        статися?

             Чи можна рвати і їсти ягоди  та  гриби в лісі? Чому?

             Як треба поводитись з ліками? Чому?

Вихователь :Молодці!Ви все запам`ятали  і тепер нам час повертатися до дитячого садка.

(Діти «сідають» на потяг , прощаються із Машею таі «їдуть» до дитячого садочка.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку